Tak się kończy gibanie koła pasowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: sebanr1 » ndz kwie 16, 2006 16:10

Witam.
Mechanik powiedział, że lekko gibające się koło pasowe na wale to nic poważnego.
Teraz wiem, że mechanik też za bardzo poważny nie jest.
Oto świeże zdjęcia z dzisiejszej wycieczki za miasto.
Trzeba będzie chyba nowego silnika szukać.
PS. Ma ktoś do sprzedania 1.9 AAZ?
Obrazek
Obrazek

Najnowsze wieści:
Pęknięty na dwie części wałek rozrządu, roztrzaskana szklanka, dwie kolejne mocno walnięte.
Jutro ściąganie głowicy.
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 11:12 przez sebanr1, łącznie zmieniany 2 razy.



greg

Post autor: greg » ndz kwie 16, 2006 20:48

po za tym kołem i śrubą - jakie straty - głowica? zawory? tłoki??



sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » ndz kwie 16, 2006 22:10

greg pisze:po za tym kołem i śrubą - jakie straty - głowica? zawory? tłoki??
Na razie nie wiem. Ale spodziewam się totalnej padaki: tłoki, zawory, itd.
Szukam nowego silnika.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz kwie 16, 2006 23:07

sebanr1 pisze:Ale spodziewam się totalnej padaki: tłoki, zawory, itd.
raczej tak,wspólczucia bo koszta to raczej będą nie małe :(



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz kwie 16, 2006 23:12

Tyle razy było mówione .... wspołczuje

Przy jakiej predkosci obrotowej sie wysrało - jesli przy niskiej i szybko sie zatrzymał to skonczy sie na zaworach, w innym wypadku moze byc taniej poszukac silnika


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » ndz kwie 16, 2006 23:26

sebanr1,
Bardzo Ci wspolczuje!!! To sa przyklady jacy moga byc mechanicy,szkode ze tak sie to musi konczyc :(

Jak dlugo Ci sie te kolo gibalo i jak mocno?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz kwie 16, 2006 23:32

To mogles do niego (mechanika) zadzwonić i powiedzeć mu zeby przyszedl popatrzeć co dała jego fachowa rada !!!! Ciekawe co by powiedział ://??



sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » ndz kwie 16, 2006 23:48

jaszczur pisze:raczej tak,wspólczucia bo koszta to raczej będą nie małe :(
Mam nadzieję kupić silnik za ok. 2000 zł.
Może włożę TDI jeśli będzie pasował.

[ Dodano: Nie Kwi 16, 2006 23:51 ]
Corvax pisze:Tyle razy było mówione .... wspołczuje

Przy jakiej predkosci obrotowej sie wysrało - jesli przy niskiej i szybko sie zatrzymał to skonczy sie na zaworach, w innym wypadku moze byc taniej poszukac silnika
Niestety nie czytałem forum tak często jak powinienem. Do tego mechanior, który twierdził, że jest OK.
A obroty były ok. 3200 tak więc raczej silnik wart tyle ile waży.


Boli i to mocno...



Simek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 23:47
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Simek » pn kwie 17, 2006 02:48

uuuuuuuuuuuuu :/ Niedobrze :( Szczere wyrazy współczucia, polecam zmiane mechanika :(


http://s8.bitefight.pl/c.php?uid=76141

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn kwie 17, 2006 09:25

Corvax pisze:Tyle razy było mówione .... wspołczuje

Przy jakiej predkosci obrotowej sie wysrało - jesli przy niskiej i szybko sie zatrzymał to skonczy sie na zaworach, w innym wypadku moze byc taniej poszukac silnika

Corvax temat powraca - sam widzisz ;) już na ten temat jest b.dużo w całym archiwum....
Książke można by napisać - to jest cholerstwo - ten klin :hmm:

A w TDI (1Z) już to chyba było inaczej rozwiązane - wogóle to chyba mniej awaryjne rozwiązanie z półksiężycem - choć z drugiej strony jak cep to wymienia to półksiężyc też długo nie pociągnie - to rozwiązanie to lipa na maxa :panna:


- WSÓŁCZUJE KOLEDZE Seba :panna:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn kwie 17, 2006 10:47

ale ja nie rozumiem, przeciez to nie jest pasek rozrzadu, ten napedza alternator, klime, dlaczego cos sie mialo stac z zaworami?



sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » pn kwie 17, 2006 10:51

dziechu pisze:ale ja nie rozumiem, przeciez to nie jest pasek rozrzadu, ten napedza alternator, klime, dlaczego cos sie mialo stac z zaworami?
No co Ty? Przyjrzyj się dolnemu zdjęciu. Jest koło pasowe na pasek klinowy i mniejsze przymontowane do niego na pasek rozrządu (widać jak wyrwana jest ta 'zębatka').



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn kwie 17, 2006 11:02

jasne, sorki, nie zauwazylem, to kolo rozrzadu:( niedobrze.

[ Dodano: 17 Kwi 2006 11:07 ]
a to kolo calkiem urwalo? Moze resztki zebow utrzymaly na tyle pas ze nic sie nie stalo? trzeba sciagnac glowice i popatrzec jakie zniszczenia.



sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » pn kwie 17, 2006 11:12

dziechu pisze:a to kolo calkiem urwalo? Moze resztki zebow utrzymaly na tyle pas ze nic sie nie stalo? trzeba sciagnac glowice i popatrzec jakie zniszczenia.
Pas luźno wisiał :-(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości