Strona 1 z 2
					
				test przelewowy
				: czw lis 23, 2017 14:16
				autor: marcingood
				Witam wszystkich
Od niedawna pojawił się problem z moim golfem 4 1.9sdi 98r,mianowicie zaczął szarpać i strasznie kopci białymi spalinami-dowiedziałem się że prawdopodobnie padł wtrysk i żeby sprawdzić który muszę wykonać test przelewowy.
 
Nie wiem czy odpowiednio podłączyłem wężyki
 
			
					
				test przelewowy
				: czw lis 23, 2017 17:33
				autor: munior
				marcingood pisze:Od niedawna pojawił się problem z moim golfem 4 1.9sdi 98r,mianowicie zaczął szarpać i strasznie kopci białymi spalinami-dowiedziałem się że prawdopodobnie padł wtrysk
Wtryski nie padają "nagle " ,jak lejesz normalne paliwo.Tym  bardziej nie padają pojedynczo .Jedyny wyjatek to sterujacy ,ale tu nie pada rozpylacz ,tylko część "elektryczna " co objawia się zwykle jednym gwałtownym pojedynczym szarpnięciem ,lub całą serią takich szarpnięć  
marcingood pisze:żeby sprawdzić który muszę wykonać test przelewowy.
Nie szkoda ci czasu na takie nic nie dające testy ?
 
			
					
				Re: test przelewowy
				: czw lis 23, 2017 18:48
				autor: marcingood
				Właśnie takie szarpnięcie poczułem ruszając z pod pracy w pośpiechu,źle zrobiłem że nie odczekałem chwili żeby wszystko się rozgrzało bo bardzo mi się śpieszyło-temperatury spadły-takie mniejsze szarpania zauważałem już wcześniej na małych obrotach,ogólnie auto mam od niedawna-sprzedający powiedział że wystarczy wymienić filtr paliwa i to powinno pomóc-wymieniłem filtry ale to nic nie dało-już wcześniej podejrzewałem że może pada któryś wtrysk,ale auto nie kopciło itd Po tym gwałtownym szarpnięciu zaczęło kopcić -o teście przelewowym wyczytałem na forum że to najprostsza metoda na ustalenie który wtrysk padł-dziś go wykonałem niestety nic mi on nie wykazał -w rurkach pojawiło się po tyle samo ropy .Jeżeli padł ten wtrysk sterujący co teraz bardzo prawdopodobne to już taki upatrzyłem na allegro 
http://allegro.pl/vw-golf-4-iv-98r-1-9s ... 46524.html#" onclick="window.open(this.href);return false; chyba chodzi o ten pierwszy z przewodem
 
			
					
				test przelewowy
				: czw lis 23, 2017 19:54
				autor: munior
				marcingood pisze:-o teście przelewowym wyczytałem na forum że to najprostsza metoda na ustalenie który wtrysk padł-dziś go wykonałem niestety nic mi on nie wykazał 
Bo to żaden test  ,raczej  strata czasu 
marcingood pisze:Jeżeli padł ten wtrysk sterujący co teraz bardzo prawdopodobne
Najprostszy i 100%  test czy to wina sterujacego ,to odpiąć sobie wtyczkę od niego ...bedzie sie marnie po tym zbierał ,ale na pewno przestanie gwałtownie szarpać
 
			
					
				Re: test przelewowy
				: czw lis 23, 2017 20:48
				autor: marcingood
				Tak też zrobiłem i odpiąłem wtyczkę od sterującego,były problemy z odpaleniem ale odpalił-zaczęła mrugać spirala na przemian ale silnik pracował,kawałek tylko przejechałem po podwórku-szarpanie chyba ustało-kopci tak jak kopcił białym dymem-więc do pracy jutro raczej nie pojadę nim 

 Zamówiłem już na allegro drugi w cenie 67zł razem z przesyłką i zobaczę czy po wymianie będzie wszystko dobrze 

 
			
					
				test przelewowy
				: czw lis 23, 2017 20:53
				autor: munior
				marcingood pisze:Tak też zrobiłem i odpiąłem wtyczkę od sterującego,były problemy z odpaleniem ale odpalił
 Odpina się po odpaleniu  silnika  

 
			
					
				Re: test przelewowy
				: wt lis 28, 2017 13:45
				autor: marcingood
				Wymieniłem wtrysk sterujący ale niestety nic się nie zmieniło-mryga spirala i wyświetla service insp

 
			
					
				test przelewowy
				: wt lis 28, 2017 17:44
				autor: Bora2005
				Ten komunikat "service INSP" informuje o terminie przeglądu okresowego. Skasowanie wg. tej instrukcji -  
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... u#p6392874" onclick="window.open(this.href);return false; . Natomiast wtryskiwacze należy wykręcić i dać do sprawdzenia mechanikowi. Niech sprawdzi na próbniku ich stan (tzn. rozpylanie, ciśnienie wtrysku), wymieni zużyte elementy i wyreguluje.
 
			
					
				test przelewowy
				: wt lis 28, 2017 22:53
				autor: rex_hunt
				Kąt wtrysku trzeba sprawdzić czy nic nie przestawiło się. Tu raczej wtryskiwacze są niewinne.
			 
			
					
				test przelewowy
				: wt lis 28, 2017 23:08
				autor: munior
				marcingood pisze:Wymieniłem wtrysk sterujący ale niestety nic się nie zmieniło-mryga spirala i wyświetla service insp
 Podepnij auto pod vaga ,bo nikt tu wrózką nie jest ,sprawdż błedy i paramerty ,bo skoro miga kontrolka swiec to na na 100% jakieś są .Przy okazji podlączenia skasuj sobie inspekcje
 
			
					
				test przelewowy
				: śr lis 29, 2017 00:17
				autor: Kubek1
				Jak nikt wróżką nie jest? Ja wiem, że będzie błąd wtrysku  
 
  
 
			
					
				Re: test przelewowy
				: śr lis 29, 2017 04:57
				autor: marcingood
				Dziękuję serdecznie wszystkim za podpowiedzi 

Z tym Golfem to chyba będę miał więcej problemów-powiem jak było dokładnie:
Kupiłem go bo zawsze chciałem mieć golfa 4 a z niezawodnym silnikiem 1,9sdi tym bardziej bo ja się ścigać nie lubię
Trafiła się aukcja na allegro w mojej okolicy dokładnie rok temu  golf ten co mam za okazyjną cenę 3.5 tys to pojechałem i kupiłem od handlarza-po jeździe próbnej oczywiście,już wtedy wyczułem że jest coś nie tak bo poszarpuje przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach-ale gościu mnie zapewnił że wystarczy wymienić filtr paliwa-za tą cenę kupiłem-wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło,filtr powietrza i olej też oczywiście-te dławienia się były odczuwalne przy małych obrotach tylko i tak jeździłem-aż do czasu-teraz się nim jeździć nie da i myślę że to coś poważniejszego-tam w silniku coś szarpie-dziś przejechałem kawałek i chyba zostawię go do wypłaty-u nas w okolicy mam nie miłe wspomnienia z mechanikami za byle co chcą kupę kasy-kiedyś za wymianę rozrządu w peugeot 206 skasowali mnie 1tys-wiem że jak golfa im podstawię to nie opłaci się naprawiać -na vagu u mechanika chciałem go podłączyć ale nie mógł się połączyć-dziś patrzyłem na schemat bezpieczników i prawdopodobnie to wina bezpiecznika była po mojemu nie mógł wykryć bo nie było bezpiecznika,będę próbował ponownie-ale coś złe mam przeczucia-myślę że silnik ma już swoje,licznik się zatrzymał na 350tys dodam że licznik i obrotomierz nie działa-podobno trzeba wymienić impulsator ale to chyba wpływu żadnego nie ma...
 
			
					
				Re: test przelewowy
				: śr gru 13, 2017 10:31
				autor: marcingood
				Witam ponownie
Niestety to nie wina wtryskiwaczy,wyciągnąłem wszystkie i zawiozłem na maszynę do sprawdzenia-okazało się że wszystkie są sprawne oprócz tego co zakupiłem na allegro sterującego-podobno przelewa,ale ten co miałem od początku sprawny.Teraz pytanie co może być przyczyną jak nie wtryski? Mechanik powiedział że możliwe że przeskoczył rozrząd,jak przeskoczył to pytanie czy zawory nie pogięte itd..
Aż strach go teraz oddać do mechanika bo może mi wypłaty nie starczyć  

 
			
					
				Re: test przelewowy
				: śr gru 13, 2017 21:32
				autor: Bora2005
				Niestety, ale bez podpięcia pod VAG-a nie obejdzie się. Bo można po kolei sprawdzać i eliminować kolejne elementy i może za którymś razem się trafi. Ale ta droga może być długa i "droga". Poszukaj kogoś w okolicy z forum i poproś o pomoc. Może Ci pomoże. Albo sam uzbrój się w VAG-a i naucz się go używać. Przyda się w przyszłości, jeżeli chcesz nadal jeździć Borą. Poradników w Sieci jest mnóstwo.