Miejsce: Aleksandrowska, Łódź, po małych mijankach udało się stanąć na czerwonym i od razu było wiadomo co będzie grane. ESP off strzał z 2 tysi, niestety pierwsze 2 biegi to ślizgawica i Ibiza wypruwa jak szalona do przodu oddalając mi się coraz bardziej. Potem zjazd na stacje, kierownik podjechał po czym dowiedziałem się o stadzie ~ 200 PS pod jego maską Niestety spieszyło mi się do roboty, a byłem już spóźniony, jestem ciekaw jakby to wyszło z rolowańca i gdybym nie złapał takiego poślizgu z zatrzymnego. Wiem, że dostałbym baty ale ciekawi mnie w jakim wymiarze Podziękowaliśmy sobie za wyścig i każdy pojechał w swoją strone.
Drugi może nie do końca race.. ale ruszam że świateł i zrównuje się ze mną Leon ten w najnowszej budzie z tym iż on start miał kilka sekund wcześniej z wcześniejszych świateł. But w podłoge i udaje mi się wygrać, potem noga z gazu w wyniku zbliżających się świateł Leon jednak nie odpuszcza i wyprzedza mnie przed skrzyżowaniem. Krótka rozmowa i oznajmia iż 2.0 TDI od raz zaznaczając "ale ja mam 4 osoby na pokładzie" FR to to nie było więc wnioskuje że pewnie zachipowane bo nieźle z 4 osobami się odpychał.
Golf IV ARL+ vs Seat Ibiza Cupra III 1.8T+
byłoby bardzo podobnie , no może trochę mniejsza przewaga ibizy na początku ale powiekszająca się zarówno z rolki jak i z kreski , 1.8T to świetne silniki i nieżle dają radę . niedawno brałem się z ASZ+ i sprawa wyglądała podobnie do twojego opisu , ja jechałem 1.8T ....Mezaja pisze:jestem ciekaw jakby to wyszło z rolowańca i gdybym nie złapał takiego poślizgu
AFN+ 137/305 & 1.8t
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości