Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Instalacje gazowe w naszych Volkswagenach. Problemy z eksploatacją, wybór, modyfikacje.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

AdrianV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr maja 07, 2014 23:36

Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: AdrianV5 » czw maja 08, 2014 09:37

Witam wszystkich forumowiczów, jestem tu nowy. Od ponad tygodnia stałem się posiadaczem Golfa IV 2.3 V5, na razie jest to czysta benzyna lecz raczej w niedługim czasie chciałbym założyć do niego sekwencje i tu właśnie moje pytanie. Czy jest ktoś z was z tym silnikiem kto zakładał sekwencje i mógłby wypowiedzieć się na ten temat? Chciałbym uzyskać w miare niskie spalanie ale żebym i kagańca mu nie założył, trochę poczytałem o tym i znalazłem taki zestaw:
-Elektryka Stag300
-Listwy wtryskowe Magic Jet
-Reduktor Zavoli zeta S
Ciśnienie ustawione 1,25 a dysze zamontowane 2,4. Na max bucie ciśnienie stabilizuje się na poziomie 1.06-1.04 więc jest bogato do samego końca. Jest to zestaw przetestowany na jednym z silników co przy nie wolnej jeździe dało efekt 10,5 litra/100 km w trasie.
Za wszelkie rady i propozycje będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam :popcorn:
Ostatnio zmieniony czw maja 08, 2014 11:39 przez AdrianV5, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Potrzebuje pomocy

Post autor: MaciekV5 » czw maja 08, 2014 09:56

AdrianV5, Nie napisałeś o jaki silnik chodzi, więc doprecyzuj i jeszcze popraw temat wątku bo zaraz poleci do kosza ;)
AdrianV5 pisze:Jest to zestaw przetestowany na jednym z silników co przy nie wolnej jeździe dało efekt 10,5 litra/100 km w trasie.
Na jakim silniku? Jeśli masz AGZ i skrzynię piątkę, to ciężko do uzyskania przy prędkościach powyżej 120-130km/h ze względu na krótką skrzynię biegów, piszę oczywiście o spalaniu gazu, a nie tym podanym na FISie.

U mnie siedzi już wiekowy BRC Sequent 56 z reduktorem Genius 1500mbar i pomarańczowymi wtryskami i daje radę do końca obrotów, nie odczuwam spadków mocy w pełnym zakresie obrotów.



AdrianV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr maja 07, 2014 23:36

Potrzebuje pomocy 2.3 V5

Post autor: AdrianV5 » czw maja 08, 2014 10:23

Mam skrzynie piątkę, wiesz wiadome że przy większych prędkościach tego spalania 10,5 nie utrzymam chodzi mi tu właśnie raczej o prędkości 120-130 typowo przelotowe (zależy kto jaką nogę ma). Jeżeli chodzi o ten twój zestawik to jak wygląda spalanie kolego? Silnik dobrze zareagował na ten zestaw? nie miałeś żadnych problemów?



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Potrzebuje pomocy 2.3 V5

Post autor: MaciekV5 » czw maja 08, 2014 10:34

I dalej nie napisałeś o jaki silnik pytasz...
Auto kupiłem z tym zestawem, sam go nie montowałem.
Jedyny problem to słynne już szarpanie na zimnym silniku opisane szeroko na lpg-forum.
Ponoć nowsze instalacje radzą sobie z tym problemem, warto dopytać gaziarza.
U siebie zmieniłem temperaturę przełączania na gaz na 55st i nie mam szarpania, tyle że oczywiście trochę więcej spala mi PB.



jacenty88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt maja 09, 2014 19:09

Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: jacenty88 » pt maja 09, 2014 21:02

Śmiało polecam układ firmy STAG. Solidna robota ! A sterownik STAG 300 to dobry wybór



jameess
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: pt mar 24, 2006 16:52
Lokalizacja: zg

Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: jameess » pn maja 12, 2014 10:12

Te silniki w zależności od tego jaka wersja komputera "benzynowego"jest zamontowana mają problem z gazem na "zimnym" zalewa telepie silnikiem itp.
Na forum lpg jest to szeroko opisane.
Co do podzespołów do gazowni to mogą być za wyjątkiem wtrysków, tutaj to tylko i wyłącznie BARRACUDY, Magic Jety to wtryski nieprzewidywalne.

Bo im wtryskiwacze gazowe są bardziej precyzyjne, szybkie i stabilne tym dynamika auta jest lepsza i spalanie mniejsze.

Instalka BRC jak kolega napisał wyżej radzi sobie z tym silnikiem bardzo dobrze, ma ciekawe opcje, z tym że jak ktoś ją za bardzo nie ogrania to z autem będą problemy. No I BRC ze względu na swoje podzespoły nie da się fajnie "schować" pod osłoną silnika, poza tym to spoko instalacja, pomijając kwestię drogich wtrysków itp.



AdrianV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr maja 07, 2014 23:36

Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: AdrianV5 » pn maja 12, 2014 12:27

Czyli ogólnie jaki zestaw zdałby najlepszy test do tego silnika bo jest to dla mnie bardzo istotne :bigok:



As489
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 19, 2014 22:13

Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: As489 » pn maja 19, 2014 23:15

Zgadzam się z poprzednikiem! Stag jest najlepszym wyborem jeżeli zależy Tobie na autku :D



jacenty88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt maja 09, 2014 19:09

Re: Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: jacenty88 » czw maja 29, 2014 20:42

AdrianV5 pisze:Witam wszystkich forumowiczów, jestem tu nowy. Od ponad tygodnia stałem się posiadaczem Golfa IV 2.3 V5, na razie jest to czysta benzyna lecz raczej w niedługim czasie chciałbym założyć do niego sekwencje i tu właśnie moje pytanie. Czy jest ktoś z was z tym silnikiem kto zakładał sekwencje i mógłby wypowiedzieć się na ten temat? Chciałbym uzyskać w miare niskie spalanie ale żebym i kagańca mu nie założył, trochę poczytałem o tym i znalazłem taki zestaw:
-Elektryka Stag300
-Listwy wtryskowe Magic Jet
-Reduktor Zavoli zeta S
Ciśnienie ustawione 1,25 a dysze zamontowane 2,4. Na max bucie ciśnienie stabilizuje się na poziomie 1.06-1.04 więc jest bogato do samego końca. Jest to zestaw przetestowany na jednym z silników co przy nie wolnej jeździe dało efekt 10,5 litra/100 km w trasie.
Za wszelkie rady i propozycje będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam :popcorn:

I na co się zdecydowałeś ? Stag, Magic i Zavoli zostało w twoim wyborze ?



AdrianV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr maja 07, 2014 23:36

Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: AdrianV5 » pn cze 30, 2014 11:52

Powiem szczerze że jeszcze się nie zdecydowałem, z mojego punktu widzenia silnik chodzi ładnie i tak jak wspomniałem na początku nie chce zakładać mu kagańca, co byś polecił?



Awatar użytkownika
patryk28091991
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 09:47
Lokalizacja: Jastarnia
Kontakt:

Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: patryk28091991 » czw lip 17, 2014 23:50

mi pali gazu przy średniej jezdzie około 9-10 litrów tylko ;)

podpatrzone z komputera pokłądowego od beny i obliczone z tankowań ;)

instalacja 10 miesięczna



Awatar użytkownika
Dam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt lip 01, 2011 12:38

Re: Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: Dam » pt lip 18, 2014 22:25

patryk28091991 pisze:mi pali gazu przy średniej jezdzie około 9-10 litrów tylko ;)
A ile benzyny Ci palił zanim założyłeś gaz?



Maszan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
Lokalizacja: Skawina, malopolska

Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: Maszan » pt lip 18, 2014 22:30

Ja bym polecil jednak wtryski Hana lub Barracuda zamiast Magic jetow.Wogole jakbys dopisal skad jestes to jeszcze mozna polecic ew. kumatego gazownika ktory nie zepsuje Ci auta.


VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony :)
Seat Leon 1.6 16 05' LPG

Awatar użytkownika
patryk28091991
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 09:47
Lokalizacja: Jastarnia
Kontakt:

Re: Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ

Post autor: patryk28091991 » sob lip 19, 2014 00:41

Dam pisze:
patryk28091991 pisze:mi pali gazu przy średniej jezdzie około 9-10 litrów tylko ;)
A ile benzyny Ci palił zanim założyłeś gaz?

ojj nie pamietam już ;(



ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG-dotyczy tylko inst.lpg”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości