Pytanie koło dwumasowe stuk podczas rozruchu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek1255
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn maja 31, 2010 10:05
Lokalizacja: Wojnicz
Kontakt:

Pytanie koło dwumasowe stuk podczas rozruchu

Post autor: piotrek1255 » ndz lip 02, 2017 18:56

Panowie mam takie pytanie do was odnośnie stuku podczas opalania golfa. Stuk objawia się praktycznie za każdym razem podczas przekrecenia kluczyka i czuć go na drażku zmiany biegów . Czasem raz na 5-10 razy go nie ma. Pojechałem do mechanika stwierdzili uszkodzone koło dwumasowe, dwumas został wymieniony niestety stuk pozostał i teraz mam podejrzenie odnośnie wymiany tego koła dwumasowego, sprzęgło zostało napewno wymienione ponieważ bierze bardzo nisko natomiast stuk pozostał. i teraz pytanie jak mogę stwierdzić czy to koło dwumasowe jest nowe? Czy po zdjęciu skrzyni i zdemontowaniu go da się to jednoznacznie stwierdzić? Bardzo proszę o poradę.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Pytanie koło dwumasowe stuk podczas rozruchu

Post autor: Q_mac » pn lip 03, 2017 12:30

Zależy jak wiele przejechałeś od "naprawy". Jeśli nie było to naście kkm temu, to bez problemów powinno być to do rozpoznania. Zrzucałem u siebie parokrotnie sprzęgło po przebiegach 10-20 kkm i było wciąż widać, że sprzęgło "świerze".



piotrek1255
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn maja 31, 2010 10:05
Lokalizacja: Wojnicz
Kontakt:

Pytanie koło dwumasowe stuk podczas rozruchu

Post autor: piotrek1255 » pn lip 03, 2017 17:07

Od naprawy przejechałem może z 400km a powiedz mi co było powodem że demontowales tyle razy sprzęgło?



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Pytanie koło dwumasowe stuk podczas rozruchu

Post autor: Q_mac » wt lip 04, 2017 04:54

Tuning. MK 2 1,6 TD 60 KM, najpierw wymieniłem sprzęgło seryjne, później pompe, dołożyłem FMIC i sprzęgła brakło. Wsadziłem większe, ale z czasem wleciał 1,9 TD z pompą 11mm i VNT i od razu do wymiany skrzynia i sprzęgło na jeszcze większe ;)

Po 400 km bez problemów będzie szło wszystko rozpoznać. Pytanie czy się opłaca, bo to troche roboty.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości