EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Corvax » sob cze 10, 2006 15:07

Właśnie jestem świeżo po zaślepieniu EGRa, przy okazji wymiany poduszek pod silnikiem i innych dupereli został zaślepiony EGR i wyczyszczony dolot - niestety nie mam fotek, a było co oglądać - dolot wyglądał jak rura w zapchanym kiblu.

Modyfikacja wpłynęła głównie na wysokie obroty, auto bardzo ładnie kreci powyżej 3000, przy 4000 w dalszym ciagu czuje sie przyspieszenie - nie testowałem jeszcze na trasie ale ewidentnie widać że brakowało powietrza.
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 16:15 przez Corvax, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4752
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob cze 10, 2006 15:18

mozesz dokladnie napisac w jaki sposob go zaslepiles? moze jakies zdjecia lub rysuki pogladowe?? :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob cze 10, 2006 15:23

Corvax, czym czysciles dolot? czy trzeba sie stosowac do jakichs zasad przy wykonywaniu tego zabiegu?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob cze 10, 2006 15:55

Adamm pisze:mozesz dokladnie napisac w jaki sposob go zaslepiles?
Ja w tym paluszków nie maczałem bo niestety czasu brak :), ale tu masz historyjke obrazkowąnt co mozna m.in zrobic z EGRem:
http://www.gaweda.com/Matschke/ctvtuning/a3/a3.html

a zaslepiony został kawałkiem blachy - powinna troche wytrzymać

zaslepke wstawiamy tu:
Obrazek

zaprzal pisze:czym czysciles dolot? czy trzeba sie stosowac do jakichs zasad przy wykonywaniu tego zabiegu?
kolektor lezał sobie pare godzin w benzynce, a potem bylo wyskrobywane :P
Ostatnio zmieniony wt sty 01, 2008 21:57 przez Corvax, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Na allegro gość sprzedaje

Post autor: zenonpl » sob cze 10, 2006 16:06

takie fajne zaślepki do EGR-u grube i mocne wytrzymają sporo, bo jak blaszka cienka to przepali w mig.... A EGR to sam syf w dolocie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 10, 2006 17:19

OT: Corvax widze że fotki ze stronki Matschke :)

poczytaj sobie wątek kills on our roads :)



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob cze 10, 2006 18:08

w zasadzie niekoniecznie trzeba wycinac kolnierze i niszczyc rure, mozna tylko zalozyc zaslepke (przy turbinie) - w razie czego mozna zaslepke wyjac.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob cze 10, 2006 18:36

o tym własnie pisałem


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob cze 10, 2006 18:49

Oczywiscie, przeciez kazdy o tym wie;)



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz cze 11, 2006 00:14

jak u siebie taką zaślepke dam, to co się poprawi?? Trzeba coś jeszcze robić oprócz zaślepiania tego miejsca?? Wogóle co ten EGR robi??



Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » ndz cze 11, 2006 00:36

EGR (Exhaust Gas Recilculation) - recyrkulacja spalin mająca na celu chyba tylko ochronę środowiska :D :bajer:


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Ten EGR

Post autor: zenonpl » ndz cze 11, 2006 01:51

kieruje ci cały syf ze spalania spowrotem do kolektora ssącego czym zasyfia kanały w głowicy plus cały kolektor takim syfem piach wymieszany razemz sadzami bardzo to zdrowe i ekologiczne dla naszych silników ale ponieważ spada NOx i coś tam jeszcze to wszystkie autka to mają. :smoke:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 11, 2006 09:36

i dodatkowo jeszcze dochodzi troche nalotu oleistego z odmy i jest syf nieziemski w dolocie. tez by mojemu sie przydalo czyszczenie bo ostatnio az sie przerazilem jak tam paluchami grzebalem. EGR juz odpialem na sterowaniu, nie zaslepka.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz cze 11, 2006 10:52

kupszczelisty pisze:jak u siebie taką zaślepke dam, to co się poprawi??
Nic, chyba ze wyczyscisz kolektor i dopiero zaslepisz - wtedy bedzie róznica - jak duza to zalezy od stopnia zasyfienia kolektora


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości