Wiem, na liczniku mam 110km/h to GPS pokazuje dopiero 100km/htruckman pisze:Takie mierzenie to wiesz. Włączysz za późno stoper, licznik oszukuje i takie tam cyrkiGrzechu_1990 pisze:Ale jak mierzyłem z kumplem czas na 100km/h (licznikowe) to wyszło jakieś 12.XXs jak pamiętam
Astra II vs Golf IV
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie wiem dlaczego tak bardzo nie lubicie opli, do golfa 4 przesiadłem się z astry F 1.8 8V.
Najczęściej na światłach stawał koło mnie golf 3, muszę przyznać że 90% 3-jek zostawało z tyłu, jak odszedł trochę lepiej to zwykle zostawał po pierwszym zakręcie.
Fabryczne zawieszenie w golfach to tragedia, obecnie mam 4-ke z benzynowym 2.0, nie powiem do przodu jedzie to nawet jakoś ale zakręty tragedia (amory pod 80%) 195/65/15 DUNLOP. Ostatnio znajomy astrą II 2.0dti (101KM) zawieszenie i koła fabryczne (auto siostry), złoił mi tyłek na zakopiance (Myślenice - Lubień), do pierwszego zakrętu byłem 3 długości przed nim, ale po 4 zakrętach nie byłem w stanie dotrzymać mu kroku, auto bujało nie dało się go utrzymać. Kilka dni później sprawdziłem się z jego e36 1.8 (113KM), wszystko wyglądało jeszcze gorzej. Puki kawałek prostej szliśmy równo ale zakręt i siedział mi na zderzaku. Nawijał na CB dlaczego jadę tak pomału a ja nie byłem w stanie sięgnąć po gruszkę od radia bo starałem się nie wylecieć z zakrętu.
Planuje opuścić auto z 3cm i wsadzić 17" na 215, mam nadzieję że będzie trochę lepiej.
Starą astrą jeszcze na oryginalny zawieszeniu i kołach (175/65/14), mogłem lecieć przez zakręt słyszeć pisk wszystkich kół i wiedzieć co się dzieje z autem i je kontrolować, później na zawiasie z gsi z kołach 195/45/15 można było robić cuda...
Opel może i rdzewieje (oj jak rdzewiał,hehe), ale prowadzi się dużo lepiej od golfa, przynajmniej seria vs seria.
Najczęściej na światłach stawał koło mnie golf 3, muszę przyznać że 90% 3-jek zostawało z tyłu, jak odszedł trochę lepiej to zwykle zostawał po pierwszym zakręcie.
Fabryczne zawieszenie w golfach to tragedia, obecnie mam 4-ke z benzynowym 2.0, nie powiem do przodu jedzie to nawet jakoś ale zakręty tragedia (amory pod 80%) 195/65/15 DUNLOP. Ostatnio znajomy astrą II 2.0dti (101KM) zawieszenie i koła fabryczne (auto siostry), złoił mi tyłek na zakopiance (Myślenice - Lubień), do pierwszego zakrętu byłem 3 długości przed nim, ale po 4 zakrętach nie byłem w stanie dotrzymać mu kroku, auto bujało nie dało się go utrzymać. Kilka dni później sprawdziłem się z jego e36 1.8 (113KM), wszystko wyglądało jeszcze gorzej. Puki kawałek prostej szliśmy równo ale zakręt i siedział mi na zderzaku. Nawijał na CB dlaczego jadę tak pomału a ja nie byłem w stanie sięgnąć po gruszkę od radia bo starałem się nie wylecieć z zakrętu.
Planuje opuścić auto z 3cm i wsadzić 17" na 215, mam nadzieję że będzie trochę lepiej.
Starą astrą jeszcze na oryginalny zawieszeniu i kołach (175/65/14), mogłem lecieć przez zakręt słyszeć pisk wszystkich kół i wiedzieć co się dzieje z autem i je kontrolować, później na zawiasie z gsi z kołach 195/45/15 można było robić cuda...
Opel może i rdzewieje (oj jak rdzewiał,hehe), ale prowadzi się dużo lepiej od golfa, przynajmniej seria vs seria.
Ooooo Stary, to najwyższy czas założyć nowe amortyzatory, bo coś czuję, że oceniasz serię i konstrukcję (która praktycznie niczym się nie różni) na podstawie zachowania auta z przebiegiem 200 kkm. Jeśli chłop Ci w Astrze ucieka i pyta, co tak wolno jedziesz, no to pora zrobić remont, bo chyba Twoje auto nie jeździ tak, jak powinno.mitusm pisze:Nawijał na CB dlaczego jadę tak pomału a ja nie byłem w stanie sięgnąć po gruszkę od radia bo starałem się nie wylecieć z zakrętu.
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 12:54 przez KriSSo, łącznie zmieniany 2 razy.
Napisal, ze amory maja 80%.KriSSo pisze:Ooooo Stary, to najwyższy czas założyć nowe amortyzatory, bo coś czuję, że oceniasz serię i konstrukcję (która praktycznie niczym się nie różni) na podstawie zachowania auta z przebiegiem 200 kkm. Jeśli chłop Ci w Astrze ucieka i pyta, co tak wolno jedziesz, no to pora zrobić remont, bo chyba Twoje auto nie jeździ tak, jak powinno.mitusm pisze:Nawijał na CB dlaczego jadę tak pomału a ja nie byłem w stanie sięgnąć po gruszkę od radia bo starałem się nie wylecieć z zakrętu.
Ogolnie rzecz biorac to potwierdzam, ze Astra II prowadzi sie bardzo dobrze. Co prawda mam porowonanie do golfa III, a nie do IV.
Nie ma co wierzyć w diagnostykę amortyzatorów Jak kiedyś pojechałem ze świeżo założonymi amorami kayaba na przegląd a pokazało poniżej 30% Pan nie chciał mi przeglądu podbić, dopiero po pokazaniu paragonu za amory i wizualne stwierdzenie że amorki nówki sztuki gość wymiękł i podbił przegląd Auto źle zaczyna się prowadzić to robię zawieszenie bo na rolkach i trzepakach to potrafią znaleźć dopiero mocno porozwalane elementy
- DukeNukemPL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 581
- Rejestracja: śr paź 13, 2010 22:11
- Lokalizacja: Bullerbyn
- Kontakt:
Astra II vs Golf IV
Grzechu_1990
Wiem, na liczniku mam 110km/h to GPS pokazuje dopiero 100km/h
kazda navi oszukuje o jakies 10-12km/h wiec niema co nA JEJ WSKAZÓWKI PRED. PATRZEC ;]]
Wiem, na liczniku mam 110km/h to GPS pokazuje dopiero 100km/h
kazda navi oszukuje o jakies 10-12km/h wiec niema co nA JEJ WSKAZÓWKI PRED. PATRZEC ;]]
A3 8p 2.0TDI 140hp : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=514589
https://soundcloud.com/dominik-buda" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/u/dukenukempl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://soundcloud.com/dominik-buda" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/u/dukenukempl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Astra II vs Golf IV
DukeNukemPL pisze:kazda navi oszukuje o jakies 10-12km/h
Wprost przeciwnie. Najczęściej to navi mówi prawdę, a licznik przekłamuje (zawyża właśnie o 10%)
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
- DukeNukemPL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 581
- Rejestracja: śr paź 13, 2010 22:11
- Lokalizacja: Bullerbyn
- Kontakt:
Astra II vs Golf IV
Grzechu_1990 - powiem ci tak na tym forum silniki 1.6 jest traktowany jak naj ... G*** sam to wiem bo co walne posta o moim mk4 1.6 to pełna krytyka takze nieprzejmuj sie " turbo dziadek Góra " .... ;]]
A3 8p 2.0TDI 140hp : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=514589
https://soundcloud.com/dominik-buda" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/u/dukenukempl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://soundcloud.com/dominik-buda" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/u/dukenukempl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lukasz17842
- Naleśnik
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
Astra II vs Golf IV
no nie wiem czy ten silnik jest taki "antysprintowy" ja mam golfa 2 z takim silnikiem i 90KM pod maska i dałem rady z golfem 4 1.6....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości