Rozjechane mapy PB ?(UPDATE)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Rozjechane mapy PB ?(UPDATE)
Witam,
Zakładałem ostatnio temat odnośnie golfa 4 1.8t w którym wystawiłem logi z vaga.
Wywaliło mi tam miedzy innymi blad cylindrów.
Dzisiaj rano postanowiłem sprawdzic czy błędy wróciły. Poleciał reset i jeździłem tylko na PB i ku mojemu zdziwieniu wszystkie problemy znikły. Nic nie szarpalo, nie dławil sie. Tak przejechałem z 40km aż w koncu przeżucilem na LPG i po kilku kilometrach znow na PB i objawy wróciły. Na PB falują obroty na biegu jałowym. Na PB czuć szarpanie przy niskich obrotach. Obstawiam ze jak jutro podepne pod kompa to błędy znow beda. Moje pytanie czy to moze byc wina rozjechanych map PB? Czy to LPG sieje spustoszenie? Instalacja ma 9 lat i to nie ja ja zakładałem. Obstawiałem jeszcze Przeplywomierz i pod koniec trasy go odlaczylem i troche falowanie ustąpiło ale cieżko sie zbierał samochod. Co moze byc przyczyna tego ze samochod sie zachowuje ze jakby nie palił na wszystkie gary?
I jeszcze jedno dzis byłem u gaziarza i po podniesieniu maski zauważył jedna rurke ktora była podłączona do reduktora(chyba) i ta rurka nie była do niczego podpieta. Popatrzył i po chwili podłączy do silnika. Mówił ze to jakies podcisnienie czy cos. Pisze wszystko co zauważyłem.
Wstępnie umowilem sie z Nim na wymianę filtra i regulacje gazu. Skasować chce mnie za to 120 zł czy to duzo i czy moze pomoc?
Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz
Zakładałem ostatnio temat odnośnie golfa 4 1.8t w którym wystawiłem logi z vaga.
Wywaliło mi tam miedzy innymi blad cylindrów.
Dzisiaj rano postanowiłem sprawdzic czy błędy wróciły. Poleciał reset i jeździłem tylko na PB i ku mojemu zdziwieniu wszystkie problemy znikły. Nic nie szarpalo, nie dławil sie. Tak przejechałem z 40km aż w koncu przeżucilem na LPG i po kilku kilometrach znow na PB i objawy wróciły. Na PB falują obroty na biegu jałowym. Na PB czuć szarpanie przy niskich obrotach. Obstawiam ze jak jutro podepne pod kompa to błędy znow beda. Moje pytanie czy to moze byc wina rozjechanych map PB? Czy to LPG sieje spustoszenie? Instalacja ma 9 lat i to nie ja ja zakładałem. Obstawiałem jeszcze Przeplywomierz i pod koniec trasy go odlaczylem i troche falowanie ustąpiło ale cieżko sie zbierał samochod. Co moze byc przyczyna tego ze samochod sie zachowuje ze jakby nie palił na wszystkie gary?
I jeszcze jedno dzis byłem u gaziarza i po podniesieniu maski zauważył jedna rurke ktora była podłączona do reduktora(chyba) i ta rurka nie była do niczego podpieta. Popatrzył i po chwili podłączy do silnika. Mówił ze to jakies podcisnienie czy cos. Pisze wszystko co zauważyłem.
Wstępnie umowilem sie z Nim na wymianę filtra i regulacje gazu. Skasować chce mnie za to 120 zł czy to duzo i czy moze pomoc?
Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2014 22:58 przez xgabrys, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Rozjechane mapy PB ?
jezeli auto jezdzilo dobrze na pb i przelaczyles na lpg to wtedy zlapalo bledy ,a nastepstwem tego byla zla praca auta na pb .skasowalbym bledy i pojezdzil np 100km na pb i mozna wiecej powiedziec .tu jest instalacja do regulacji .samochod sie na pb zachowuje tak ,a nie inaczej bo komputer wskutek tego ,ze nie potrafi ingerowac w komputer lpg łapie bledy i nastawy bledne dla lpg dotyczna potem jazdy na pb stad problem.filtry to groszowe sa sprawy ,a jak nie umiesz tego wyregulowac to nie masz wyjscia.kiedys pytalem z ciekawosci o regulacje w roznych firmach to strojenie na autostradzie,sonda i jazda z lapkiem od 100zl wiec na moj gust to nie drogo.to strojenie to na postoju czy bardziej profesjonalnie?bo jak na postoju to nie bedzie z tego nic madrego
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Rozjechane mapy PB ?
Z tego co wiem to chyba raczej na postoju ta regulacja. Jutro jednak zadzwonie i sie dopytam.
Czyli te błędy
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
mogą być spowodowane PB czy jednak nie?
Czyli te błędy
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
mogą być spowodowane PB czy jednak nie?
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Rozjechane mapy PB ?
trzeba pojezdzic wiecej na pb i sie dowiesz.przejechales 40km to nie wystarczy .łapie bledy na gazie moim zdaniem.dopytaj o regulacje jak to sie odbywa.jak na postoju zmien gazownika.na lpg-forum.pl znajdziesz polecane warsztaty i Ci to ogarna jak nalezy .
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Rozjechane mapy PB ?
Nie napisałeś jakie masz graty w instalce LPG, czyli jaki komp, reduktor, wtryski. Jaki przebieg ma auto na tej instalacji. Jak długo jeździsz tym autem,kiedy auto zaczęło łapać błędy.
Tak jak radzi red_devil25 skorzystaj z forum LPG, są tam polecane warsztaty, na pewno pomogą, bo jak pojedziesz do przypadkowego gościa to cię skroi,a auto i tak będzie niedomagać.
Dla dobrego gaziarza wszystko będzie jasne po podłączeniu się do instalki, być może trzeba będzie wymienić jakieś podzespoły, np wtryski gazowe.
Strojenie LPG to tylko w drodze, a nie na postoju.
Też posiadam 1.8T w gazie, ale bez trudu sam to ogarniam bo nie jest to jakaś wielka filozofia
Tak jak radzi red_devil25 skorzystaj z forum LPG, są tam polecane warsztaty, na pewno pomogą, bo jak pojedziesz do przypadkowego gościa to cię skroi,a auto i tak będzie niedomagać.
Dla dobrego gaziarza wszystko będzie jasne po podłączeniu się do instalki, być może trzeba będzie wymienić jakieś podzespoły, np wtryski gazowe.
Strojenie LPG to tylko w drodze, a nie na postoju.
Też posiadam 1.8T w gazie, ale bez trudu sam to ogarniam bo nie jest to jakaś wielka filozofia
Rozjechane mapy PB ?
Auto lapalo błędy od poczatku czyli jakies 2tygodnie.
Iantalaxja ICOM jakie podzespoły to nie wiem bo nie wiem jak sprawdzic. Wczesniej nie miałem takiej instalacji.
Warsztat neptun w Koszalinie mnie przed chwila zbył mówiąc ze nie chce tego widzieć na oczy i ze życzy mi powodzenia. Podejście rozwala. Juz ręce rozkładam.
Iantalaxja ICOM jakie podzespoły to nie wiem bo nie wiem jak sprawdzic. Wczesniej nie miałem takiej instalacji.
Warsztat neptun w Koszalinie mnie przed chwila zbył mówiąc ze nie chce tego widzieć na oczy i ze życzy mi powodzenia. Podejście rozwala. Juz ręce rozkładam.
Rozjechane mapy PB ?
Kolego ale te błędy wskazują ewidentnie na to że umarł emulator wtryskiwaczy przy pracy na LPG. Masz tylko błędy przerwy na wtryskiwaczach PB nic więcej. CO do regulacji LPG to nie instalacja na śrubkę, regulacja to wpisanie nowych współczynników korekty dawki LPG w stosunku do PB robiona przy pomocy komputera. A najlepiej proponuję znajdź warsztat z prawdziwego zdarzenia który potrafi zdiagnozować ten silnik.
Kończąc temat w tym silniku są tylko dwa awaryjne elementy, cewki zapłonowe i przepływomierze, z dośiadczenia wiem, że nic więcej się tam nie psuje, więc może zacznij od konkretnej diagnozy, skoro auto na LPG od 9 lat pracuje to umyj przepustnicę i ją zaadoptuj i znajdź dobrego gazownika.
Kończąc temat w tym silniku są tylko dwa awaryjne elementy, cewki zapłonowe i przepływomierze, z dośiadczenia wiem, że nic więcej się tam nie psuje, więc może zacznij od konkretnej diagnozy, skoro auto na LPG od 9 lat pracuje to umyj przepustnicę i ją zaadoptuj i znajdź dobrego gazownika.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Rozjechane mapy PB ?
Jak dokładnie moge sprawdzic ten emulator? Jakie objawy on daje kiedy jest zepsuty? Czy mógłbyś mnie poinstruowac jak dokładnie zabrać sie do tej przepustnicy mam na myśli czysZczenie i adaptacje
Rozjechane mapy PB ?
xgabrys, przepraszam za moją bezpośredniość ale kolego jeśli nigdy tego nie robiłem to proszę Cię odpuść sobie i daj to do ogarnięcia komuś kto ma pojęcie. Co do gazowni to pierwsze słyszę o takiej centralce, nie dziw się, że nie chcą robić już zabytkowej instalacji, za rok wyjdzie butla więc pomyśl o czymś nowszym.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Rozjechane mapy PB ?
Broń Boże nie chciałbym się za to zabierać samemu. Po prostu chcialbym zasugerować taka mozliwosc gaziarzowi. Nie chce wydać teraz 120 zł na wymianę filtra i regulacje skoro to moze nie byc to.
W Koszalinie ciezko o sprawdzonego gazownika. Wszędzie pełno naciągaczy. Wiem ze za rok butla wychodzi ale na dzien dzisiejszy nie mam 2500 zł zobaczymy za rok.
Dlatego zwracam sie do kogos kto ma o tym pojęcie czyli do was. Moze wieczorem zrobię zdjecia i wrzuce na forum. Powied mi gdzie szukać takiego emulatora?
W Koszalinie ciezko o sprawdzonego gazownika. Wszędzie pełno naciągaczy. Wiem ze za rok butla wychodzi ale na dzien dzisiejszy nie mam 2500 zł zobaczymy za rok.
Dlatego zwracam sie do kogos kto ma o tym pojęcie czyli do was. Moze wieczorem zrobię zdjecia i wrzuce na forum. Powied mi gdzie szukać takiego emulatora?
Rozjechane mapy PB ?
Zależy od instalacji emulator był montowany jako dodatkowa puszka, lub był zintegrowany w sterowniku od lpg. Zapodaj fotki to zobaczymy co masz.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Rozjechane mapy PB ?
Autem aktualnie jezdze na PB i po wielu km auto jest nie do poznania. Jezdzi sie swietnie but jest i nic nie szarpie. Zaznaczam, że zadnych bledów jeszcze nie usuwałem.
Zdjęcia zaraz wrzuce
Zdjęcia zaraz wrzuce
Rozjechane mapy PB ?
http://zapodaj.net/c140373b97f93.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/e3372a9fa5357.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/cd86f02689a75.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/05316d0ac81f5.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/6adcc9c0de95b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/16f70db61cb99.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/e3372a9fa5357.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/cd86f02689a75.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/05316d0ac81f5.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/6adcc9c0de95b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/16f70db61cb99.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rozjechane mapy PB ?
Chłopie masz instalację Landi Renzo czyli 1-sza liga. Tyle że z racji wieku i przejechanych kilometrów być może trzeba będzie wydać kilka stów, bo może reduktor już do regeneracji czy wtryskiwacze. Trzeba sie podpiąć do instalki i obadać o co chodzi. Jeżeli chodzi o warsztat Neptun w Koszalinie to na forum lpg ma dobrą opinie, więc się dziwię bardzo że nazwają instalację Landi Renzo wynalazkiem, no chyba że to inny warsztat, albo szmaciarze bez szkół.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości