2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik

Post autor: piotrekgal » pt gru 18, 2015 22:58

jak w temacie, 2.0TDI BKP 140KM.
na zimnym ok, na cieplym po jezdzie tak jak slychac, pompki leją niemilosiernie- ale we wtorek daje na wymiane, pompa oleju zaadaptowana z 1,9 wraz z caly mechanizmem
,olej valvoline 5w40

10min po zgaszeniu pokazywal w ten sposob

http://img.tapatalk.com/d/14/04/20/u6ydehep.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; moj bagnet to tej po prawej

mokre pole C oraz ten grzybek nad A (częściowo), reszta najwyżej lekko wilgotna- nie wiem czemu to tak, na zimnym podobnie..


co obstawiacie, wtryski, szklanki, panewke, co kolwiek innego?


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yF2FPtmTg9A[/youtube]



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik

Post autor: Lukassso » ndz gru 20, 2015 00:34

Skusiłem się dać posta tu w temacie, by pozostało coś potomnym, a nie tylko między nami podczas rozmów prywatnych.

Pokazałem w/w film koledze, dementuje krótko: winne pompowtryskiwacze. Myślę, że akcja serwisowa na którą jesteś umówiony rozwiąże problem skutecznie.
Przesyłam dodatkowo filmik, gdzie dokładniej słychać niepokojący odgłos.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5agU5HL3skI[/youtube]


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik

Post autor: Michał_1977 » sob gru 26, 2015 08:51

Lukassso, miałem okazję grzebać w VW EOS 2,0TDi 140km (BMM).
Skupiałem się na wymianie UPG. Auto przed naprawą klepało jak diabli i też obstawiałem pompki.
Po ponownym zamontowaniu głowicy i wałka,pompek włożyłem i wyregulowałem jak w książkach pisane.
Po odpaleniu i nagrzaniu motorowni,nadal było słychać klepanie,ale w o wiele mniejszym stopniu.
VAG pokazał rozjechane korekcje na pompkach. Na 2 baniakach lekko minusowe,a na 2 pozostałych bardzo mocno dodatnie,nawet poza normą :bajer:
Wymiana pompowtryskiwaczy przyniosła oczekiwany efekt :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

2.0 BKP: cykanie, na cieplym, nowa pompa, mechanizm, filmik

Post autor: piotrekgal » pn sty 04, 2016 20:59

Michał_1977, I u mnie było tak jak w Twoim wypadku, wymiana pompek usnela i cykanie i inne problemy :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości