Strona 1 z 3

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 16:22
autor: krissMK4
Witam

Szukam sposobu na cichszą prace mojego AHF , ponieważ zdaje mi się że głośno chodzi chciałbym go przynajmniej troszkę uciszyć :) , co by można na to poradzić ?

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 17:19
autor: Adamm
wylaczyc stacyjke :goof:

a serio to wyregulowac np kat wtrysku, to sporo daje

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 17:42
autor: krissMK4
a jaki kąt wtrysku jest ok ?? lub tak , w jakich normach musi się mieścić ? heh wyłączenie stacyjki pomaga :D , a tak na poważnie myślałem nad przebudową wydechu , zamiast strumienicy(pusta blacha w srodku ) zamontować tłumik środkowy od czegoś może by pomogło ,

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 18:02
autor: marcin998
Kolego dlaczego twierdzisz że AHF jest głośny?
Miałem takie auto i było ciche, chyba że mówimy o prędkościach powyżej 130-140 to już się zaczyna robić głośno. Przy 180 to już nawet nie mówię bo rzeczywiście łeb odskakuje, ale wydaje mi się że nic z tym nie zrobisz ten typ tak ma.

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 18:06
autor: krissMK4
marcin998, no tragicznie nie jest ale chciałbym go troszkę przyciszyć :) , kurde nie dostałem odp w jakich normach powinien sie mieścić kąt wtrysku tub ile powinien mieć

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 18:28
autor: eros662
I jak z tym kątem wtrysku panowie?? Ja również mam AHF i dla mnie jest głośny jak na turbodiesla.

Re: Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 18:29
autor: kw
krissMK4 pisze:marcin998, no tragicznie nie jest ale chciałbym go troszkę przyciszyć :) , kurde nie dostałem odp w jakich normach powinien sie mieścić kąt wtrysku tub ile powinien mieć
Kąt na vagu 49-51 jest idealny. odczytujesz w engine 000 pole drugie. Weź może najpierw porównaj z innymi klekotami, czy pracuje wyraźnie głośniej niż inny TDI VP, bo jak chodzi podobnie to znaczy że Niemce tak zrobiły i tak ma być (można kupić dobre audio zmienić na benzynke albo przestać myć uszy i się poprawi :okej: )

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 18:52
autor: krissMK4
Kolega co ma AHF mówi ze mi głośniej chodzi , ale u mnie wyleciał katalizator a weszła strumienica może dlatego i mam podejrzenia co do tłumika końcowego , ale też może być coś w silniku ...

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 19:08
autor: Adamm
krissMK4, tlumik akurat nie ma tak duzego znaczenia

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 19:12
autor: krissMK4
no to co może być przyczyną ? powinienem się martwic ?

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 19:23
autor: iigAlisArr
Może nie masz wygłuszenia maski i osłony pod silnikiem ? Dużo to daje, ale na cuda nie licz - to już leciwa konstrukcja, przebieg pewnie też nie mały to i trochę głośniej może pracować niż nowy. Części ruchome silnika w dobrym stanie, nie stuka ? Wiadomo - benzyna cichsza. :hmm:

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 19:30
autor: krissMK4
trudno mi powiedzieć , czy wszystko ok z silnikiem , fakt , pod silnikiem nie mam tej osłony , natomiast na silniku ta plastikowa jest , mam filmik jak pracuje ten silnik , ale telefon swoją jakością wyolbrzymia sprawę , słychać jak by to czołg był a tak nie jest , mogę podać .

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 20:01
autor: iigAlisArr
Miałem na myśli materiał na masce (do maski mocowany). Olej świeży i dobry, poziom zachowany ? Jak wcześniej napisali bardzo ważny też kąt wtrysku.

Uciszenie AHF

: czw mar 15, 2012 20:20
autor: krissMK4
o kącie wtrysku nie mam pojęcia , materiał jakiś tam jest , olej będę wymieniał niedługo , z poziomem bywa różnie , jeżdżę codziennie do szkoły 50 km w jedną stronę , więc dziennie robi 100km , w ciągu 3 miesięcy takiego przebiegu potrafi ubyć z maxa na troszkę mniej niż połowa miarki , czasem mniej , z tego co obliczyłem 6 tyś , blisko połowa miarki nawet troszkę mniej ubywa , ale zaobserwowałem że tylna ściana silnika jest wilgotna olejem , przypuszczam że z pod pokrywy zaworów wali lub może jakiś przewód od smarowania turbo trzasnął i pryska po silniku , jakie mogą byś jeszcze powody ubytku oleju ?