Strona 1 z 1
Nie przyspiesza powyżej 2tys obrotów
: czw kwie 19, 2012 20:06
autor: piotreldiablo
Witam, problem jest przy silniku 110KM. Wszystko było ok, silnik zdrowy, Dziś na trasie auto przestało przyspieszać powyżej 2tys obrotów nawet z gazem w podłodze. Do 2 tys normalnie sie zwija jak TDI. Do tego dochodzi problem z zapalaniem. Zimny pali na dotyk, ciepły pali na dotyk, problem jest gdy auto stygnie. Poodstawieniu po trasie na godzine dość długo kreci,zapali i już jest ok. Słyszałem zew tych silnikach główna przyczyna były wadliwy czujnik położenia pedału gazu odpowiedzialnego za dawkowanie paliwa, czy to taki przypadek ?
Nie przyspiesza powyżej 2tys obrotów
: czw kwie 19, 2012 20:10
autor: Haki
Podepnij pod VAG-a to raz
Zrób logi to dwa
3 - Napisałeś
TDI i 110 koni ... więc albo MK III albo Mk IV ... lub podobne z grupy z takimi silnikami -- wpisz w googlu
NOTLAUF lub
TRYB AWARYJNY ...

o np temat nad Twoim
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie przyspiesza powyżej 2tys obrotów
: czw kwie 19, 2012 20:59
autor: mariusz75
piotreldiablo pisze:Słyszałem zew tych silnikach główna przyczyna były wadliwy czujnik położenia pedału gazu odpowiedzialnego za dawkowanie paliwa, czy to taki przypadek ?
Powiem że w całej mojej kilkunastoletniej karierze mechanika po raz pierwszy słyszę taką teorie.
BZDURA

nie przyspiesza powyżej 2tys obrotów
: pt kwie 20, 2012 14:40
autor: gkliszcz
Co do tego palenia na ciepłym co ma czujnik położenia pedału gazu przy odpalaniu, przecież nie ciśniesz przy kręceniu rozrusznikiem na gaz. Najlepiej podpiąć komp i zobaczysz co wywali, miałem podobny problem z paleniem tylko u mnie na zimnym słabo palił dawka, kąt, dawka wtrysku ustawione jak należy kompresja też ok wtryski ok, a pali tak samo jak palił. W twoim przypadku wydaje mi się że może mapa dawki paliwa ale to tylko może. A co do tego przyspieszania to tak jak koledzy piszą może przeładowuje, a może po prostu masz jakiś wąż pęknięty od IC tylko pewnie kopcia by puszczał.