Strona 2 z 2

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: wt sie 29, 2017 22:00
autor: munior
wacho pisze:Ja nie wiem po co w niektórych warsztatach im te komputery, jak nie potrafią z nich korzystać
Jak to po co ...do sprawdzania błedów :chytry: "Logi dynamiczne "to dla niektórych jakaś abstrakcja ...są też tacy którzy potrafią sprawdzić na postoju przepływomierz i cisnienie doładowania....magicy że hoho :panna:

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: wt sie 29, 2017 22:00
autor: karol8114
No to kolego Wacho, kup taki zawór i podmień, najtańsza metoda. Wymiana dosyć prosta, kiedyś z ciekawości wykręcałem w AAZ.

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: wt sie 29, 2017 22:03
autor: munior
karol8114 pisze:No to kolego Wacho, kup taki zawór i podmień, najtańsza metoda.
Tu zalecam podmianę z podobnego jeżdzącego auta .Cena nowego raczej każdego zniechęci..ktoś mi kiedyś mówił ze w serwisie zaśpiewali ponad 200zł za taki zawór ,co jest grubą przesadą jak za taką pierdołę.A najlepiej bo bez żadnych kosztów ,upewnić sie czy nasz jest sprawny ...potrzebny tylko kompresor z manometrem

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: wt sie 29, 2017 22:05
autor: karol8114
Nie mówię o nowym, jest kolega co ma kilka w szufladzie...

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: czw sie 31, 2017 18:53
autor: wacho
karol8114 pisze:Nie mówię o nowym, jest kolega co ma kilka w szufladzie...
Nie ma takich kolegów na Śląsku? :)

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: ndz wrz 24, 2017 16:01
autor: wacho
I następny warsztat się poddał...dobrze, że nie chcieli kasy...To jakieś nieporozumienie, warsztat z super opiniami, a woleli się wycofać niż szukać prawdziwej przyczyny (zastrzegłem, że jeśli nie wiedzą czy wymiana części da rezultat to nie zapłacę za naprawę). A jakby było mało to nawiew umarł...

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: ndz wrz 24, 2017 17:06
autor: munior
wacho pisze:I następny warsztat się poddał...dobrze, że nie chcieli kasy...To jakieś nieporozumienie, warsztat z super opiniami, a woleli się wycofać niż szukać prawdziwej przyczyny
Powtarzam ponownie ...Zrób log statyczny bloku 000 ,następnie w Basic seting , do tego dynamiczny z blokiem 004 ,tam na pewno będzie widać twój problem ...a co moze być przyczyną i jak to sprawdzić ,to już napisałem na pierwszej stronie tego tematu ,wystarczy poczytać ,podnieść maskę i działać .Warsztatowych "specjalistów" sobie odpuść ...na pytanie dlaczego ,odpowiedż znajdziesz w programie "bedzie pan zadowolony " Większosć z nich niestety wymięka jeśli chodzi o tzw."zagwostki " :chytry: 99% usterek i niedomagań w tym silniku jest banalnie prosta do namierzenia i usunięcia ,trzeba tylko mieć vaga ,cierpliwosć , i jakieś 200 sztuk takich niedomagających aut do "nauki " ...parę lat takiej praktyki i nic cię nie zaskoczy ,bo wszystkie niedomagania i usterki się powtarzają :grin:

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: czw paź 12, 2017 21:05
autor: wacho
Trochę nie było czasu się tym zająć, ale logi zrobione http://vaglog.com/log-004_Jy9i9.html
Kat wtrysku na postoju ok 213...
Aha, no i na filtrze paliwa mokro od ropy.

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: czw paź 12, 2017 22:43
autor: munior
wacho pisze: logi zrobione
Zaczyna się od podstawowej rzeczy ,czyli blok 000 w Basic seting ,gdzie widać statyczny początek wtrysku...jak tam masz wartość powyżej 200 jednostek to oczywiste że początek wtrysku żle ustawiony

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: pt paź 13, 2017 12:15
autor: Garrison
wacho pisze:A jakby było mało to nawiew umarł...
Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: pt paź 13, 2017 17:57
autor: wacho
Garrison pisze:
wacho pisze:A jakby było mało to nawiew umarł...
Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D
Rozkręciłem, wyciągnąłem, poruszałem kablami i działa :smiech2:

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: pt paź 13, 2017 22:23
autor: Garrison
wacho pisze:
Garrison pisze:
wacho pisze:A jakby było mało to nawiew umarł...
Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D
Rozkręciłem, wyciągnąłem, poruszałem kablami i działa :smiech2:
Prościej walnąć, efekt ten sam :D

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: sob paź 14, 2017 19:24
autor: wacho
No fakt, pewnie wyszłoby na to samo.
Wymieniłem filtr paliwa, bo trochę ciekło - oringi już stwardniałe i jeden uszkodzony. W przyszłym tygodniu kolejne rzeczy do sprawdzenia za radą munior'a.

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

: ndz paź 15, 2017 17:56
autor: wacho
Problem rozwiązany! Okazał się, że na kostce była jakaś samoróbka i polutowane kable. Po rozmontowaniu tych cudów błąd n109 zniknął, silnik nie robił "przegazówki" a moc wróciła. Po ustawieniu kąta wtrysku auto chodzi jak nowe!
Dziękuję wszystkim za porady!
PS. Oczywiście auto było u pasjonata, a nie w zwykłym warsztacie.