Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Mam wstawiony nowy reduktor na gwarancji ponieważ poprzedni za szybko przełączał mi się z gazu na bynke, wstawił mi majster nowy, już tak nie przełącza,przejadę więcej km na jednym zbiorniku ale za to czuję spadek mocy auta, wcześniej ładnie wyprzedzałem z czwórki, teraz muszę zredukować do trójki.
Reduktor może być temu winien ?
Reduktor może być temu winien ?
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Kwestia regulacji moim zdaniem.
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Dam, właśnie sprawdzałem i tak za dużej różnicy nie odczuwałem
Pajk, tak tak, regulacja była robiona,naturalnie
Zadzwoniłem do majstra i powiedział właśnie tak jak red_devil25, że wyreguluje się go i podkręci.
Choć nie wiem czy to pomoże... i tak jak ciekawostka powiem, że od wymiany oleju przejechałem 6450km i zrobiłem dzisiaj drugą dolewkę oleju, fajnie jest
Pajk, tak tak, regulacja była robiona,naturalnie
Zadzwoniłem do majstra i powiedział właśnie tak jak red_devil25, że wyreguluje się go i podkręci.
Choć nie wiem czy to pomoże... i tak jak ciekawostka powiem, że od wymiany oleju przejechałem 6450km i zrobiłem dzisiaj drugą dolewkę oleju, fajnie jest
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Dzisiaj dolałem 0,5L a jeśli mnie pamięć nie myli to była to druga butelka 1L oleju po wymianie.
Olej wymieniałem 16.11.2013r przy stanie licznika 88333 tyś km
Dzisiaj dolałem 0,5L oleju (kończąc drugą butelkę) przy stanie licznika 94783 tyś km
Przebieg jest taki jaki jest, mam na niego wszystkie papiery,co rok był serwisowany,jeździł we Włoszech. Znajomy serwisant ze Skody powiedział że przebieg może być rzeczywisty. Ale czy przy tak małym przebiegu może już tak brać olej ? Jeżdżę spokojnie po 80km/h i leję Castrol Magnatec 10W-40.
I jeszcze płyn chłodniczy mi coś szybko ubywa...
Olej wymieniałem 16.11.2013r przy stanie licznika 88333 tyś km
Dzisiaj dolałem 0,5L oleju (kończąc drugą butelkę) przy stanie licznika 94783 tyś km
Przebieg jest taki jaki jest, mam na niego wszystkie papiery,co rok był serwisowany,jeździł we Włoszech. Znajomy serwisant ze Skody powiedział że przebieg może być rzeczywisty. Ale czy przy tak małym przebiegu może już tak brać olej ? Jeżdżę spokojnie po 80km/h i leję Castrol Magnatec 10W-40.
I jeszcze płyn chłodniczy mi coś szybko ubywa...
Re: Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Pytałem o to jak pracuje na benzynie bo czytałem Twój post w dziale benzyna że po wymianie kabli i świec Ci niedomaga.
Jeżeli tak jak mówisz na benzynie też jest średnio to na gazie lepiej nie będzie. Musisz wyeliminować przyczynę niesprawności i dopiero dopieszczać LPG.
Przyjrzyj się tym przewodom zapłonowym, może masz kogoś na podmianę na próbę. Niestety Sentech to kiepski wybór i to główny podejrzany moim zdaniem i od tego bym zaczął.
Inna sprawa to ten majster do którego jeździsz, to ten sam od LPG, tych kabli i świec? Bo odnoszę wrażenie że za często go odwiedzasz. Żeby nie było tak że on dba bardziej o własną kieszeń niż o Twoje auto
Zakładając że winny jest układ zapłonowy sama regulacja LPG nic Ci nie pomoże, a po wyeliminowaniu usterki nie powinna być nawet potrzebna jeżeli wcześniej została przeprowadzona prawidłowo (ustawianie mnożnika na drodze).
Jeżeli tak jak mówisz na benzynie też jest średnio to na gazie lepiej nie będzie. Musisz wyeliminować przyczynę niesprawności i dopiero dopieszczać LPG.
Przyjrzyj się tym przewodom zapłonowym, może masz kogoś na podmianę na próbę. Niestety Sentech to kiepski wybór i to główny podejrzany moim zdaniem i od tego bym zaczął.
Inna sprawa to ten majster do którego jeździsz, to ten sam od LPG, tych kabli i świec? Bo odnoszę wrażenie że za często go odwiedzasz. Żeby nie było tak że on dba bardziej o własną kieszeń niż o Twoje auto
Zakładając że winny jest układ zapłonowy sama regulacja LPG nic Ci nie pomoże, a po wyeliminowaniu usterki nie powinna być nawet potrzebna jeżeli wcześniej została przeprowadzona prawidłowo (ustawianie mnożnika na drodze).
Ten pobór oleju nie jest jeszcze tragiczny, a że bierze olej to norma w VW (często przez wadliwe pierścienie, można poczytać na forum). Co do ubytków płynu, trzeba poszukać wycieków na zewnątrz silnika, chłodnicy (po rogach na dole, najlepiej jak auto zimne popompować wężami), wykluczyć nagrzewnice - jeżeli na 100% będziesz pewny że nie cieknie na zewnątrz to pozostaje uszczelka pod głowicą.sulekmk4 pisze: Ale czy przy tak małym przebiegu może już tak brać olej ? Jeżdżę spokojnie po 80km/h i leję Castrol Magnatec 10W-40.
I jeszcze płyn chłodniczy mi coś szybko ubywa...
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Dam, tak jak mówisz,musiałbym poszukać kogoś kto ma inne przewody i wtedy zrobić porównanie,choć znaleźć kogoś będzie ciężko,jedynie mógłbym się dogadać z panem ze sklepu u którego zamawiam części ale nie wiem czy na to pójdzie. Też mi się właśnie wydaje że to nie wina reduktora tylko coś z zapłonem.
Tak to ten sam majster, nie no akurat do niego mam zaufanie, nie tylko ja tam stawiam auto, moi znajomi też do niego jeżdżą i zachwalają chłopa, i tak za naprawy nie bierze drogo Chyba że pojadę kiedyś do znajomego serwisanta ze skody, ale on teraz też jest zawalony robotą.
Tak tak, czytałem o tych pierścieniach i też o tym myślałem. Będę miał czas to zobaczę coś z tym płynem
Tak to ten sam majster, nie no akurat do niego mam zaufanie, nie tylko ja tam stawiam auto, moi znajomi też do niego jeżdżą i zachwalają chłopa, i tak za naprawy nie bierze drogo Chyba że pojadę kiedyś do znajomego serwisanta ze skody, ale on teraz też jest zawalony robotą.
Tak tak, czytałem o tych pierścieniach i też o tym myślałem. Będę miał czas to zobaczę coś z tym płynem
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Jak Ci gaziarz ustawi odpowiednio wszystko od nowa problemu nie bedzie .Ja zmienilem filtry -lotny i ciekly i wyrabalo mi checka z bledami z racji ,ze zmienilo sie cisnienie gazu i trzeba bylo skorygowac mieszanke .Przy wymianie reduktora to w ogole sie dziwie ,ze zalozyl na sztuke i jezdzic .Pierwsze co bym zrobil to regulacje .MI np oleju zjada pasek pol litra na tysiac km ,a jezdze tez spokojnie i nie ma reguly na jego apetyt na olej.NA forum paska proponuja zalac Motula 10w40 i apetyt na olej jest mniejszy lub przestaje zrec olej.( ja mam niby przebieg 181tys i wyglada na ori ).a co na pb mu dolega?
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
red_devil25, też myślałem o zmianie oleju, ale nie wiem czy to coś da. Nie wiem też na jakim oleju jeździł samochód zanim go kupiłem, na naklejce na drzwiach dałem radę odczytać tylko że też był to 10w40, nazwy nie odczytałem bo już nie było go widać.
Reduktor był ustawiany,mianowicie kazał mi przejechać 5km na bynce i 5km na gazie,zrobiłem tak,podłączył mi go pod kompa coś tam ustawił przy mapie i powiedział że powinno być ok a jeśli nie to dzwonić. Zadzwoniłem i powiedziałem że nie ma mocy to stwierdził że mam przyjechać do niego to się do podkręci.
Wydaje mi się, że wina może być w przewodach z tego Sentechu.
Jakie możecie mi polecić przewody ?
Jak będę miał spokojną sobotę to pojadę do znajomego mechanika, zrobi mi przegląd silnika na spokojnie i wtedy może się czegoś dowiem.
Reduktor był ustawiany,mianowicie kazał mi przejechać 5km na bynce i 5km na gazie,zrobiłem tak,podłączył mi go pod kompa coś tam ustawił przy mapie i powiedział że powinno być ok a jeśli nie to dzwonić. Zadzwoniłem i powiedziałem że nie ma mocy to stwierdził że mam przyjechać do niego to się do podkręci.
Wydaje mi się, że wina może być w przewodach z tego Sentechu.
Jakie możecie mi polecić przewody ?
Jak będę miał spokojną sobotę to pojadę do znajomego mechanika, zrobi mi przegląd silnika na spokojnie i wtedy może się czegoś dowiem.
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Tak jak Ci mowie sprawdzony jest Motul 6100 10w40 jesli chodzi o zarcie oleju przez silnik .JaK NIE wiadomo na jakim oleju jezdzil to najbezpieczniej zalac polsyntetyk i nie stanie sie nic .Wsadz kable NGK i problemu nie bedzie.
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Ja właśnie półsyntetyk zalałem Castrol Magnatec 10w40.
Też właśnie myślałem o NGK.
A co sądzicie o przewodach Beru ?
Też właśnie myślałem o NGK.
A co sądzicie o przewodach Beru ?
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
Reduktor winowajcą spadku mocy ?
Beru sa ok .Porownaj jak tam cenowo i jedne i drugie wychodzi.Mialem tez w jednym Golfie Bremi i Boscha i dobrze robily robote .Zalanie oleju polsyntetyk 10w40 jednej i drugiej firmy to nie to samo.Tak jak Ci pisalem naczytalem sie duzo odnosnie Motula ,ze samochod nie zre tyle oleju .Interesowalem sie tym ,bo mi pasek tez zarl.
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości