[TDI VP] Problem z kątem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

[TDI VP] Problem z kątem

Post autor: bioly05011 » ndz lut 25, 2018 00:51

Witam.Sprawa dotyczy sharana 1.9 110 km.Przy sprawdzeniu kąta statycznego po wejściu w Basic seting jest 65 i od razu 000 przy czym aż auto dusi a raz nawet zgasło,w czym problem?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: karol8114 » ndz lut 25, 2018 10:31

Przyczyny są raczej dwie, musisz wykluczyć zapowietrzający się układ paliwowy- to wariant optymistyczny, a mniej optymistyczny to trzeba sprawdzić napinacz rozrządu oraz dolne koło na wale, czy nie ma luzu.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: bioly05011 » ndz lut 25, 2018 12:38

A więc nie pisałem o tym ale napisze,auto jest poprawiane po innym magiku.Auto kolegi,rzuciło palenie,stwierdziłem że trzeba sprawdzić najpierw koło ja nie miałem czasu zaprowadził gdzie indziej.Wymienił pompę nie paliło ,więc sprawdził koło tak jak mówiłem od razu,poprawił ale jak szkoda gadać https://photos.google.com/photo/AF1QipM ... tHVip0uEXI,później wrzucę fotki,ustawił tak aby tylko paliło ,auto nie chciało jeździć (nie podłączył n108 ,stwierdził że on nie jest elektrykiem)auto dopiero jechało,sprawdziłem dawkę skakała 1/3.6,kąt w Basic seting przy sprawdzaniu pojawiało się 50 i od razu 000.Rozebrałem wszystko jedynie pasek wymieniony,pompa wody luz luz ze 3 mm,rolki (grzechotki -szkoda że córka ma 7 lat tak to by się bawiła),koło pompy zbite młotkiem,dziury w osłonie blaszanej bo wbijał śrubokręt między koła a osłonę by zdjąć koła(masakra),a były ok bo zaglądałem zanim tam zaprowadził.Czoło wału poprawiłem,wałek ustawiony ,koło pompy inne ,pompę zostawiłem co zmienił on i właśnie ten kąt coś nie tak w tej pompie jest,leżała być może zardzewiała w środku?
Tu są fotki po poprawie...
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... xGvaWmgfn-,
https://photos.google.com/photo/AF1QipO ... FFYqvNA9Wi


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: karol8114 » ndz lut 25, 2018 19:51

Zdjęć nie widzę, nie mam konta. Jeśli dobrze osadziłeś koło na wale i wykluczyłeś zapowietrzony układ to faktycznie pompa może być zastana. Popatrz jeszcze na napinacz rozrządu, czy znacznik mocno faluje, ale zakładam że jest ok.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: karol8114 » ndz lut 25, 2018 19:56

A jeszcze jedno, nie wiem czy dobrze się rozumiemy, skacze między 0 a 50? Czy po przełączeniu MB na BS wskakuje 0, jeśli tak to okienko przeskakuje z MB n BS i przez chwile widzisz te 50. Ustaw pompę jak trzeba i dsj znać.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: bioly05011 » ndz lut 25, 2018 21:54

Nie da rady ustawić w Basic seting jak patrzę i jest 50 i od razu zera ,krece pompę na przyspieszenie jest 65 i od razu 000...dodam że silnik spada z obrotów i szarpie nim,raz nawet go udusiło po wejściu w statyczny...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: karol8114 » ndz lut 25, 2018 22:24

Musisz dokładnie sprawdzić rozrząd, szczególnie koło na wale, coś trochę nie tak, z opisu wynika że jakoś MB sobie radzi z wysterowaniem kąta, BS już nie. Pompa wtryskowa zmieniona? Z jakiego powodu, co się działo przed?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: karol8114 » ndz lut 25, 2018 22:39

Gdy wyeleminujesz rozrząd warto przyjżeć się N108 oraz zaworek ciśnienia wewnętrznego, robiłeś test w BS 04, zmienia się praca?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: bioly05011 » pn lut 26, 2018 07:22

Koło na wale nowe,wał poprawiony,złożone na klej,koło cofniete do tyłu już tak by wał ciągnął,pompę wymienił tamten koleś i ustawił tak aby palił nawet nie zapiął n 108,w statyczny kąt się pokrywa,w Basic seting 004 nie sprawdzałem,jak zwieksze dawkę paliwa nastawnikiem odpala,ładnie chodzi,z chwilą nagrzewania zmniejszam mu bo ma za dużo, jak go zgasze już nie odpala, znowu dawkę w górę i chodzi ...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: bioly05011 » pn lut 26, 2018 18:01

Nie wiem czemu ale nie mogę wkleić linków z filmami z kąta,na Youtube wstawiłem pod tytułami
Diagnostyka kąta
Diagnostyka kąta 1
Diagnostyka kąta 2
Diagnostyka kąta 3


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: munior » pn lut 26, 2018 20:39

Nie wstawiaj linków z filmami bo nikt na ich podstawie nic tu nie wymyśli ...procedura jest prosta ,odpalasz vaga blok 000 i dajesz w BS ,ruszasz pompą na fasolach obserwując czy wartości kąta sie zmienieją ...jak się zmieniają to sprawa oczywista ,jak nie to albo coś z pompą ,albo żle spięta pompa i kąt poza zakresem


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: karol8114 » pn lut 26, 2018 23:35

Bez obrazy, ale kalkulatorem byś lepiej nagrał te filmy, a tak na poważnie masz poza wykresem. BS i ustaw podczas pracy silnika, będzie ci łatwiej, posiadacze np. ASV nie mają takiej możliwości.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: karol8114 » pn lut 26, 2018 23:42

A rozrząd dobrze ustawiony? Pompa jakby o ząbek walnięta, chyba nawet słychać że coś nie halo.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

[TDI VP] Re: Problem z kątem

Post autor: bioly05011 » wt lut 27, 2018 00:10

Temat do zamknięcia,starą pompę rozebrałem,przejrzałem,nowe uszczelki ,założona i śmiga, kąt 49/53 skacze,dawka 3,6/3,4 w tamtej coś nie tak było,nie mogę tamtej rozebrać bo ma gwarancję rozruchową tak to ją odda kolega, no nic dzięki Panowie...piwo dla Was musi być...A tak w ogóle czemu nie można dawać pochwał?...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości