2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

Instalacje gazowe w naszych Volkswagenach. Problemy z eksploatacją, wybór, modyfikacje.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

xMarsenx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 13, 2014 22:29

2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

Post autor: xMarsenx » wt cze 10, 2014 00:41

Witam!
Jestem w trakcie wsadzania w/w silnika do swojego mk2, i mam maly problem z instalacja lpg, otoz przy starym silniku byla juz zalozona instalacja, ta najprostsza, jednopunktowa. dowiedzialem sie ze aby zostawic ta instalacje po swapie, wystarczylo by tylko wymienic cos co jest zwane palnikiem(podobno), na taki ktory bedzie pasowal do nowego motoru. Pytanie brzmi: czy bezpieczniej dla silnika bedzie po prostu wymienic palnik, i ew. dolozyc BLOSa, czy lepiej jednak bylo by zalozyc sekwencje? I jaki mniejwiecej moze byc koszt takiego palnika, dolozenia blosa, albo kupna i montazu calej instalacji sekwencyjnej?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Dam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt lip 01, 2011 12:38

Re: 2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

Post autor: Dam » wt cze 10, 2014 10:18




xMarsenx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 13, 2014 22:29

Re: 2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

Post autor: xMarsenx » śr cze 11, 2014 02:14

Czyli mam rozumiec ze bez zmiany wtryskow nie ma nawet co myslec o zakladaniu gazu do 9a? A bawil sie ktos moze w taka zmiane, i jest mi w stanie powiedziec jaki jest koszt takiej zabawy, i czy duzo przy tym roboty?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

Post autor: Paweł Marek » śr cze 11, 2014 14:44

nie wtrysków tylko całego zespołu wtryskowego, z zasady nie zakłada się w ogóle gazu do wtrysku mechanicznego bo wykańcza drogi i coraz trudniejszy do zdobycia osprzęt (przepływomierz/rozdzielacz).
Ale ludzie zakładają. Zrobienie tego bez specjalnych zabezpieczeń szybko wykończy wtrysk, z zabezpieczeniami nieco później może wcale - szczegóły znajdziesz.
Kolejna sprawa, sekwencję można założyć tylko to wtrysku elektronicznego
Nastepna nie wiem czy warto psuć taki rodzyneczek jak 9A

Więc szukaj najlepszego wyjścia. Możesz wybrac inny silnik, zrezygnować z LPG, założyć LPG do 9A ale po nabyciu wiedzy jak to zrobić bo zwykły gazownik ci tego nie zrobi musi być rzadki fachura


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG-dotyczy tylko inst.lpg”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości