po wymianie turbiny dudni z filtra

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

po wymianie turbiny dudni z filtra

Post autor: ronuch » śr sie 15, 2012 00:29

Witam! Załozyłem do passata avf turbine gtb1756vk. Pomijam fakt ze jest spora turbodziura ale dziwi mnie dlaczego mocno dudni mi z filtra powietrza. Dudnienie pojawia sie tylko gdy geometria jest ustawiona na max doladowanie (czywiscie mowie o biegu jalowym bo podczas jazdy slychac tylko ze glosniej chodzi). Jak rozlaczylem filtr i turbine to odnosze wrazenie ze powietrze jest na przemian zasysane i wydmuchiwane do turbiny z bardzo duza czestotliwoscia - mozliwe to czy tylko mi sie wydaje. co jeszcze moze powodowac dudnienie


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
Mk3GeorgeMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt cze 21, 2011 20:14
Lokalizacja: Wejherowo

po wymianie turbiny dudni z filtra

Post autor: Mk3GeorgeMk3 » śr sie 15, 2012 12:48

Wygląda to na SURGE LINE ...


Sprzedam części silnikowe do 1,9TDI 115KM AJM - tłoki , korby, blok, głowice itp..

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

po wymianie turbiny dudni z filtra

Post autor: ronuch » śr sie 15, 2012 15:17

ale na wolnych obrotach? i turbo podczas obciazenia zaczyna rwac dopiero ok 2300 na 3 biegu?


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

po wymianie turbiny dudni z filtra

Post autor: VW_Bodzio » ndz wrz 02, 2012 21:08

Witam, podłączę sie pod temat. U mnie w Golfie V 1.9 TDI jest właśnie taki dziwny objaw że do obrotów ok 2200 nie bardzo jedzie a 2300 rwie aż na 2 biegu zrywa przyczepność.
Wie ktoś może jaka jest tego przyczyna?
Nie jest to mój pierwszy TDI-k, ale pierwszy w którym tak się dzieje.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

po wymianie turbiny dudni z filtra

Post autor: italiano_83 » ndz wrz 02, 2012 21:09

Zrób logi dynamiczne i bs - może EGR się podwiesza ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości