Uciszenie AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Uciszenie AHF

Post autor: krissMK4 » czw mar 15, 2012 16:22

Witam

Szukam sposobu na cichszą prace mojego AHF , ponieważ zdaje mi się że głośno chodzi chciałbym go przynajmniej troszkę uciszyć :) , co by można na to poradzić ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Uciszenie AHF

Post autor: Adamm » czw mar 15, 2012 17:19

wylaczyc stacyjke :goof:

a serio to wyregulowac np kat wtrysku, to sporo daje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Uciszenie AHF

Post autor: krissMK4 » czw mar 15, 2012 17:42

a jaki kąt wtrysku jest ok ?? lub tak , w jakich normach musi się mieścić ? heh wyłączenie stacyjki pomaga :D , a tak na poważnie myślałem nad przebudową wydechu , zamiast strumienicy(pusta blacha w srodku ) zamontować tłumik środkowy od czegoś może by pomogło ,


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

marcin998
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw mar 10, 2011 21:56

Uciszenie AHF

Post autor: marcin998 » czw mar 15, 2012 18:02

Kolego dlaczego twierdzisz że AHF jest głośny?
Miałem takie auto i było ciche, chyba że mówimy o prędkościach powyżej 130-140 to już się zaczyna robić głośno. Przy 180 to już nawet nie mówię bo rzeczywiście łeb odskakuje, ale wydaje mi się że nic z tym nie zrobisz ten typ tak ma.



Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Uciszenie AHF

Post autor: krissMK4 » czw mar 15, 2012 18:06

marcin998, no tragicznie nie jest ale chciałbym go troszkę przyciszyć :) , kurde nie dostałem odp w jakich normach powinien sie mieścić kąt wtrysku tub ile powinien mieć


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
eros662
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 20:19
Lokalizacja: Murowana Goślina/ okolice Poznania
Kontakt:

Uciszenie AHF

Post autor: eros662 » czw mar 15, 2012 18:28

I jak z tym kątem wtrysku panowie?? Ja również mam AHF i dla mnie jest głośny jak na turbodiesla.


Moja Ventka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=290632

WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Re: Uciszenie AHF

Post autor: kw » czw mar 15, 2012 18:29

krissMK4 pisze:marcin998, no tragicznie nie jest ale chciałbym go troszkę przyciszyć :) , kurde nie dostałem odp w jakich normach powinien sie mieścić kąt wtrysku tub ile powinien mieć
Kąt na vagu 49-51 jest idealny. odczytujesz w engine 000 pole drugie. Weź może najpierw porównaj z innymi klekotami, czy pracuje wyraźnie głośniej niż inny TDI VP, bo jak chodzi podobnie to znaczy że Niemce tak zrobiły i tak ma być (można kupić dobre audio zmienić na benzynke albo przestać myć uszy i się poprawi :okej: )


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Uciszenie AHF

Post autor: krissMK4 » czw mar 15, 2012 18:52

Kolega co ma AHF mówi ze mi głośniej chodzi , ale u mnie wyleciał katalizator a weszła strumienica może dlatego i mam podejrzenia co do tłumika końcowego , ale też może być coś w silniku ...


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Uciszenie AHF

Post autor: Adamm » czw mar 15, 2012 19:08

krissMK4, tlumik akurat nie ma tak duzego znaczenia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Uciszenie AHF

Post autor: krissMK4 » czw mar 15, 2012 19:12

no to co może być przyczyną ? powinienem się martwic ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Uciszenie AHF

Post autor: iigAlisArr » czw mar 15, 2012 19:23

Może nie masz wygłuszenia maski i osłony pod silnikiem ? Dużo to daje, ale na cuda nie licz - to już leciwa konstrukcja, przebieg pewnie też nie mały to i trochę głośniej może pracować niż nowy. Części ruchome silnika w dobrym stanie, nie stuka ? Wiadomo - benzyna cichsza. :hmm:


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Uciszenie AHF

Post autor: krissMK4 » czw mar 15, 2012 19:30

trudno mi powiedzieć , czy wszystko ok z silnikiem , fakt , pod silnikiem nie mam tej osłony , natomiast na silniku ta plastikowa jest , mam filmik jak pracuje ten silnik , ale telefon swoją jakością wyolbrzymia sprawę , słychać jak by to czołg był a tak nie jest , mogę podać .


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Uciszenie AHF

Post autor: iigAlisArr » czw mar 15, 2012 20:01

Miałem na myśli materiał na masce (do maski mocowany). Olej świeży i dobry, poziom zachowany ? Jak wcześniej napisali bardzo ważny też kąt wtrysku.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Uciszenie AHF

Post autor: krissMK4 » czw mar 15, 2012 20:20

o kącie wtrysku nie mam pojęcia , materiał jakiś tam jest , olej będę wymieniał niedługo , z poziomem bywa różnie , jeżdżę codziennie do szkoły 50 km w jedną stronę , więc dziennie robi 100km , w ciągu 3 miesięcy takiego przebiegu potrafi ubyć z maxa na troszkę mniej niż połowa miarki , czasem mniej , z tego co obliczyłem 6 tyś , blisko połowa miarki nawet troszkę mniej ubywa , ale zaobserwowałem że tylna ściana silnika jest wilgotna olejem , przypuszczam że z pod pokrywy zaworów wali lub może jakiś przewód od smarowania turbo trzasnął i pryska po silniku , jakie mogą byś jeszcze powody ubytku oleju ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 54 gości