Prawidlowe napięcie paska rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Prawidlowe napięcie paska rozrządu

Post autor: flatron1984 » ndz mar 25, 2012 19:04

Witam
Napiąłem pasek (Golf IV ALH) tylko nie wiem czy nie za słabo... Jak naciskam mocniej na pasek przy rolce (co jest między kołem pompy, a kołem wałka rozrządu) to pod tą rolką robi się ok 0,5cm przerwa. Zauważyłem też że jak naciskam mocniej na pasek to napinacz jakby trochę uchodził. Czy tak ma być? Dziękuję


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
Szymon Jarosz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 804
Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Prawidlowe napięcie paska rozrządu

Post autor: Szymon Jarosz » pn mar 26, 2012 18:06

Prawidlowe napiecie jest take ,ze maja sie pokrywac znaki na napinaczu.
http://motofocus.pl/technika/4491/nowy- ... -19sdi-vag" onclick="window.open(this.href);return false;


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Prawidlowe napięcie paska rozrządu

Post autor: munior » pn mar 26, 2012 19:09

flatron1984 pisze:Napiąłem pasek (Golf IV ALH) tylko nie wiem czy nie za słabo... Jak naciskam mocniej na pasek przy rolce (co jest między kołem pompy, a kołem wałka rozrządu) to pod tą rolką robi się ok 0,5cm przerwa. Zauważyłem też że jak naciskam mocniej na pasek to napinacz jakby trochę uchodził. Czy tak ma być?
Bierzesz się za coś nie mając o tym pojęcia :bajer: każdy kto choć cokolwiek próbował sie dowiedzieć na temat wymiany rozrządu ,dowiedział się że na napinaczu są znaki które mają się pokryć ....tobie się nie chciało :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 748
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Prawidlowe napięcie paska rozrządu

Post autor: daniel.wwe » wt mar 27, 2012 10:22

Tak jak koledzy wyżej piszą mają się pokrywać znaki i będzie :bigok: Lepiej skontroluj to szybko bo możesz mieć niemiłą niespodziankę...


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

Prawidlowe napięcie paska rozrządu

Post autor: matthew152 » wt mar 27, 2012 13:21

maja sie pokruwac dokladnie a po nacisnieciu na pasek ma wrocic spowrotem po zrobieniu 2 odrotow walem znaki maja sie pokrywac



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości