1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
Witam
Pare tygodni temu kupilem golfa 3 z silnikiem 1.8 90km o oznaczeniu abs. Mial spalac 10l gazu a spala 15l przy spokojnej jezdzie w trasie nie pilujac do 3 tysiecy obrotow. Wymienilem przewody, aparat zaplonowy, kopulke i palec oraz filtr powietrza( nie dlugo zmienie swiece ale poki co nie sa w najgorszym stanie) niestety nic to nie zmienilo. Instalacja to brc blitz z attutorem(nie wiem czy sprawnym) i sruba na wezu, jak odlaczam dwa przewody od attutora to nie widac roznicy w pracy silnika, po odlaczeniu sondy od sterownika gazu silnik gasnie i nie chce odpalic na lpg. Sonda na 5 przewodow. Jak odpalam na benzynie czy gazie to po minucie zaczyna dymic mocno jak z komina i smierdziec jednym z paliw w zaleznosci na czym pracuje. Po pelnym rozgrzaniu troche mniej dymi ale dalej widac dymek z tlumika bialutki jak mgla.. Spalanie wysokie nie naciskajac mocno pedalu gazu.. Przy mocnym cisnieciu spalanie powyzej 20 l. Zbiornik 28 l potrafie oproznic po 150km.. Co moze byc przyczyna? Juz nie mam pojecia co moze byc.. Bylem u 4 gazownikow zaden nawet nie przylozyl analizatora spalin mowiac, ze to brc blitz i tyle palic bedzie... Czy to naprawde az tak zla instalacja ? Co mam sprawdzic? Spalania benz nie znam, ale moze to miec jakies polaczenie bo benzyna z wydechu smierdzi jak odpalam na zimnymi tez dosc szybko ucieka ze zbiornika nawet odpalajac tylko.. Czy to sonda? Jak sprawdzic czy jest sprawna? Pozdr i oczekuje jakiejkolwiek pomocy.
Pare tygodni temu kupilem golfa 3 z silnikiem 1.8 90km o oznaczeniu abs. Mial spalac 10l gazu a spala 15l przy spokojnej jezdzie w trasie nie pilujac do 3 tysiecy obrotow. Wymienilem przewody, aparat zaplonowy, kopulke i palec oraz filtr powietrza( nie dlugo zmienie swiece ale poki co nie sa w najgorszym stanie) niestety nic to nie zmienilo. Instalacja to brc blitz z attutorem(nie wiem czy sprawnym) i sruba na wezu, jak odlaczam dwa przewody od attutora to nie widac roznicy w pracy silnika, po odlaczeniu sondy od sterownika gazu silnik gasnie i nie chce odpalic na lpg. Sonda na 5 przewodow. Jak odpalam na benzynie czy gazie to po minucie zaczyna dymic mocno jak z komina i smierdziec jednym z paliw w zaleznosci na czym pracuje. Po pelnym rozgrzaniu troche mniej dymi ale dalej widac dymek z tlumika bialutki jak mgla.. Spalanie wysokie nie naciskajac mocno pedalu gazu.. Przy mocnym cisnieciu spalanie powyzej 20 l. Zbiornik 28 l potrafie oproznic po 150km.. Co moze byc przyczyna? Juz nie mam pojecia co moze byc.. Bylem u 4 gazownikow zaden nawet nie przylozyl analizatora spalin mowiac, ze to brc blitz i tyle palic bedzie... Czy to naprawde az tak zla instalacja ? Co mam sprawdzic? Spalania benz nie znam, ale moze to miec jakies polaczenie bo benzyna z wydechu smierdzi jak odpalam na zimnymi tez dosc szybko ucieka ze zbiornika nawet odpalajac tylko.. Czy to sonda? Jak sprawdzic czy jest sprawna? Pozdr i oczekuje jakiejkolwiek pomocy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18
1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
Blitza opcji nie znam ale ponoć jest ciężki do strojenia, i raczej nikt do tego kabla nie będzie miał no może poza zakładami pracujacymi pod szyldem Czakramu.
Blitz ma ten śmieszny attuator na parowniku, ciekawe czy on w ogóle działa.
Jedynym wspólnym mianownikiem dla gazu i benzyny jest sonda co by także wskazywał zapach nie przepalonego paliwa z wydechu o którym piszesz.
Blitz ma ten śmieszny attuator na parowniku, ciekawe czy on w ogóle działa.
Jedynym wspólnym mianownikiem dla gazu i benzyny jest sonda co by także wskazywał zapach nie przepalonego paliwa z wydechu o którym piszesz.
1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
Sprawdze dzis sonde lambda czy jest w ogole napiecie na niej, ale attutor jakby byl sprawny to po odlaczeniu silnik powinien zareagowac a tu nic zadnej reakcji
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18
1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
Niekoniecznie, jelłi np attuator zostaje odłączony w pozycji np 100 kroków i w takiej zostaje, na biegu jałowym roznicy raczej nie powinno być, co innego w czasie jazdy.
1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
Witam ponownie
Po wymianie czujnika temperatury jest poprawa w pracy silnika, ale spalanie dalej wysokie. Okazalo sie tez ze silnik byl wynieniany i nie jest to abs tylko adz.. Zauwazylem ze sonda jest jedno przewodowa. Jaka powinna byc w tym silniku czyli 1.8 ADZ z 96r. Mozd to ona jest przyczyna? Pozdr
Po wymianie czujnika temperatury jest poprawa w pracy silnika, ale spalanie dalej wysokie. Okazalo sie tez ze silnik byl wynieniany i nie jest to abs tylko adz.. Zauwazylem ze sonda jest jedno przewodowa. Jaka powinna byc w tym silniku czyli 1.8 ADZ z 96r. Mozd to ona jest przyczyna? Pozdr
1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
Aha i co to za przewod tzn gdzie powinien byc podlaczony? Lezy luzem i nie mam gdzie go podlaczyc.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
nigdzie ma tak zostać jest od mfa.
Co do Blitza, podejrzewam że znacznie mniej problemów bedzie jak go zmienisz na coś popularnego. Był dobry ale nowy .Samodzielnie można to zrobić za 2 stówki o ile czujesz się na siłach, u speca 4.5 - 5 stówek
Sonda w ABS ma jeden kabel w ADZ cztery, ale ADZ to prawie to samo może chodzić a elektryce z ABS i pewnie tak masz zrobione, trzeba się jednak upenić czy błędow w podpięciu po swapie niema. Chyba na razie nie masz do tego wiedzy, więc zacznij może nie od montażysty lpg tylko od zwykłego elektryka czy wprawnego ogólnego mechanika
Co do Blitza, podejrzewam że znacznie mniej problemów bedzie jak go zmienisz na coś popularnego. Był dobry ale nowy .Samodzielnie można to zrobić za 2 stówki o ile czujesz się na siłach, u speca 4.5 - 5 stówek
Sonda w ABS ma jeden kabel w ADZ cztery, ale ADZ to prawie to samo może chodzić a elektryce z ABS i pewnie tak masz zrobione, trzeba się jednak upenić czy błędow w podpięciu po swapie niema. Chyba na razie nie masz do tego wiedzy, więc zacznij może nie od montażysty lpg tylko od zwykłego elektryka czy wprawnego ogólnego mechanika
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
Mialem 2 bledy podczas podpiecia komputera. Masa sondy lambda i czujnika walka rozrzadu. Zmienialem caly aparat z hallem i przewodami bledy skasowane zobaczymy czy dzis znowu wyskocza. Sprawdze tez ta mase na sondzie ale przy gazie podobno czesto ten blad sie pokazuje.
Mysle ze dalbym sobie rade z tym lubie podlubac i robic cos samemu takze wymienie sterownik na inny. Jaki bylby dobry? Bingo M? Czy proponujecie cos innego? A co z parownikiem? Nie strzela pali zimny z gazu przelacza sie bez problemu mozna regulowac registrem i widac zmiany w pracy to nie ruszac go?
Ten parownik nie ma typowego filtra ktory jest wymienny tylko ma siatkowy jak to powiedzial gazownik, czy to prawda? Istnieje taki? Parownik to tecno
Mysle ze dalbym sobie rade z tym lubie podlubac i robic cos samemu takze wymienie sterownik na inny. Jaki bylby dobry? Bingo M? Czy proponujecie cos innego? A co z parownikiem? Nie strzela pali zimny z gazu przelacza sie bez problemu mozna regulowac registrem i widac zmiany w pracy to nie ruszac go?
Ten parownik nie ma typowego filtra ktory jest wymienny tylko ma siatkowy jak to powiedzial gazownik, czy to prawda? Istnieje taki? Parownik to tecno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość