Witam wszystkich forumowiczów. Pisze ponieważ mam problem związany z VW.
Chodzi mianowicie o to, że przymierzam się do zakupu VW ale takiego, który przejechałby ze mną Europę. Trasa Polska - Hiszpania.
Marzyłem o trasie golfem II. Do wakacji chciałbym się również uporać z odnowieniem takowego i regenerowaniem części. Tu też pytanie, czy to się opłaca i czy takim załóżmy golfem II 1.6 D z odnowioną blachą, regeneracją silnika ( full operacja) przeżyłbym taką przygodę?
Chciałbym się dowiedzieć również jakie autko i z jakim silnikiem zaproponowaliby mi osoby, które miały już do czynienia z różnymi trasami i autami tej marki?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Maniak Golfa
Podróż po Europie, wybór Golfika
Moderator: Fiona
Podróż po Europie, wybór Golfika
Wiadomo, że jeśli auto będzie sprawne technicznie to pojedziesz i wrócisz. Tu nie ma tak na prawdę różnicy czy będzie to Mk2, MK3 czy Mk4. Jest jedno "ale" - jeśli jedziesz latem - klimatyzacja musi być! Byłem VW Polo w Chorwacji (Dubrownik) - zrobiłem wtedy łącznie około 4000km, auto bez problemu dało radę ale gorącem byłem totalnie wyczerpany. Uchwyt od GPSa prawie spłynął mi z szyby. Do Hiszpanii jechaliśmy już innym autem z klimą. Pękło wtedy blisko 6000km - bez porównania lepiej, choć i tak miejscami ciężko. Krótko, bez klimatyzacji to oprócz auta musisz do trasy przygotować się fizycznie jak Hołowczyc na Dakar
Gran Turismo Iniezione
Re: Podróż po Europie, wybór Golfika
Dzięki wielkie za podpowiedź, na pewno wezmę to pod uwagę.przemal pisze:Wiadomo, że jeśli auto będzie sprawne technicznie to pojedziesz i wrócisz. Tu nie ma tak na prawdę różnicy czy będzie to Mk2, MK3 czy Mk4. Jest jedno "ale" - jeśli jedziesz latem - klimatyzacja musi być! Byłem VW Polo w Chorwacji (Dubrownik) - zrobiłem wtedy łącznie około 4000km, auto bez problemu dało radę ale gorącem byłem totalnie wyczerpany. Uchwyt od GPSa prawie spłynął mi z szyby. Do Hiszpanii jechaliśmy już innym autem z klimą. Pękło wtedy blisko 6000km - bez porównania lepiej, choć i tak miejscami ciężko. Krótko, bez klimatyzacji to oprócz auta musisz do trasy przygotować się fizycznie jak Hołowczyc na Dakar
A co sądzicie o Golfiku III z silnikiem 1.9 tdi 90km?
- Fixiq
- No Smoke, No Fun
- Posty: 157
- Rejestracja: czw maja 02, 2013 22:03
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Podróż po Europie, wybór Golfika
Ja powtórzę, to co kolega wyżej napisał.
Nie ważne, jaki samochód ważne żeby był sprawny technicznie. A jak mówisz, że chcesz wyremontować silnik i blachy przed wyprawą to już tylko od Ciebie zależy w jakim aucie to zrobisz. Ale jeśli chodzi o klimatyzację no to już Mk3 chyba, że przełożysz sobie do MK2
Nie ważne, jaki samochód ważne żeby był sprawny technicznie. A jak mówisz, że chcesz wyremontować silnik i blachy przed wyprawą to już tylko od Ciebie zależy w jakim aucie to zrobisz. Ale jeśli chodzi o klimatyzację no to już Mk3 chyba, że przełożysz sobie do MK2
- bluesboxer
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: sob kwie 19, 2014 22:11
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Podróż po Europie, wybór Golfika
Zawsze jeszcze można kupić cabrio przy okazji już po drodze nabierzesz koloru
Jetta A1 Coupe 1.6d CR '81
Golf MK3 Variant 1.9 TDI 1Z Special '95
Golf MK3 Cabrio 1.6 AFT Classic Edition '96
A3 8l 1.6 AEH
A6 C5 limo 1.9 TDI AFN @145hp 320Nm
Golf MK3 Variant 1.9 TDI 1Z Special '95
Golf MK3 Cabrio 1.6 AFT Classic Edition '96
A3 8l 1.6 AEH
A6 C5 limo 1.9 TDI AFN @145hp 320Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość