Strona 1 z 1
					
				Bardzo wolno schodzi z obrotów
				: śr gru 13, 2006 13:46
				autor: cypis.z
				Witam wszystkich, 
mam autko z silnikiem 1,6TD z interkulerem z 91r. po wymianie pompy auto słabo ciągnie i nie schodzi z obrotów, trzeba długo czekać albo zdławić puszczając sprzęgło z wyższym biegiem.
Na wcześniejszej pompie nie odpalał jak był ciepły silnik.
Pomóżcie bo już nie wiem co mam robić. 

 
			
					
				
				: śr gru 13, 2006 14:07
				autor: KusnierzGubin
				WITAM!!!  Jeżeli wolno schodzi z obrotów to masz ustawiony za duży wydatek szczatkowy... Byłeś na regulacji u pompiarzy??
			 
			
					
				
				: czw gru 14, 2006 16:51
				autor: tuha
				gdzie szukac tego wydatku szczatkowego?bo mam ten sam problem
pozdrawiam
			 
			
					
				
				: czw gru 14, 2006 22:19
				autor: PinkFloyd
				Wydatek szczątkowy to jest pozioma śruba w której jeżeli element którym pociąga linka gazu spoczywa na nim jak nie dodajemy gazu. Powinien byc tak ustawiony, że odkrecic tą śrubę po odkręceniu śruby kontrującej , wkręcać po mału az zauważy sie juz minimalne podnoszenie obrotów odkrecic o pół obrotu i zakontrować śrubą. Jezeli za mocno bedzie wkrecona obroty bedą po mału spadać.
  
 
Tu widać ta śruba w MK III nad tym siłownikiem elektrycznym , poniżej pompa z MK II widać wyrażnie śrubę wydatku
 
			
					
				
				: czw gru 14, 2006 22:33
				autor: tuha
				mozna zaznaczyc kulkiem w mk3?zeby nie bylo watpliwosci
			 
			
					
				
				: czw gru 14, 2006 22:49
				autor: PinkFloyd
				Proszę bardzo  
 
 
  [ Dodano: 14 Gru 2006 21:53 ]
 
[ Dodano: 14 Gru 2006 21:53 ]
Zeby odkecić na założonej pompie tą śrube kontrująca trzeba mieć klucz nasadowy o długości ok 4- 5 cm rozmiar 10 specjalnie do tego kupiłem go w Castoramie, potem jak odkrecisz reguluje się ją śrubokretem i dokreca kontrujacą
 
			
					
				
				: pt gru 15, 2006 14:05
				autor: tuha
				te sruby sluza do ustawienia minimalngo i maksymalnego naprezenia linki gazu jak dobrze rozumiem?jak pwoinnien byc ustawiony min a jak max?bo one maja wplyw na zakress ruchu tylko i mechanicznie blokuja gdy wciskamy gaz do dechy io gdy puszczamy:>
			 
			
					
				
				: pt gru 15, 2006 16:50
				autor: PinkFloyd
				Nie, jak za mocno jest wkrecona to nie odcina dopływu paliwa i oprócz siłownika wolnych obrotów wewnatrz pompy paliwo podaje tak jakbys dodawał dodatkow lekko gaz i dlatego zle schodzi z obrotów jak pokreciłem ta srubka to wolno mi schodził jak ustawiłem jak powinno byc to jest ok
			 
			
					
				
				: pt gru 15, 2006 21:29
				autor: tuha
				mowa jest o 2 rownoleglych srubach i jak dla mnie one mechanicznie blokuaj tylko zakres napiecia linki wiec albo o czym innym mowimy albo nie mozem ysie dogadc:)obcina dawke bo sruba blokuje:)i na ile to powinno byc ustawione bo u mnie przy okolo 75% wcisniecia gazu dziala ren ogranicznik a przy puszczonym gazie nie dotyka nawet (a mimo to jak podrece minimalnie dawke zaczyanja wolno spadac obroty)
			 
			
					
				
				: sob gru 16, 2006 09:00
				autor: PinkFloyd
				To masz cos nagrzebane- widocznie ktos sie grzebał kiedys i niezle popieprzyl, może ruszał śrubki na górze od elementu jak przepustnica- jedz do pompiarza aby Ci wszystko dobrze poustawiał max. obroty, wydatek szczątkowy, potem obroty jałowe
			 
			
					
				
				: sob gru 16, 2006 21:23
				autor: tuha
				u mnie niestety przyczyna wolnego spadani to nie sa te sruby niesty i nadal mam zagadkae czmu jak podkrece dawke obroty powoli spadaj do 900 (nie kopci itp)