jak w temacie, 2.0TDI BKP 140KM.
na zimnym ok, na cieplym po jezdzie tak jak slychac, pompki leją niemilosiernie- ale we wtorek daje na wymiane, pompa oleju zaadaptowana z 1,9 wraz z caly mechanizmem
,olej valvoline 5w40
10min po zgaszeniu pokazywal w ten sposob
http://img.tapatalk.com/d/14/04/20/u6ydehep.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; moj bagnet to tej po prawej
mokre pole C oraz ten grzybek nad A (częściowo), reszta najwyżej lekko wilgotna- nie wiem czemu to tak, na zimnym podobnie..
co obstawiacie, wtryski, szklanki, panewke, co kolwiek innego?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yF2FPtmTg9A[/youtube]
2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik
Skusiłem się dać posta tu w temacie, by pozostało coś potomnym, a nie tylko między nami podczas rozmów prywatnych.
Pokazałem w/w film koledze, dementuje krótko: winne pompowtryskiwacze. Myślę, że akcja serwisowa na którą jesteś umówiony rozwiąże problem skutecznie.
Przesyłam dodatkowo filmik, gdzie dokładniej słychać niepokojący odgłos.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5agU5HL3skI[/youtube]
Pokazałem w/w film koledze, dementuje krótko: winne pompowtryskiwacze. Myślę, że akcja serwisowa na którą jesteś umówiony rozwiąże problem skutecznie.
Przesyłam dodatkowo filmik, gdzie dokładniej słychać niepokojący odgłos.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5agU5HL3skI[/youtube]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14085
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik
Lukassso, miałem okazję grzebać w VW EOS 2,0TDi 140km (BMM).
Skupiałem się na wymianie UPG. Auto przed naprawą klepało jak diabli i też obstawiałem pompki.
Po ponownym zamontowaniu głowicy i wałka,pompek włożyłem i wyregulowałem jak w książkach pisane.
Po odpaleniu i nagrzaniu motorowni,nadal było słychać klepanie,ale w o wiele mniejszym stopniu.
VAG pokazał rozjechane korekcje na pompkach. Na 2 baniakach lekko minusowe,a na 2 pozostałych bardzo mocno dodatnie,nawet poza normą
Wymiana pompowtryskiwaczy przyniosła oczekiwany efekt
Skupiałem się na wymianie UPG. Auto przed naprawą klepało jak diabli i też obstawiałem pompki.
Po ponownym zamontowaniu głowicy i wałka,pompek włożyłem i wyregulowałem jak w książkach pisane.
Po odpaleniu i nagrzaniu motorowni,nadal było słychać klepanie,ale w o wiele mniejszym stopniu.
VAG pokazał rozjechane korekcje na pompkach. Na 2 baniakach lekko minusowe,a na 2 pozostałych bardzo mocno dodatnie,nawet poza normą
Wymiana pompowtryskiwaczy przyniosła oczekiwany efekt
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik
Michał_1977, I u mnie było tak jak w Twoim wypadku, wymiana pompek usnela i cykanie i inne problemy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości