Problem z odpaleniem TDi-ka na zimnym czy to pompa...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpaleniem TDi-ka na zimnym czy to pompa...
Witam. Mam taki problem że jak jest zimny silnik to nie chce mi palić musze go dosyć długo kręcić i jak już odpali to troche kopci i po chwili przestaje, a jak jest ciepły to pali bez problemu. Sprawdzałem świece są OK prąd do nich też dochodzi czyli to napewno nie jest wina świec. Więc prosze o jakąś rade bo nie wiem co mam myśleć na ten temat i z góry dziękuje.
			
													
					Ostatnio zmieniony czw mar 29, 2007 22:01 przez VW_Bodzio, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Problem z odpaleniem TDi-ka na zimnym czy to pompa...
Dzięki na linka ale przeczytałem go i wymieniłem kostke pod stacyjką, sprawdziłem praktycznie wszystko co jest możliwe i dalej jak jest zimny nie chce palić. POMOCY!!!
			
									
									a uklad paliwowy sprawdzales, babelkow powietrza w nim niema, kolejne jedz na vaga i kat wtrysku sprawdz, i popatrz na pasek rozrzadu czy ruwno chodzi moze kolo na wale ma luz i rozrzad przestawiony
			
									
									Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
Objawy podpadają pod koło zębate rozrządu. Usterka nieprzyjemna i niebezpieczna, ale do naprawienia...
Na tą okoliczność sprawdź, czy koło pasowe (to napędzające min. alternator za pośrednictwem paska) nie kołysze się na boki. Jeśli kołysze się - przeczytaj uważnie ten temat, i inne, które znajdziesz w szukajce pod hasłem "koło pasowe".
			
									
									Na tą okoliczność sprawdź, czy koło pasowe (to napędzające min. alternator za pośrednictwem paska) nie kołysze się na boki. Jeśli kołysze się - przeczytaj uważnie ten temat, i inne, które znajdziesz w szukajce pod hasłem "koło pasowe".
A więc wyeliminowałem: świece,prąd do świec też dochodzi, czujnki temp. paliwa, kąt był ustawiany ale teraz na VEG-u pokazuje 0 (nie wiem dlaczego), mechanik wyeliminował też nadstawink, układ zasilania . A więc musze jutro sprawdzić chyba to koło rozrządu bo mój ojciec też miał taki przypadek w passacie TDi ale jemu wogóle nie odpalił a mi po dłuższym kręceniu odpala. Jak by ktoś jeszcze cos mógł doradzić to był bym wdzięczny. Pozdraiwam. 
[ Dodano: 02 Kwi 2007 21:36 ]
A więc wyeliminowałem: świece,prąd do świec też dochodzi, czujnki temp. paliwa, kąt był ustawiany ale teraz na VEG-u pokazuje 0 (nie wiem dlaczego), mechanik wyeliminował też nadstawink, układ zasilania . A więc musze jutro sprawdzić chyba to koło rozrządu bo mój ojciec też miał taki przypadek w passacie TDi ale jemu wogóle nie odpalił a mi po dłuższym kręceniu odpala. Jak by ktoś jeszcze cos mógł doradzić to był bym wdzięczny. Pozdrawiam.
			
									
									[ Dodano: 02 Kwi 2007 21:36 ]
A więc wyeliminowałem: świece,prąd do świec też dochodzi, czujnki temp. paliwa, kąt był ustawiany ale teraz na VEG-u pokazuje 0 (nie wiem dlaczego), mechanik wyeliminował też nadstawink, układ zasilania . A więc musze jutro sprawdzić chyba to koło rozrządu bo mój ojciec też miał taki przypadek w passacie TDi ale jemu wogóle nie odpalił a mi po dłuższym kręceniu odpala. Jak by ktoś jeszcze cos mógł doradzić to był bym wdzięczny. Pozdrawiam.
Witam . Dzisiaj wkońcu doszedłem co go "bolało" że nie chciał palić. Okazało sie że poluzowało sie koło rozrządu na wale i prawie ścieło klin. Wymieniłem koło za 22 zł. i narazie wszystko jest oki  
 , ale już mało brakowało żeby ścieło go całkiem. I dlatego jak podłączali go do VAG-a to skakał kąt. A rano nie chciał palić bo przestawiał sie zapłon. Ale dzięki Bogu nic złego sie nie stało to najważniejsze. Dzięki wszystkim za rady i za to że interesowaliście sie mojm postem. Pozdrawiam VW_Bodzio  
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


