[TDI PD] B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

[TDI PD] B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: fire&fice » czw sty 24, 2019 11:47

Witam. Mam problem z odpalaniem paska 130 awx , mianowicie jak bylo cieplo odpalal od kopa tylko czasem delikatnie obroty falowaly jakby szarpal i kopcil bylo czuc rope w spalinach. Auto stalo tydzien i dzis przy minus 6 nie moglem zapalic dlugo krecil i czuc caly czas rope i kopci oraz nierowno pracuje silnik jakby przerwy na jednym z cylindrow. Szklanki wymienione profilaktycznie w lato z olejem filtr palowa nowy boscha walek ok cisnienie na garach ok swiece ok i grzeja czujniki ok korekcje dawek na zimnym 1 i 4 cyl okolo -1 . 2 cyl -2.90 3cyl -2 na cieplym troche maleje



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: muszkatobiasz » pt sty 25, 2019 23:08

podaj dawki pompek na rozgrzanym silniku



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9200
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: wesol » pt sty 25, 2019 23:16

Podawaj dokładne wartości bo na 1 i 4 cylindrze jest około plus jeden czy minus jeden i tak samo 2 i 3 cylinder. Na ciepłym jak kolega prosi. Można też pod obciążeniem choć częściowym sprawdzać.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: fire&fice » sob sty 26, 2019 11:53

Obrazek teraz wyszlo cos takiego na cieplym



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: muszkatobiasz » sob sty 26, 2019 12:13

No ta jedna pompka to już ma dosyć dużą korektę skoro ciśnie jest ok na cylindrach to pewnie pompka do wymiany



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9200
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: wesol » sob sty 26, 2019 12:37

Tak. Można dla pewności zamienić miejscami ale wstępnie pompka nr 2 nie daje paliwa za wiele.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: fire&fice » ndz sty 27, 2019 10:44

To jak jest duza korekta to malo paliwa daje?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9200
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: wesol » ndz sty 27, 2019 13:19

Na plusie to znaczy że paliwa mało daje wtrysk. Na minusie to że za dużo podlewa.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: fire&fice » pn sty 28, 2019 10:41

Dzieki za porady :pub: jak tylko bede mial czas to sie za to wezme



fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: fire&fice » pn lut 04, 2019 11:08

Witam ponownie :banghead: pompki zamienione moejscami (nawet 2 wtrysk kupiony) i nic auto przerywa i kopci. Co dziwne korekcje sie rozjechaly
1 cyl minus 3.01
2 cyl plus 2.99
3 cyl minus 3.01
4 cyl minus 3.01
Chyba bedzie to glowica..



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: muszkatobiasz » pn lut 04, 2019 22:57

czy wymieniłeś te uszczelki na pompkach na nowe? i regulowałeś skok dźwigni pompowtryskiwacza?



fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: fire&fice » pn lut 04, 2019 23:26

Tak. Wszystko bylo zrobione poprawnie. Moze tandem pompa daje zbyt male cisnienie albo sie zapowietrza? No i na postoju komp pokladowy pokazuje 1.5l gdzie wczesniej bylo 0.7l spalanie



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: muszkatobiasz » wt lut 05, 2019 00:02

ten drugi to widocznie jest gorszy od pierwszego lub ma inne oznaczenie,miałeś zrobić tak żeby zamienić miejscami te co masz np. ten 2 z 4 wtedy wiadomo co by było do czynienia tak może być że ten inny to też jest złom



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9200
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[TDI PD] Re: B5fl 1.9 tdi 130km awx odpalanie problem

Post autor: wesol » wt lut 05, 2019 07:33

Nie ma możliwości by trzy dawały tak duży minus a jeden dużo na plusie. oringi do sprawdzenia pompki do zamiany miejscami.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości