Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: BENITO » pt wrz 03, 2010 19:49

bvw08, jakoś nie chce mi się wierzyć, filmik byś jakiś zapodał. Nie nakręcajcie się chłopaki bo coś mi się wydaje że ktoś tu uprawia bajkopisarstwo.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Re: Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: człek » pt wrz 03, 2010 20:30

btw filmików,

Od teraz jak będę stawał z kimś na kresce będzie to nagrywane aby rozwiewać niedomówienia i wątpliwości. Przynajmniej będę starał się nagrywać te kille które są ustawione. Z tą beemką postaram się nagrać bo to kolegi mojego brata i może się jeszcze spotkamy. Osobiście nie widzę sensu wychwalania się czy tam zawyżania wyników, bądźmy poważni. Zresztą parokrotnie opisywałam kille na których przegrywałem. Dla mnie liczy się zabawa i ciekawość z porównania aut a nie kto kogo objedzie.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: bongo » pt wrz 03, 2010 21:54

człek pisze:Nie wiem , być może był zajechany. Jechałem tym za kółkiem i fajnie czuć jak ciągnie gdy się turbinka włącza ale osiągnąć 80km/h ma biedę na drugim biegu.
Bo to nie jest benzyna :bajer:
BENITO pisze:Nie nakręcajcie się chłopaki bo coś mi się wydaje że ktoś tu uprawia bajkopisarstwo.
Podpiszę się pod tym,samym podkręceniem nie zniwelujesz 100 konnej przewagi :bajer:
Nie mówiąc już o momencie...



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: wozekGTD » pt wrz 03, 2010 23:19

BENITO napisał(a):Nie nakręcajcie się chłopaki bo coś mi się wydaje że ktoś tu uprawia bajkopisarstwo.


Podpiszę się pod tym,samym podkręceniem nie zniwelujesz 100 konnej przewagi :bajer:
Nie mówiąc już o momencie...
bongo golf 2 razy przegral w tym temacie co wcale mnie nie dziwi ale zaskoczony jestem ze nie zostal pozarty o 10 lub wiecej dlugosci. Co do roznicy mocy zgodze sie ze gra role ale przyspieszenie zalezne jest takze od masy a tutaj golf ma OGROMNA przewage i nadrabia straty. A co do momentu to smiac mi sie chce, to sa wartosci na silniku i maja sie nijak do osiagow auta bo te zalezne sa od tego co mamy na kolach a nawet bardzo upraszczajac pamietaj ze 500Nm przy 1500obr to taka sama moc a co za tym idzie przyspieszenie jak np 125Nm przy 6000obr. TD kreci wyzej i wg mnie jest w ch.. lepszy do sprintu od TDI. SB dobry silnik- na lekkich modach oettinger podawal przysp 9-10sek i vmax 190 wiec mysle ze z autami takimi jak e30 325 lub audi a4 2.5TDI do tych 120-140 nie dostanie strasznie po dupie.


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Lifter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: śr sty 21, 2009 20:25
Lokalizacja: Pasłęk

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: Lifter » pt wrz 03, 2010 23:57

GTD oettinger

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: bongo » sob wrz 04, 2010 00:24

wozekGTD pisze:A co do momentu to smiac mi sie chce, to sa wartosci na silniku i maja sie nijak do osiagow auta bo te zalezne sa od tego co mamy na kolach a nawet bardzo upraszczajac pamietaj ze 500Nm przy 1500obr to taka sama moc a co za tym idzie przyspieszenie jak np 125Nm przy 6000obr.
Nie jestem specjalistą,ale coś chyba pomieszałeś...
Moc to moc,moment to moment ot co :bajer:
Z tego co pamiętam to SB ma moment w granicach 150Nm,taki TDI ponad 300.SB pomodzony ma moc,nie wiem.130 PS,TDI180..Więc jedynym wyznacznikiem jest tutaj waga pojazdów.Moim zdaniem SB nie jest w stanie zniwelować przewagi TDI.Miałem SB,mam 160 konne TDI,wierz mi,że SB bym zjadł....
A drugą sprawą jest to,że 90% użytkowników dłubniętych diesli nie wie ile ma mocy.Każdy mówi:zapitala ale wykresu s hamowni nie ma :grin: Więc pogadać sobie można...



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: bradley » sob wrz 04, 2010 08:56

bongo pisze:Moc to moc,moment to moment ot co :bajer:
A moment jest pochodna mocy ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: wozekGTD » sob wrz 04, 2010 09:03

M=P/w gdzie w to preadkosc katowa, P oczywiscie moc, w samochodach w zastepujemy n czyli iloscia obrotow w jednostce czasu (min) . Zalezonosc prosta bo widac ze moc to poprostu moment x obroty. Bongo miales zmodyfikowanego SB? Widze ze obecnie masz w golfie prawie 160KM nie dziwie sie ze SB by dostal i to duuuuzo o seryjnym nawet nie wspominam bo do setki zostalby z 10 dlugosci:P. Miales okazje mierzyc auto gtech pro? Tam podaje niby wynik na kolach Nm i jestem ciekaw jakie mialbys straty :chytry: .


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: bongo » sob wrz 04, 2010 09:08

wozekGTD pisze:Miales okazje mierzyc auto gtech pro? Tam podaje niby wynik na kolach Nm i jestem ciekaw jakie mialbys straty :chytry: .
Nie,ale jak tylko będzie okazja to sprawdzę :bigok:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: BENITO » sob wrz 04, 2010 10:59

Ja po prostu prywatnie mam dłubniętego SBka a służbowo jeżdżę seryjnym passatem 2.0 140 KM i wiem co lepiej idzie. Ja mam turbo ustawione na 1,5 bara i wywalony tłumik środkowy, obrócone LDA i wywaloną zwężkę przy filtrze powietrza a pomimo tego twierdzę że ASZ by mnie spokojnie objechał. TDI Panowie ma większy moment od dołu (szybszy start) oraz większą prędkość maksymalną nie wspominając o turbo z kierownicami powietrza które dużo szybciej reaguje na dźwignię gazu niż tradycyjna turbina.

Dlatego póki nie zobaczę filmików podtrzymuje swoje zdanie że autor tego tematu pisze bajki.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: człek » sob wrz 04, 2010 18:45

^ sprawdzałeś się może na 1/4 mili? ile masz do setki tym mk2?

dla porównania mi wychodzi 17,757 ale zapewne w to tez nie uwierzysz.
BENITO pisze: TDI Panowie ma większy moment od dołu (szybszy start)
Myślę, że kręcone T2 w tym wypadku również spełnia swoje zadanie.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: BENITO » sob wrz 04, 2010 22:46

człek, myślisz czy masz porównanie?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: bvw08 » wt wrz 07, 2010 19:34

Niektórzy nie umią się pogodzic z tym że stary klekot wcale gorzej nie jeździ od dużo nowszych i mocniejszych aut, fakt jeśli ktoś porównuje seryjne SB to nawet nie ma co marzyć, bo seria a modzony to jest olbrzymia różnica, co do mojego pojedynku z seryjnym mk IV ASZ to do 150-160 on odrabiał straty i za każdym razem byłem pierwszy ale powyżej 160 mogłem oglądać jego tył bo skrzynia mi się już kończyła


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Golf MK2 TD+ Vs. Audi A4 2.5 V6 TDI

Post autor: BENITO » pt wrz 10, 2010 10:39

skrzynia kończy się nieco dalej, ja robiłem 195 licznikowe, a z gov i timing modem można jeszcze dalej pojechać


...przestań wreszcie bajeczki pisać a wy przestańcie karmić trolla


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości