[TDI CR] 1,6 TDi 110KM 16056 - Przełącznik ciśnienia oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gylo_rm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt gru 01, 2020 16:10

[TDI CR] 1,6 TDi 110KM 16056 - Przełącznik ciśnienia oleju

Post autor: gylo_rm » wt maja 25, 2021 17:29

Witam. Auto z przebiegiem 121000km, problem z czujnikami ciśnienia oleju. Serwis Long Life. Przed wymianą oleju problem pojawiał się sporadycznie, po wymianie oleju, problem występuje ciągle. Nie wiem jaka jest historia serwisowa, jestem nowym posiadaczem tego pojazdu. Poniżej wklejam odczyt kodu usterki z VCDS-a. Na desce zaczyna migać kontrolka świec żarowych i obcina moc silnika. Dwie sztuki czujników wymienione na oryginały - nie pomogło. Pompa oleju wymieniona na oryginał, nie pomogło. Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Gdzie szukać przyczyn takiej usterki?

Adres 01: Silnik (J623-CXXB) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04L 906 056 CN HW: 04L 907 445 B
Komponent: R4 1.6l TDI H06 9453
Weryfikacja: 22004001
Kodowanie: 0125403243641D092000
Kod serwisu: WSC 01357 011 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI03004L906056CN 004011
ROD: EV_ECM16TDI03004L906056AJ_004.rod
VCID: 7BF542EBF2E56997F3-802E

Znaleziono 1 błąd:
16056 - Przełącznik ciśnienia oleju
P164B 00 [100] - Nieprawidłowe działanie
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 120988 km
Data: 2021.04.25
Czas: 08:46:14

Prędkość obrotowa silnika: 2883.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 35.3 %
Prędkość pojazdu: 52 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 93 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 13 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.851 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza na mierniku masy powietrza 1: 144.0 kg/h
Unormowany stosunek strumienia powietrza: 1.080 counts
Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.10 %
Nastawnik przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 69.65 %
Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 1.300 bar
Absolutne ciśnienie zasysania: 111 kPa abs
Średnia dawka wtrysku: 16 mg/stroke
Indeks aktualnego trybu pracy silnika: 31
Indeks kolejnego wymaganego trybu pracy silnika: 31
Indeks docelowego trybu pracy silnika: 31



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości