SB+ vs. Fokus Kombi

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

SB+ vs. Fokus Kombi

Post autor: człek » pt lip 02, 2010 22:41

W lusterku widzę, że siedzi mi na zderzaku Fokus MK1 Kombi i się niecierpliwi.

Wjazd na rondo, on za mną zderzak w zderzak.

Od wyjazdu z ronda zjechałem specjalnie na prawy i but z dwójki od około 1700 obrotów więc trochę zmulony. Koniec dwójki i Fokus dwie,trzy długości z tyłu, 80km/h i trzy. Zbliża się koniec trójki (110km/h) i fokus nadrobił jedną długość. Wrzucam czwórkę a fokus ku mojemu zdziwieniu jak strzała lewym. Dziękuję do widzenia. ; )

Obecnie mam tylko dawkę lekko wykręconą i T2 na 0,8-8,5.
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 22:43 przez człek, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pt lip 02, 2010 23:28

masz MBC czy w T2 da się ciśnienie śrubką kręcić ? bo sam w najbliższym czasie mam zmiar coś tworzyć ;)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob lip 03, 2010 00:19

xxxGlaDxxx, W T2 masz sztangę a nie śrubkę jak w K14, dlatego do garettów lepiej zakładać MBC, bo regulacja jest bardziej kłopotliwa.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » sob lip 03, 2010 11:28

I podkrecajac cisnienie trzeba pamietac o zaslepieniu zaworu upustowego :chytry: . Ciekawe co to byl za focus bo 1.6 w kombi mysle ze z SB majacym 85-90KM rowno by szedl. Mozliwe ze to byl 2.0 16v i wtedy rzeczywiscie zmiazdzylby golfa a co do diesli to pamietam jak mialem serie to 1.8TDDi objezdzal mnie na autostradzie ale nieznacznie.


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » sob lip 03, 2010 15:25

seria 1.8 tddi jedzie gorzej niz seria SB ;) przynajmniej w kombi. No to we wrześniu idzie MBC i manometr doładowania :helm: myślę że 1.0-1.2 pełnego boosta będzie w miare bezpieczne dla silnika i sprzęgła ?



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » sob lip 03, 2010 19:18

1.8TDDi byly odmiany 75KM i 90KM i ta druga nawet ladnie sie moim zdaniem zbierala jak na swoja moc. A 1,2 jest jeszcze bezpiecznym cisnieniem dla t2/k14 ale wiecej nie wiem czy bym krecil bo generalnie to wielkich przyrostow nie bedzie bo u mnie z max podlanym paliwem na pompie 9mm od 3 tys obr do konca przy 1,2-1,3 bar bylo bezdymnie praktycznie tak ze auto mialo az nadto powietrza :chytry: . W sumie jak zrobisz z glowa to na seryjnych gratach moze i 110KM wyskoczyc i sporo ludzi porownywalo osiagi mojego SB ktory mysle ze te 100 mial do audi a3 z silnikiem ASZ wiec calkiem przyjemnie do miasta juz :bigok:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » sob lip 03, 2010 20:26

Ojciec miał tddi 90 konne. Przed chipem miał 89 koni i 198nm, a po chipie 110 kucy i 247nm ;) dopiero po sofcie odżył. Ja celuje gdzieś żeby zbierał się troszke gorzej niż AFN seria, bez szaleństw ale też bez zbytniego zamulenia :helm:



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » sob lip 03, 2010 22:36

Wydaje mi się, że 1.6 benzyna to nie był bo z brata golfem MK4 1.6 101KM idę łeb w łeb, nawet z lekką przewagą z mojej strony na starcie a ten powyżej 110-120 mnie łyknął jak malucha :)



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » sob lip 03, 2010 22:40

Apropos postu człeka to powiem, że jeździłem Toledo 1.6 i Focusem 1.6 i powiem że focus według mojej subiektywnej opinii lepiej idzie ;) (obydwa auta z podobnym przebiegiem)

[ Dodano: 03 Lip 2010 22:42 ]
Dodam, że ciąłeś się raczej z 1.8 tddi naprawde bardzo świeżym, albo z troszke zmęczonym 1.6 ;)



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » sob lip 03, 2010 22:46

Fokus 1.6 leci identycznie jak MK4 1.6. Mój ojciec miał nówkę z salonu i nieraz z bratem testowaliśmy :) więc raczej to 1.6 nie było bo z takim lecę praktycznie równo.

To musiała być jakaś benzynka. A przynajmniej nie 1.8 TDDI 90KM.
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 22:49 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » sob lip 03, 2010 22:59

Mogl byc nawet ST170 w kombi ktory bawil sie z toba i dopiero na czworce pokazal na co go stac. No ale jak tak szybko Cie przeskoczyl to obstawiam 2.0 albo 1.8tdci na chipie bo mysle ze cos slabszego jezeli by Cie bralo to raczej centymetr po centymetrze :bigok:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » sob lip 03, 2010 23:06

w mk1 nie bylo chyba 2.0 tdci ;) ? skoro tak mówisz to może był 1.8 albo 2.0, albo 115 koni w tdci ze zdrowym bonusem z fabryki :helm: eh te dywagacje :D



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » sob lip 03, 2010 23:07

wozekGTD pisze:jezeli by Cie bralo to raczej centymetr po centymetrze :bigok:
No właśnie to mnie zdziwiło najbardziej, że miał dosyć spory zapas mocy przy tej prędkości. Ale ST to raczej nie był bo wyglądał na serię. Myślę, że to mógł być ten 2.0 16v. Tak czy siak niepozorny Fokusik w dodatku kombi a jednak potrafi :)
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 23:08 przez człek, łącznie zmieniany 2 razy.



sebusc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn maja 03, 2010 21:38
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Post autor: sebusc » ndz lip 04, 2010 19:52

człek pisze:Myślę, że to mógł być ten 2.0 16v
Czytając opis to skłaniałbym się właśnie ku wersji że było to coś 16V bo jak wiadomo te silniki "jadą" dopiero przy wyższych obrotach i gostek zanim się "jorgnął" że ma do czynienia z nie byle kim to zaczął kręcić swoje auto wyżej ;)


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20139][img]http://www.motostat.pl/user_images/20139/icon1.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości