Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
No ale taki przecietny diesel na drugim biegu ma 70 -80 a benzyna 100 wiec na chlopskie rozumowanie to w benzynie dluzsze, a ja potrzebuje konkretów, tabelek wykresów, a nie suchych informacji co by bylo gdyby...
Ostatnio zmieniony czw kwie 26, 2012 23:53 przez overrange, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
overrange, może to naświetli trochę sprawę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139457" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Tylko ze benzyna ta predkosc uzyskuje przy 6,5 tys obrotow a diesel przy 4 tys. obr Tutaj masz tabelke golfa gti z dsg http://www.8bsp.com/mymkv/forum/gearspe ... metric.gif" onclick="window.open(this.href);return false; , Zobacz jakby ta skrzynie wsadzic do diesla zobacz jakie mialby predkosci przy 4,5 tys obrotow na kazdym biegu. Na 6 biegu nie osiagnalby nawet 200 na godzine. Dlatego zeby mogl tyle pojechac potrzebne sa mu dluzsze przelozenia. Stad wynika ze skrzynia jest dluzsza. A jak skrzynia dluzsza to na kolach mniej momentuoverrange pisze:No ale taki przecietny diesel na drugim biegu ma 70 -80 a benzyna 100 wiec na chlopskie rozumowanie to w benzynie dluzsze, a ja potrzebuje konkretów, tabelek wykresów, a nie suchych informacji co by bylo gdyby...
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Wkladajac skrzynie z benzyniaka diesel bedzie duzo zrywniejszy, ale predkosc maksymalna na tym znacznie ucierpi i spalanie napewno wzrosnie ale w tym moze jeszcze widac jakotaki sens. Za to wkladanie skrzyni z diesla do benzyniaka wg mnie nie ma wogole sensu, przeciez auto w benzynie o podobnej mocy co diesel z tak dluga skrzynia sie nie radzi. W teori bedzie mialo vmax z 300km/h w praktyce dokreci sie moze do odciecia na 4ce albo i nie a na 5ce wogole nie bedzie przyspieszac no chyba ze ma sie 250kuca pod maska.
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
A to 250KM to jest jakiś kosmos nie do osiągnięcia? Są auta o mocach ponad 300KM, które mają właśnie włożone skrzynie z TDI bo przy takiej mocy seryjna skrzynia od benzyniaka jeździła dość marniestrus90 pisze:no chyba ze ma sie 250kuca pod maska.
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Moze nie kosmos ale przy tej mocy trzeba juz myslec nie tylko o "pałerze" ale i o przeniesieniu mocy Dlatego napisalem ze przy tych parametrzach moze to miec sens ale w normalnym aucie ulicznym (dajmy na to 100-150 koni w benzynie) skrzynia z TeDzIka ma wiecej wad niz zalet chyba ze uwazasz inaczej -maszmasz prawo do swojego pogladu- ale chyba wydaje mi sie ze mamy te same zdanie w tym temaciemonopolowy pisze:
A to 250KM to jest jakiś kosmos nie do osiągnięcia? Są auta o mocach ponad 300KM, które mają właśnie włożone skrzynie z TDI bo przy takiej mocy seryjna skrzynia od benzyniaka jeździła dość marnie
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
90km w serii idzie podobnie do seryjnego SB (no może delikatnie lepiej). Także na twoim miejscu stawiałbym całą kratę flaszek
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Po takich modach to zdecydowanie na mk2 stawiam
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Przy wyscigu od 80-140 leon asv 146KM vs volvo s40 1.8 16v 5 dlugosci do przodu dla leona to odpowiedni wynik?
Focus RS mk3 Nitrous Blue
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
5 dlugosci to juz jest przepasc
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
To sie ciesze w takim razie, myslalem ze z benzyniakiem bede mial trudniej ale przy podobnej wadze ponad 20KM roznicy widze ze robi odpowiednia robote
Focus RS mk3 Nitrous Blue
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
No i to jest dystans aby uznać killa - a nie tam pół dł. błotnika...Dziku VR6 pisze:5 dlugosci to juz jest przepasc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości