Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Witam wszystkich forumowiczów, jestem tu nowy. Od ponad tygodnia stałem się posiadaczem Golfa IV 2.3 V5, na razie jest to czysta benzyna lecz raczej w niedługim czasie chciałbym założyć do niego sekwencje i tu właśnie moje pytanie. Czy jest ktoś z was z tym silnikiem kto zakładał sekwencje i mógłby wypowiedzieć się na ten temat? Chciałbym uzyskać w miare niskie spalanie ale żebym i kagańca mu nie założył, trochę poczytałem o tym i znalazłem taki zestaw:
-Elektryka Stag300
-Listwy wtryskowe Magic Jet
-Reduktor Zavoli zeta S
Ciśnienie ustawione 1,25 a dysze zamontowane 2,4. Na max bucie ciśnienie stabilizuje się na poziomie 1.06-1.04 więc jest bogato do samego końca. Jest to zestaw przetestowany na jednym z silników co przy nie wolnej jeździe dało efekt 10,5 litra/100 km w trasie.
Za wszelkie rady i propozycje będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam
-Elektryka Stag300
-Listwy wtryskowe Magic Jet
-Reduktor Zavoli zeta S
Ciśnienie ustawione 1,25 a dysze zamontowane 2,4. Na max bucie ciśnienie stabilizuje się na poziomie 1.06-1.04 więc jest bogato do samego końca. Jest to zestaw przetestowany na jednym z silników co przy nie wolnej jeździe dało efekt 10,5 litra/100 km w trasie.
Za wszelkie rady i propozycje będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw maja 08, 2014 11:39 przez AdrianV5, łącznie zmieniany 2 razy.
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Potrzebuje pomocy
AdrianV5, Nie napisałeś o jaki silnik chodzi, więc doprecyzuj i jeszcze popraw temat wątku bo zaraz poleci do kosza
U mnie siedzi już wiekowy BRC Sequent 56 z reduktorem Genius 1500mbar i pomarańczowymi wtryskami i daje radę do końca obrotów, nie odczuwam spadków mocy w pełnym zakresie obrotów.
Na jakim silniku? Jeśli masz AGZ i skrzynię piątkę, to ciężko do uzyskania przy prędkościach powyżej 120-130km/h ze względu na krótką skrzynię biegów, piszę oczywiście o spalaniu gazu, a nie tym podanym na FISie.AdrianV5 pisze:Jest to zestaw przetestowany na jednym z silników co przy nie wolnej jeździe dało efekt 10,5 litra/100 km w trasie.
U mnie siedzi już wiekowy BRC Sequent 56 z reduktorem Genius 1500mbar i pomarańczowymi wtryskami i daje radę do końca obrotów, nie odczuwam spadków mocy w pełnym zakresie obrotów.
Potrzebuje pomocy 2.3 V5
Mam skrzynie piątkę, wiesz wiadome że przy większych prędkościach tego spalania 10,5 nie utrzymam chodzi mi tu właśnie raczej o prędkości 120-130 typowo przelotowe (zależy kto jaką nogę ma). Jeżeli chodzi o ten twój zestawik to jak wygląda spalanie kolego? Silnik dobrze zareagował na ten zestaw? nie miałeś żadnych problemów?
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Potrzebuje pomocy 2.3 V5
I dalej nie napisałeś o jaki silnik pytasz...
Auto kupiłem z tym zestawem, sam go nie montowałem.
Jedyny problem to słynne już szarpanie na zimnym silniku opisane szeroko na lpg-forum.
Ponoć nowsze instalacje radzą sobie z tym problemem, warto dopytać gaziarza.
U siebie zmieniłem temperaturę przełączania na gaz na 55st i nie mam szarpania, tyle że oczywiście trochę więcej spala mi PB.
Auto kupiłem z tym zestawem, sam go nie montowałem.
Jedyny problem to słynne już szarpanie na zimnym silniku opisane szeroko na lpg-forum.
Ponoć nowsze instalacje radzą sobie z tym problemem, warto dopytać gaziarza.
U siebie zmieniłem temperaturę przełączania na gaz na 55st i nie mam szarpania, tyle że oczywiście trochę więcej spala mi PB.
Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Śmiało polecam układ firmy STAG. Solidna robota ! A sterownik STAG 300 to dobry wybór
Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Te silniki w zależności od tego jaka wersja komputera "benzynowego"jest zamontowana mają problem z gazem na "zimnym" zalewa telepie silnikiem itp.
Na forum lpg jest to szeroko opisane.
Co do podzespołów do gazowni to mogą być za wyjątkiem wtrysków, tutaj to tylko i wyłącznie BARRACUDY, Magic Jety to wtryski nieprzewidywalne.
Bo im wtryskiwacze gazowe są bardziej precyzyjne, szybkie i stabilne tym dynamika auta jest lepsza i spalanie mniejsze.
Instalka BRC jak kolega napisał wyżej radzi sobie z tym silnikiem bardzo dobrze, ma ciekawe opcje, z tym że jak ktoś ją za bardzo nie ogrania to z autem będą problemy. No I BRC ze względu na swoje podzespoły nie da się fajnie "schować" pod osłoną silnika, poza tym to spoko instalacja, pomijając kwestię drogich wtrysków itp.
Na forum lpg jest to szeroko opisane.
Co do podzespołów do gazowni to mogą być za wyjątkiem wtrysków, tutaj to tylko i wyłącznie BARRACUDY, Magic Jety to wtryski nieprzewidywalne.
Bo im wtryskiwacze gazowe są bardziej precyzyjne, szybkie i stabilne tym dynamika auta jest lepsza i spalanie mniejsze.
Instalka BRC jak kolega napisał wyżej radzi sobie z tym silnikiem bardzo dobrze, ma ciekawe opcje, z tym że jak ktoś ją za bardzo nie ogrania to z autem będą problemy. No I BRC ze względu na swoje podzespoły nie da się fajnie "schować" pod osłoną silnika, poza tym to spoko instalacja, pomijając kwestię drogich wtrysków itp.
Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Czyli ogólnie jaki zestaw zdałby najlepszy test do tego silnika bo jest to dla mnie bardzo istotne
Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Zgadzam się z poprzednikiem! Stag jest najlepszym wyborem jeżeli zależy Tobie na autku
Re: Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
AdrianV5 pisze:Witam wszystkich forumowiczów, jestem tu nowy. Od ponad tygodnia stałem się posiadaczem Golfa IV 2.3 V5, na razie jest to czysta benzyna lecz raczej w niedługim czasie chciałbym założyć do niego sekwencje i tu właśnie moje pytanie. Czy jest ktoś z was z tym silnikiem kto zakładał sekwencje i mógłby wypowiedzieć się na ten temat? Chciałbym uzyskać w miare niskie spalanie ale żebym i kagańca mu nie założył, trochę poczytałem o tym i znalazłem taki zestaw:
-Elektryka Stag300
-Listwy wtryskowe Magic Jet
-Reduktor Zavoli zeta S
Ciśnienie ustawione 1,25 a dysze zamontowane 2,4. Na max bucie ciśnienie stabilizuje się na poziomie 1.06-1.04 więc jest bogato do samego końca. Jest to zestaw przetestowany na jednym z silników co przy nie wolnej jeździe dało efekt 10,5 litra/100 km w trasie.
Za wszelkie rady i propozycje będę bardzo wdzięczny! Pozdrawiam
I na co się zdecydowałeś ? Stag, Magic i Zavoli zostało w twoim wyborze ?
Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Powiem szczerze że jeszcze się nie zdecydowałem, z mojego punktu widzenia silnik chodzi ładnie i tak jak wspomniałem na początku nie chce zakładać mu kagańca, co byś polecił?
- patryk28091991
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: pn wrz 28, 2009 09:47
- Lokalizacja: Jastarnia
- Kontakt:
Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
mi pali gazu przy średniej jezdzie około 9-10 litrów tylko
podpatrzone z komputera pokłądowego od beny i obliczone z tankowań
instalacja 10 miesięczna
podpatrzone z komputera pokłądowego od beny i obliczone z tankowań
instalacja 10 miesięczna
Re: Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
A ile benzyny Ci palił zanim założyłeś gaz?patryk28091991 pisze:mi pali gazu przy średniej jezdzie około 9-10 litrów tylko
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Ja bym polecil jednak wtryski Hana lub Barracuda zamiast Magic jetow.Wogole jakbys dopisal skad jestes to jeszcze mozna polecic ew. kumatego gazownika ktory nie zepsuje Ci auta.
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
- patryk28091991
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: pn wrz 28, 2009 09:47
- Lokalizacja: Jastarnia
- Kontakt:
Re: Potrzebuje pomocy 2.3 V5 AGZ
Dam pisze:A ile benzyny Ci palił zanim założyłeś gaz?patryk28091991 pisze:mi pali gazu przy średniej jezdzie około 9-10 litrów tylko
ojj nie pamietam już ;(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości