Witam,
przeszukałem forum oraz google i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. W moim mk3 abf mam zwykłą instalacje z mikserem, i automatem przełączającym na gaz przy 2k obrotów. Od czasu do czasu ( ostatnio miałem z miesiąc spokój ) auto po przełączeniu na gaz chodzi jakby na 3 cylindrach, na benzynie jest dobrze. Zdarza się to losowo, czasem na zimnym silniku, czasem na ciepłym po przełączniku na gaz, a czasem nawet w czasie jazdy zaczyna 'pyrkać'. Problem czasami ustępuje po przełączeniu na paliwo na chwile, czasem muszę przejechać kilka km. Zdarzało się to już od dość dawna, więc sukcesywnie próbowałem zadbać o podstawy poprawnego działania instalacji: wymieniłem świece na NGK, palec i kopułka bodajże beru lub eps, niedawno przewody na beru- więc wszystko z wyższej półki. Filterek od gazu zmieniony, parownik regenerowany ok 15-20k km temu. Wydaje mi się, że nie zasysa nigdzie lewego (zresztą wtedy problem powinien chyba występować ciągle?). Niestety nadal to samo.
Od niedawna zauważyłem także, że na benzynie auto ma problem z niskimi obrotami- po naciśnięciu pedału najpierw obroty muszę opaść do 500-600 i dopiero rosną. Zdarzały mu się także kilka razy komedie polegające na mocnym falowaniu obrotów i przygasaniu, czasem nawet strzale, niezależnie czy to na paliwie czy na gazie. Przeważnie zgaszenie auta na chwilę rozwiązywało kłopot.
Czy te objawy są ze sobą powiązane?
Co waszym zdaniem warto sprawdzić? Możliwe, że takie objawy może powodować silniczek krokowy od paliwa (na przewodzie od gazu nie mam korkowca, tylko śrubę)? Jestem w stanie sprawdzić coś na własną rękę czy od razu trzeba podpinać się pod vaga?
[ABF] na lpg czasem chodzi na 3, na benzynie ok
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
[ABF] na lpg czasem chodzi na 3, na benzynie ok
sprawdź wężyk od podciśnienia kolektora ssacego ktory idzie do ecu,krokowca zalej benzyną i umyj,czujnik halla też możesz sprawdzić...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
[ABF] na lpg czasem chodzi na 3, na benzynie ok
halla ten dolny, a nie przy aparacie, tak? vagiem tylko się a sprawdzić czy jakoś miernikiem ?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
[ABF] na lpg czasem chodzi na 3, na benzynie ok
na aparacie,ja sprawdzam diodą,plus minus podłączam możesz zasilić go z tej samej kostki ,oznaczenie na halu jest ,do środka i do plusa diode wpinam ,obracam i pojawia się impuls ,dodatkowo biorę opalarke/suszarkę i grzeje go trochę po to by sprawdzić czy jak dostanie temp. to nie rozłącza,miernikiem też sprawdzisz
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości