DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
fela się na tym nawet nie oprze, to jest za niskie.
330KM/450Nm
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
jest sens zakładać to? chodzi mi głównie o bezpieczeństwo
DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
tak samo jak dystanse bez centrowania
jak nie bedzie bicia to OK
jak nie bedzie bicia to OK
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
nie, to za mało, pamiętaj że dystans musi jeszcze wejść na piastę która ma 57,1 mm.
takie dystanse robi się do felg które maja pierścienie centrujące.
takie dystanse robi się do felg które maja pierścienie centrujące.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
bedę zapewne kupował u MAPETA dystans z kołnierzem tylko kwestia ustalenia jak gruby, chodzi o tylną oś - mam 7,5J et 32 co będzie najlepiej pasować aby wmiarę wyglądało?
Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
Wracam ponownie z pytaniem o ET. Wcześniej padła odpowiedź, że 35 i będzie w porządku. Felg jeszcze nie zamówiłem, ale w międzyczasie poszukałem jeszcze opinii na ten temat i wychodzi na to, że nie jest do końca tak różowo. Na niemieckich forach (tyle mniej więcej zrozumiałem) zalecają jednak ET50, z 35 może być kłopot przy oponie 225. Taka sama informacja jest na stronie OZ, gdzie przy ET50 nie ma żadnego komentarza, ale już przy ET35 widnieje informacja, że może być kłopot z dopasowaniem. Czy mam przez to rozumieć, że ET35 jednak wcale tak łatwo nie wejdzie i jednak lepiej brać 50 (oryginalnie jest 51 czy 54, nie pamiętam). Z góry dziękuję za pomoc. Opony miałem brać początkowo 215/45, ale producent zaleca 225/45 więc nie będę kombinować.
pozdrawiam
pozdrawiam
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
założyłem dystanse na tył, auto na lewarku kręciłem kołem, tak jakby leciutkie bicie mi się wydawało, ale w sumie może to równie dobrze od alusa czy od opony, to i to kupowałem używki. Podczas jazdy nic nie wyczułem, auto nic nie sciąga więc raczej wsjo ok. Mam nadzieję, że po jakims czasie "siły" nie utną mi śrub
DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
min an tyl ok 17mm
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
mastha212, myślę że całe to zamieszanie wynika że w tym temacie zwykle rozmawia się o mk4 a twój młodziak to golf6 i nie każdy o tym doczytał
nie doradzę ci bo nie wiem jakie rozmiary standardowych kółek są w golf6, z jakim standardowym et, z jakim rozstawem...
nie doradzę ci bo nie wiem jakie rozmiary standardowych kółek są w golf6, z jakim standardowym et, z jakim rozstawem...
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
Aa, no chyba, że tak. Spojrzałem w pierwszy post, temat wydaje się odpowiedni to zadałem pytanie. Standardowe koło ma 6,5x16 ET50, a przynajmniej takiej wersji trzymał się sprzedawca w salonie chociaż nie był na 100% pewien. Zakładając jednak, że ma racje to jeśli dobrze używam kalkulatorów ET w necie to sytuacja wygląda tak:
dla ET50: od wewnątrz będzie mniej o 13mm + front koła wyjdzie o 13mm
dla ET35: od wewnątrz będzie więcej o 2mm + front koła wyjdzie aż o 28mm
Biorąc pod uwagę te wyniki wydaje mi się, że jednak zdecydowanie bardziej pasuje ET50. Jeśli ktoś mógłby potwierdzić czy moje rozumowanie jest prawidłowe to będę wdzięczny.
pozdrawiam
dla ET50: od wewnątrz będzie mniej o 13mm + front koła wyjdzie o 13mm
dla ET35: od wewnątrz będzie więcej o 2mm + front koła wyjdzie aż o 28mm
Biorąc pod uwagę te wyniki wydaje mi się, że jednak zdecydowanie bardziej pasuje ET50. Jeśli ktoś mógłby potwierdzić czy moje rozumowanie jest prawidłowe to będę wdzięczny.
pozdrawiam
Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
obliczenia są prawidłowe.
najlepiej linijkę w garść i sprawdzić na autku jak to będzie wyglądało po zmianie kół, czy nie będzie wystawało.
w mk6 standardowa felga 17 czy 18 calowa o szerokości 7,5 cala ma et51.
najlepiej linijkę w garść i sprawdzić na autku jak to będzie wyglądało po zmianie kół, czy nie będzie wystawało.
w mk6 standardowa felga 17 czy 18 calowa o szerokości 7,5 cala ma et51.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
beetle pisze:obliczenia są prawidłowe.
najlepiej linijkę w garść i sprawdzić na autku jak to będzie wyglądało po zmianie kół, czy nie będzie wystawało.
w mk6 standardowa felga 17 czy 18 calowa o szerokości 7,5 cala ma et51.
Witam
to się dołączę z pytaniem, zamierzam zakupić felgi Oxigin 17" Et 50 5x112 7,5 J do golfa 6 i>
czy jak zdecyduje się na oponę 205/50 to będzie ok ? czy brać 215/45 bardziej chodzi o wysokość nie chce aby trzepało.
Pozdro
Re: DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
205/50 ma nieznacznie więcej gumy od 215/45 więc będzie mniej "trzepało"
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości