SB+ vs. Fokus Kombi
SB+ vs. Fokus Kombi
W lusterku widzę, że siedzi mi na zderzaku Fokus MK1 Kombi i się niecierpliwi.
Wjazd na rondo, on za mną zderzak w zderzak.
Od wyjazdu z ronda zjechałem specjalnie na prawy i but z dwójki od około 1700 obrotów więc trochę zmulony. Koniec dwójki i Fokus dwie,trzy długości z tyłu, 80km/h i trzy. Zbliża się koniec trójki (110km/h) i fokus nadrobił jedną długość. Wrzucam czwórkę a fokus ku mojemu zdziwieniu jak strzała lewym. Dziękuję do widzenia. ; )
Obecnie mam tylko dawkę lekko wykręconą i T2 na 0,8-8,5.
Wjazd na rondo, on za mną zderzak w zderzak.
Od wyjazdu z ronda zjechałem specjalnie na prawy i but z dwójki od około 1700 obrotów więc trochę zmulony. Koniec dwójki i Fokus dwie,trzy długości z tyłu, 80km/h i trzy. Zbliża się koniec trójki (110km/h) i fokus nadrobił jedną długość. Wrzucam czwórkę a fokus ku mojemu zdziwieniu jak strzała lewym. Dziękuję do widzenia. ; )
Obecnie mam tylko dawkę lekko wykręconą i T2 na 0,8-8,5.
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 22:43 przez człek, łącznie zmieniany 3 razy.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
I podkrecajac cisnienie trzeba pamietac o zaslepieniu zaworu upustowego . Ciekawe co to byl za focus bo 1.6 w kombi mysle ze z SB majacym 85-90KM rowno by szedl. Mozliwe ze to byl 2.0 16v i wtedy rzeczywiscie zmiazdzylby golfa a co do diesli to pamietam jak mialem serie to 1.8TDDi objezdzal mnie na autostradzie ale nieznacznie.
Focus RS mk3 Nitrous Blue
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
1.8TDDi byly odmiany 75KM i 90KM i ta druga nawet ladnie sie moim zdaniem zbierala jak na swoja moc. A 1,2 jest jeszcze bezpiecznym cisnieniem dla t2/k14 ale wiecej nie wiem czy bym krecil bo generalnie to wielkich przyrostow nie bedzie bo u mnie z max podlanym paliwem na pompie 9mm od 3 tys obr do konca przy 1,2-1,3 bar bylo bezdymnie praktycznie tak ze auto mialo az nadto powietrza . W sumie jak zrobisz z glowa to na seryjnych gratach moze i 110KM wyskoczyc i sporo ludzi porownywalo osiagi mojego SB ktory mysle ze te 100 mial do audi a3 z silnikiem ASZ wiec calkiem przyjemnie do miasta juz
Focus RS mk3 Nitrous Blue
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Fokus 1.6 leci identycznie jak MK4 1.6. Mój ojciec miał nówkę z salonu i nieraz z bratem testowaliśmy więc raczej to 1.6 nie było bo z takim lecę praktycznie równo.
To musiała być jakaś benzynka. A przynajmniej nie 1.8 TDDI 90KM.
To musiała być jakaś benzynka. A przynajmniej nie 1.8 TDDI 90KM.
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 22:49 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
No właśnie to mnie zdziwiło najbardziej, że miał dosyć spory zapas mocy przy tej prędkości. Ale ST to raczej nie był bo wyglądał na serię. Myślę, że to mógł być ten 2.0 16v. Tak czy siak niepozorny Fokusik w dodatku kombi a jednak potrafiwozekGTD pisze:jezeli by Cie bralo to raczej centymetr po centymetrze
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 23:08 przez człek, łącznie zmieniany 2 razy.
Czytając opis to skłaniałbym się właśnie ku wersji że było to coś 16V bo jak wiadomo te silniki "jadą" dopiero przy wyższych obrotach i gostek zanim się "jorgnął" że ma do czynienia z nie byle kim to zaczął kręcić swoje auto wyżejczłek pisze:Myślę, że to mógł być ten 2.0 16v
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20139][img]http://www.motostat.pl/user_images/20139/icon1.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości