Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: marcin 78 » czw gru 09, 2010 19:49

xxxGlaDxxx pisze:
Piaseczeq pisze:Astra GSi objeżdża nawet VR6 mk3, goście dolewają olej wiadrami, wszystko jest zje_bane ale ta wersja "sportowa" wyszła Oplowi dobrze.
To c20xe miały jakieś problemy z pierścieniamy czy coś ? Pierwsze słysze, możesz rozwinąć temat ;) ?
chodzi pewnie o to że nawet ostro zajeżdzone xe daje sobie niezle rade
:food: a problem jest ale z głowicami :( pękają :grrr: sam to przerabiałem :bajer:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: mepha » czw gru 09, 2010 20:41

Miałem 3 ople i jeśli chodzi to trwałość silników to ciężko jest wskazać słabe punkty tych silników. Kumpla astra Gsi ma 260tys i chodzi jak zegarek nie dolewa oleju wiadrem i wiem że chodzi na ful syntetyku 5w50.Z tego co wiem opisywane problemy z c20xe są one powodem nieludzkiego katowania i maksymalnych oszczędności na obsłudze a nie jakiś wad owej jednostki. W każdym bądź razie silnik bardzo fajny o godnej uwagi dynamice.



Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Piaseczeq » pt gru 10, 2010 13:02

xxxGlaDxxx pisze:To c20xe miały jakieś problemy z pierścieniamy czy coś ? Pierwsze słysze, możesz rozwinąć temat ?
Tak jak napisał marcin78 że problem jest z głowicą - > po prostu jest źle zaprojektowana, nie wytrzymuje obciążenia i przy wyższych przebiegach "olej ucieka prawie tak szybko jak paliwo", oczywiście kwestia dbania o samochód też jest sprawą kluczową, i na jaki egzemplarz trafisz.
No i rzeczywiście nawet te zajeżdżone egzemplarze dają sobie rade. Nie czarujmy się, jak ktoś kupował Astrę GSi albo Kadetta GSi to po to żeby zapier_dalać a nie śmigać do sklepu czy kościoła w niedziele. Generalnie nie głupie auta, sam mam Recaro z Kadetta GSi w moim G40, ale jak patrze w Krakowie kto nimi jeździ i jak są "Tuningowane" to mnie muli.


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: marcin 78 » pt gru 10, 2010 18:33

Piaseczeq pisze:
xxxGlaDxxx pisze:To c20xe miały jakieś problemy z pierścieniamy czy coś ? Pierwsze słysze, możesz rozwinąć temat ?
Tak jak napisał marcin78 że problem jest z głowicą - > po prostu jest źle zaprojektowana, nie wytrzymuje obciążenia i przy wyższych przebiegach "olej ucieka prawie tak szybko jak paliwo", oczywiście kwestia dbania o samochód też jest sprawą kluczową, i na jaki egzemplarz trafisz.
No i rzeczywiście nawet te zajeżdżone egzemplarze dają sobie rade. Nie czarujmy się, jak ktoś kupował Astrę GSi albo Kadetta GSi to po to żeby zapier_dalać a nie śmigać do sklepu czy kościoła w niedziele. Generalnie nie głupie auta, sam mam Recaro z Kadetta GSi w moim G40, ale jak patrze w Krakowie kto nimi jeździ i jak są "Tuningowane" to mnie muli.
Tak dla ścisłości,w xe montowane były cztery rodzaje głowic,KS400,KS700,859,no i kultowa COSCASTa,różnica?,materjał z którego jest zrobiona :hmm:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: jawor87 » pt gru 10, 2010 19:30

dołączając do kwestii astry gsi...jakie czasy robi do 100km/h? i czy abf z jakoś krótką skrzynką może z nią ścigać sie jak równy z równym?


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: marcin 78 » pt gru 10, 2010 19:56

Nasze 16V - wykresy z hamowni
przez yahoo_p » 20 lis 2010 23:50


195,5KM@6718RPM 214Nm@6055RPM

Baza: ABF
Mody: wałki Schrick 276/276,
regulowane kółko rozrządu dBilasa,
kolektor 4-2-1 Supersprinta,
wydech przelot 55mm,
dolot 3 cale z przerobioną puchą i obrobioną przepustnicą
soft by Genowefa

Auto jeździ bez awaryjnie półtora roku i cały czas jest frajda z jazdy(cytat) może niech kolega powie co może c20xe próbował się chyba z 7 razy :bajer:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: masakra » pt gru 10, 2010 23:44

marcin 78, to powiedz jeszcze, jak wyglada wyścig C20XE z moim AFNem i ARLem :).... bo w koncu dużo sie słyszy, że tdi engines are for older citizens :bajer: :bigok:



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: marcin 78 » sob gru 11, 2010 06:05

masakra pisze:marcin 78, to powiedz jeszcze, jak wyglada wyścig C20XE z moim AFNem i ARLem :).... bo w koncu dużo sie słyszy, że tdi engines are for older citizens :bajer: :bigok:
.Twoje TDI i SDI :bajer: jako nie liczne zapier.......,mało jest takich kazżdy mówi że ma 200PS i zostaje z tyłu :chytry: ,a u ciebie faktycznie,jest moc :bigok:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: _Bolec_ » ndz gru 12, 2010 12:35

Czy moim AHU w mk3 90Ps mam szanse z kreski z takimi autkami jak:
1 mazda 323f((89 KM) 132 Nm)
2 mazda 6 (2,0l MZR-CD - Cylindry - R4, Paliwo - Olej napędowy, Moc - 136 KM lub wersja 121KM)

po chipe bedzie jakaś szansa na mazdę 6? przecież to jest tak ciężki że szok :bigok:



Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Piaseczeq » ndz gru 12, 2010 13:32

Zależy jaki zrobisz chip i jak ogarniasz start. Moc/Masy to ważna rzecz sam się o tym przekonałem jak przesiadłem się na POLO G40 niby 135KM ale przy 800Kg z wielu nowych mocnych aut robi wiatrak. Dobry program + dobry start + dobra zmiana biegów i powinieneś złoić mazde


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: xxxGlaDxxx » ndz gru 12, 2010 14:56

ffsapher, z mazda 323f mozesz iść równo ewentualnie wynik na twoja krzyść jak dobrze pojedziesz, a co do mazdy 6 to nawet po chipie może byc ciężko ( zakładając że chip będzie w granicach rozsądku typu 110-120 koni) ;)



Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Piaseczeq » ndz gru 12, 2010 15:27

mazda ma 121 KM a waga 1485 kg (Sedan)/1510 kg (Hatchback)/1540 kg (SportKombi)

czyli odpowiednio: 81 KM / tone ; 80 KM / tone ; 78,5 koni / tone

zakładając że zrobi program na 110KM a masa golfa to 1175kg (5d) wychodzi 93,6 KM / tone

czyli prostą matematyką ZJESZ TĄ MAZDE NA ŚNIADANIE :satan: :satan:


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: xxxGlaDxxx » ndz gru 12, 2010 15:39

Stosunek moc/masa to jedno, a przełożenia skrzyni, opony, warunki na drodze, umiejętności kierowcy to drugie. Jeździłem mk3 AFN w serii więc moc zbliżona do 90 konnego + chip i jeździłem Mazdą 6 2.0 ( co prawda była 4 letnia i miała 70tys najechane) i powiem ze Mazda robiła o wiele lepszą robotę :helm:

[EDIT] Zobaczyłem na autocentrum i diesle były takie:

2.0 MZR-CD 121KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 136KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 120KM, 2002-2008
2.0 MZR-CD 143KM, 2005-2008

No mi przyszło akurat jeździć tym najmocniejszym więc może dlatego takie odczucia ;)



Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: _Bolec_ » ndz gru 12, 2010 17:35

Piaseczeq pisze:
zakładając że zrobi program na 110KM a masa golfa to 1175kg (5d) :
1127kg w dowodzie wbite mam :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości