Osłonka bagnetu oleju oring

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Osłonka bagnetu oleju oring

Post autor: JABcok20 » ndz mar 03, 2013 22:14

Zawsze kupowałem rurke po bodajrzę 4 złote albo coś koło tego ale taką samą jak była albo taką żeby pasowała do modelu i nie miałem problemu. O ile się nie mylę to topran robi takie.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

Re: Osłonka bagnetu oleju oring

Post autor: mich77bor » pn maja 14, 2018 17:08

Odkopie temat bo...
W silniki AJM z bloku wychodzi metalowa rurka 06A103634. Na to nakłada się plastikową rurkę 038103663 i ta rurka nie jest stabilnie zamocowana. Rusza się 2mm góra-dół. Porównałem z golfem V i tam nie ma takiego luzu, nie ma też śladów oleju na połączeniu tych rurek. Etka podaje, że tam jest jakiś oring prawdopodobnie jego oznaczenie N90421101.Ale nie wiem do jakiej rurki on pasuje. Czy ktoś może to potwierdzić, że w tą plastikową rurkę ma wejść oring ?


Sprzedam nową półkę nad radio

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości