Witam, zauważyłem dzisiaj niepokojący głos z pod maski, otóż na benzynie idzie równo i cicho gdy osiągnie swa temp. 30 st. przełącza się na gaz i zaczyna klekotać. Nie pomaga nawet silnik nagrzany, po zwiększeniu obrotów klekot narasta. Po przełączeniu na benzynie przestaje.
Gaz jaki posiadam to stag-200
czujnik ciśnienia PS-01
wtryskiwacze są Valteka
Instalacje posiadam od 3 lat wcześniej nie było tego rodzaju błędów, problemów. Załączam nagranie które nakręciłem przy pracy na LPG.
Co może być powodem tej usterki ??
http://w178.wrzuta.pl/film/71QKmIr9t4K/glos
Praca silnika na LPG podobna do disla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Praca silnika na LPG podobna do disla
Rozkalibrowane Valteki
Jaki mają przebieg?
Można oddać do kalibracji i w razie konieczności zastosować zestaw naprawczy w przypadku zużycia jakichś elementów. Nie mniej one potrafią się rozkalibrować nawet po 1000km wiec sam możesz ocenić jakie masz szczęście ze przelatałeś 3 lata.
Kalibracji samodzielnie nie przeprowadzisz w domowych warunkach niestety.
Ja bym się z nimi nie bawił tylko wymienił na nowe bo szkoda pieniędzy i czasu, bo temat wróci jak bumerang.
W podobnych pieniądzach do Valdemarów masz Reg Fast
http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... g=reg+fast
- te nie wymagają kalibracji, można samemu czyścić, regenerować i po skręceniu śmigają dalej. Możesz się pokusić o samodzielną wymianę jeśli trochę grzebiesz przy aucie (te same wtyczki), potem tylko podjedziesz na regulacje
-regulacja koniecznie na drodze a nie pod warsztatem
Jaki mają przebieg?
Można oddać do kalibracji i w razie konieczności zastosować zestaw naprawczy w przypadku zużycia jakichś elementów. Nie mniej one potrafią się rozkalibrować nawet po 1000km wiec sam możesz ocenić jakie masz szczęście ze przelatałeś 3 lata.
Kalibracji samodzielnie nie przeprowadzisz w domowych warunkach niestety.
Ja bym się z nimi nie bawił tylko wymienił na nowe bo szkoda pieniędzy i czasu, bo temat wróci jak bumerang.
W podobnych pieniądzach do Valdemarów masz Reg Fast
http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... g=reg+fast
- te nie wymagają kalibracji, można samemu czyścić, regenerować i po skręceniu śmigają dalej. Możesz się pokusić o samodzielną wymianę jeśli trochę grzebiesz przy aucie (te same wtyczki), potem tylko podjedziesz na regulacje
-regulacja koniecznie na drodze a nie pod warsztatem
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Praca silnika na LPG podobna do disla
Ta listwa kosztuje 120 zl komplet dobry wtryskiwacz cos kolo 80 zl sztka czego wymagac od czerwonych waldemarow
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Praca silnika na LPG podobna do disla
listwę należy rozebrać i dokładnie umyć,kupuje się oring 5*1 i zakłada się nowe,gumkę uszczelniającą zaworek wyjmujesz delikatnie i odwracasz, po czym wciskasz ponownie dobrze dociskając po samym rancie, by po złożeniu był szczelny,jak wszystko się złoży należy sprawdzić szczelność,później wykręcamy króćce a w to miejsce wkręcamy czujnik zegarowy ,teraz w zależności od pojemności silnika, kalibrujemy skok tłoczka, na wierzchu cewki jest plomba ,zrywamy wkładamy ampol 5i np.polo 1.4 8v ustawiałem 0,4mm ,w sharanie 2.0 ustawiałem 0,6mm ,w omedze V6- 0,7mm , ogólnie po takiej można powiedzieć regeneracji brat polo zrobił około 5 tyś i cisza ,a jak wiadomo odpowiedzialnym za klekotanie zaworka jest oring który właśnie pomimo nowej listwy potrafi się wygnieść ,w listwie zamontowany jest koloru zielonego ja kupuje czarne o innej z tego co kojaże twardości przeż co dłużej wytrzymują ,koszt 4 oringów 1zł plus do tego godzina spokojnej pracy ,dodatkowo 100 % satysfakcji ,kolego Dam, nie wiem czemu twierdzisz że domowych warunkach , nie ma możliwości kalibracji...
jak będę miał czas na weekendzie zrobię i wrzucę foto poradę co i jak...
jak będę miał czas na weekendzie zrobię i wrzucę foto poradę co i jak...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Praca silnika na LPG podobna do disla
Ponieważ przez domowe warunki rozumiem posiadanie podstawowych narzędzi a nie specjalistycznych.bioly05011 pisze:kolego Dam, nie wiem czemu twierdzisz że domowych warunkach , nie ma możliwości kalibracji...
Tyle o ile rozbierze je i złoży to do kalibracji jak sam wspominasz potrzebny jest
Zaś kupno czujnika zegarowego za 60zł i zabawa w kalibracje co jakiś czas to strata czasu i pieniędzy skoro za te 140zł z przesyłką można mieć listwę pozbawioną wad Valteków i święty spokój że nie trzeba do niej więcej zaglądać.bioly05011 pisze:czujnik zegarowy
Nawet jeżeli by kupił czujnik to po każdej kolejnej kalibracji (na która będzie tracił czas)trzeba regulować instalację od nowa. Jeżeli nie ma kabla i wiedzy będzie jeździł do gazownika i płacił te 50zł za każdą regulację. Warto? Moim zdaniem nie.
Nowa listwa Regów przeżyje bez doglądania kilka kalibracji Valteków więc szkoda się z tym babrać. Ważne by zamontować ją w pionie.
Co do samodzielnych napraw czy regeneracji to zawsze je doceniam no i ta satysfakcja po wszystkim, bezcenna
Nie mniej skoro kolega pyta co tak stuka tzn. że na gazie po prostu jeździ a nie go serwisuje samodzielnie więc moja porada była najbardziej opłacalna w czasie i kosztach dla niego na przyszłość.
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Praca silnika na LPG podobna do disla
to lepiej kupic ACW01 niz Regfasty-nie plywa dawka w zaleznosci od temperatury
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości