[TDI] Golf 4 variant 1.9tdi 90 km 2002r LOGI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

[TDI] Golf 4 variant 1.9tdi 90 km 2002r LOGI

Post autor: Sosik » czw gru 31, 2020 18:53

Proszę o diagnozę. Auto jedzie Ale nie ma dynamiki przy przyspieszaniu, tak jakby jednostajnie przyspieszalo na kazdym biegu

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_jKo4J.html


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

vwvzzz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob maja 02, 2020 12:09

[TDI] Re: Golf 4 variant 1.9tdi 90 km 2002r LOGI

Post autor: vwvzzz » ndz sty 03, 2021 19:38

Przepływomierz zaniża w górnych obrotach, nie katuj tego do 4600obr to przesada, to nie jest Honda 1,6V-tec, z byka spadłeś, to ma 90km nie 190 nie bedzie rwać jak głupie.
Co ma na celu log 8 grupy? zbędny, grupa 11 pokazuje se zawór sterujacy nie do końca radzi sobie z wysterowaniem- wymień wężyki podciśnieniowe lub przynajmniej sprawdź czy nie ma w którymś dziury albo oleju bo to częsta przypadłość. Nie ściągaj wszystkich na raz, sprawdzaj pojedynczo. Pojedz na próbę z zaślepionym podciśnieniem EGR czy coś da czy nie i profilaktycznie go wyczyść.

Moim zdaniem w 2002 roku to ty nie masz silnika 90km coś się nie zgadza, ale moze się nie znam. Zakładając że masz 90km 1,9 to przy tym roczniku i przebiegu zmienił bym na dzieńdobry filtr paliwa i gruntownie wyczyścił smok w baku bo to ma duże znaczenie. A zapewniam cię ze w smoku będzie co czyścić.



glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[TDI] Re: Golf 4 variant 1.9tdi 90 km 2002r LOGI

Post autor: glaca77 » pn sty 04, 2021 10:43

Silnik ALH 90 KM, zdrowy ma blisko 100 KM. Log 008 jest ważny-pokazuje dawkę paliwa, ta mogła by być nieco wyższa.Przepływka do 3500 obr jest dobra i w tym zakresie można odczuć czy auto dobrze jedzie, do tego momentu ciśnienie też trzyma się mapy ale to za mało do pełnego komfortu jazdy. Powyżej 3500 obr wszystko spada, trudno określić przyczynę(przepływka,dawka i dopływ paliwa,filtr powietrza,kąt wtrysku czy niedomknięty EGR). Na początek skróć sztangę gruszki o 1-2 obroty(wymień filtr powietrza jeżeli stary) i zaloguj to samo plus 000BS i 011BS.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 60 gości