Zatochi pisze:raczej zgaszone
 przeciez jak nie zgasisz silnika to gaz poleci!zawor na butli tez lepiej zakrecic.
   przeciez jak nie zgasisz silnika to gaz poleci!zawor na butli tez lepiej zakrecic. 
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP




 bo gazownicy wlneli takie cisnienie ze bogata to za malo powiedziane
 bo gazownicy wlneli takie cisnienie ze bogata to za malo powiedziane   3 spuszczanie syfu
 3 spuszczanie syfu



Kolego możesz to rozszerzyć?dgolf pisze:Teraz przechodzimy na bieg jałowy, kręcąc śrubą regulacyjną wychwytujemy zakres równych obrotów. Dla ekonomicznej jazdy środek zakresu i lekko w prawo, jeśli auto ma tendencję do przygasania, to środek zakresu i lekko w lewo. "Przejechanie" poza zakres w prawo - mieszanka za uboga, natomiast w lewo - za bogata.
O który zawór chodzi?dgolf pisze:Pamiętajcie - zbytnie przykręcenie zaworu głównego zuboży mieszankę, co spowoduje wypalenie gniazd zaworowych. Przez takie rzeczy jedynie LPG niszczy silnik.

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości