Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Yokerman							
- Mały gagatek
  
- Posty: 56
- Rejestracja: wt lut 08, 2011 22:50
- Lokalizacja: okolice Nałęczowa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Yokerman » ndz wrz 02, 2012 13:24
			
			
			
			
			jak w temacie... planuje zamontować tubinkę z ASZ i wszystko było fajnie zapewniane było że wejdzie bez problemów... ale jak juz rozkręciliśmy wszystko i zaczeliśmy montować okazało się że mocowanie gruchy na turbinie jest odwrotne i do tego jeszcze grucha jest większa. problem polega na tym że gruszce przeszkadza łapa mocująca silnik ;/  
 
  
  i teraz nie wiem co zrobić 
 
  
Bardzo proszę o pomoc, co możecie doradzić Koledzy? czy da rade bez skomplikowanych przeróbek zmienić mocowanie gruchy??? chodz tam jest VTG 

 ... czy moze przerobić mocowanie łapy???
Pozdrawiam
był:  Vento 1.8 AAM CLX 95r.
       Golfik III 1.9TDi AFN CL 97r.
       Volvo S70 2.5TDi AEL limited 00r.
       Passat B5 1.9TDi AFN 98r.
jest: Audi A4 B5 1.9 TDi AFN 98r.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 Max88
- Niesolidny sprzedawca
  
- Posty: 161
- Rejestracja: śr sie 01, 2012 22:10
- Lokalizacja: LUBIN/Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Max88 » ndz wrz 02, 2012 14:38
			
			
			
			
			Trzeba bylo kupic turbo od AWX/AVF czyli turbo bez kolektora i nie bylo by problemu bo gruszke ma do gory a nie w dol
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Yokerman							
- Mały gagatek
  
- Posty: 56
- Rejestracja: wt lut 08, 2011 22:50
- Lokalizacja: okolice Nałęczowa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Yokerman » ndz wrz 02, 2012 20:12
			
			
			
			
			Max88 pisze:Trzeba bylo kupic turbo od AWX/AVF czyli turbo bez kolektora i nie bylo by problemu bo gruszke ma do gory a nie w dol
no wiem i słuszna uwaga... tylko w tym problem że kurka to turbo to od znajomego :/ i w cenie "od znajomego" dlatego się tak zrobiło... 
teraz zastanawiam się czy warto przerabiać łape? czy nie obniży się wytrzymałość konstrukcyjna tegoż elementu... ;/
był:  Vento 1.8 AAM CLX 95r.
       Golfik III 1.9TDi AFN CL 97r.
       Volvo S70 2.5TDi AEL limited 00r.
       Passat B5 1.9TDi AFN 98r.
jest: Audi A4 B5 1.9 TDi AFN 98r.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								waski1							
- _
  
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Tiguan II
 Golf II Country Chrom
 Skoda 1000MB
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: waski1 » ndz wrz 02, 2012 21:04
			
			
			
			
			Yokerman pisze:Max88 pisze:Trzeba bylo kupic turbo od AWX/AVF czyli turbo bez kolektora i nie bylo by problemu bo gruszke ma do gory a nie w dol
no wiem i słuszna uwaga... tylko w tym problem że kurka to turbo to od znajomego :/ i w cenie "od znajomego" dlatego się tak zrobiło... 
teraz zastanawiam się czy warto przerabiać łape? czy nie obniży się wytrzymałość konstrukcyjna tegoż elementu... ;/
 
Poniżej masz link do kolegi 
raq wiem że on coś kombinował bo chyba miał podobny problem co ty napisz do niego na pw myślę że ci coś podpowie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Yokerman							
- Mały gagatek
  
- Posty: 56
- Rejestracja: wt lut 08, 2011 22:50
- Lokalizacja: okolice Nałęczowa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Yokerman » ndz wrz 02, 2012 22:19
			
			
			
			
			[/quote]
Poniżej masz link do kolegi 
raq wiem że on coś kombinował bo chyba miał podobny problem co ty napisz do niego na pw myślę że ci coś podpowie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
aha Bardzo dziękuję za wsparcie 

był:  Vento 1.8 AAM CLX 95r.
       Golfik III 1.9TDi AFN CL 97r.
       Volvo S70 2.5TDi AEL limited 00r.
       Passat B5 1.9TDi AFN 98r.
jest: Audi A4 B5 1.9 TDi AFN 98r.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Yokerman							
- Mały gagatek
  
- Posty: 56
- Rejestracja: wt lut 08, 2011 22:50
- Lokalizacja: okolice Nałęczowa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Yokerman » ndz wrz 02, 2012 22:34
			
			
			
			
			tak sobie myslałem by może odwrócić turbo  gruchą do góry... ale znowu kłopot by był z dolotem do turba i oliwą na wirnik;/...??
			
									
									
		
		
				był:  Vento 1.8 AAM CLX 95r.
       Golfik III 1.9TDi AFN CL 97r.
       Volvo S70 2.5TDi AEL limited 00r.
       Passat B5 1.9TDi AFN 98r.
jest: Audi A4 B5 1.9 TDi AFN 98r.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								_Raq_							
- Użytkownik
  
- Posty: 380
- Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
- Lokalizacja: Kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: _Raq_ » czw wrz 06, 2012 19:52
			
			
			
			
			waski1, dobrze trafiłeś - temat przerabiałem i już kolega otrzymał odpowiednie wskazówki 

 
			
									
									
		
		
				[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								waski1							
- _
  
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Tiguan II
 Golf II Country Chrom
 Skoda 1000MB
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: waski1 » czw wrz 06, 2012 20:46
			
			
			
			
			_Raq_ pisze:waski1, dobrze trafiłeś - temat przerabiałem i już kolega otrzymał odpowiednie wskazówki 

 
A ja mam czasem takie przebłyski.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								_Raq_							
- Użytkownik
  
- Posty: 380
- Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
- Lokalizacja: Kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: _Raq_ » pt wrz 07, 2012 01:03
			
			
			
			
			waski1, chwała ci za to 

 
			
									
									
		
		
				[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Mk3GeorgeMk3							
- Mały gagatek
  
- Posty: 85
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 20:14
- Lokalizacja: Wejherowo
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mk3GeorgeMk3 » pt wrz 07, 2012 20:10
			
			
			
			
			Yokerman pisze:jak w temacie... planuje zamontować tubinkę z ASZ i wszystko było fajnie zapewniane było że wejdzie bez problemów... ale jak juz rozkręciliśmy wszystko i zaczeliśmy montować okazało się że mocowanie gruchy na turbinie jest odwrotne i do tego jeszcze grucha jest większa. problem polega na tym że gruszce przeszkadza łapa mocująca silnik ;/  
 
  
  i teraz nie wiem co zrobić 
 
  
Bardzo proszę o pomoc, co możecie doradzić Koledzy? czy da rade bez skomplikowanych przeróbek zmienić mocowanie gruchy??? chodz tam jest VTG 

 ... czy moze przerobić mocowanie łapy???
Pozdrawiam
 
Witam. Przerabiałem już to mojej golfinie . Skończyło się na turbie od Awx'a .
Łapy nie ma co przerabiać  
 
 
Ładuj suszarę od AWX'a tamtą sprzedaj na alledrogo i pozamiatane 
 
 
Pzdr.
Sprzedam części silnikowe do 1,9TDI 115KM AJM - tłoki , korby, blok, głowice itp..
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości