1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa? CD..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa? CD..
witam
mam pewien problem z ktorym nie potrafie sobie sam poradzic wiec prosze Was o pomoc.
jak zawsze rano autko odpalilo bez najmniejszych problemow, pochodzilo z 20min i ruszylem do pracy, Po okolo 5km uslyszalem lekki stuk/puk? i silnik przestal pracowac. Od tej pory autko nie chce odpalic.
VW Golf 1.6 D, '88
opis usterki: silnik nie gada, podczas proby uruchomienia ewidentnie kreci na sucho.
Co juz zrobilem/sprawdzilem: pasek rozrzadu caly, filtr paliwa wymieniony, udroznione weze paliwowe w strone baku, dolane 20L ON, wszystkie plyny OK, wymieniony elektrozawor w pompie,
paliwo jest w filtrze ale podczas krecenia sprawdzilem i na wtryskach jest sucho, z wydechu nie wydostaje sie zaden dym,
Pytanie : Czy to koniec pompy wtryskowej? wtryskow? a moze zupelnie innej czesci..
Co moge jeszcze sprawdzic zanim zaholuje autko do warsztatu,
mam pewien problem z ktorym nie potrafie sobie sam poradzic wiec prosze Was o pomoc.
jak zawsze rano autko odpalilo bez najmniejszych problemow, pochodzilo z 20min i ruszylem do pracy, Po okolo 5km uslyszalem lekki stuk/puk? i silnik przestal pracowac. Od tej pory autko nie chce odpalic.
VW Golf 1.6 D, '88
opis usterki: silnik nie gada, podczas proby uruchomienia ewidentnie kreci na sucho.
Co juz zrobilem/sprawdzilem: pasek rozrzadu caly, filtr paliwa wymieniony, udroznione weze paliwowe w strone baku, dolane 20L ON, wszystkie plyny OK, wymieniony elektrozawor w pompie,
paliwo jest w filtrze ale podczas krecenia sprawdzilem i na wtryskach jest sucho, z wydechu nie wydostaje sie zaden dym,
Pytanie : Czy to koniec pompy wtryskowej? wtryskow? a moze zupelnie innej czesci..
Co moge jeszcze sprawdzic zanim zaholuje autko do warsztatu,
Ostatnio zmieniony ndz lut 26, 2012 15:39 przez 1.6d, łącznie zmieniany 1 raz.
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
weź odłącz ten kabelek od elektrozaworu na pompie wtryskowej i podaj tam +12V jakimś przewodem prosto z akumulatora być moze kostka stacyjki padła tylko albo przekaźnik i nie ma prądu na na zaworze
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
podczas przekrecaniu kluczyka na zapłon elektrozawor wytaje charakterystyczke "cyk", czy mimo to mam dalej sprawdzać?
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
1.6d, jak to pochodzi z elektrozaworu to raczej nie.. Chociaż ja też na początku ten elektrozawór obstawiałem. Chyba że nie jesteś pewny czy to od niego to sprawdź, dużo Cie to nie kosztuje a może akurat.Bo do pompy paliwko dochodzi?
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
z tym czy do pompki dochodzi paliwo to juz sam nie wiem -chyba dochodzi ale nie daje go dalej - zrobilem taki test -mianowicie wyjalem wezyk paliwa z filtra i nalalem do niego ON (ok 30ml) i wtedy zakrecilem - paliwa nie ubylo z wezyka i nadal krecil na sucho.
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
Ciężka sprawa.. Sprawdź ten zaworek na wszelki wypadek
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
Sprawdze ten elektrozawór podpinając go pod aku... mam nadzieję, że to pomoże!
Dziękuje serdecznie za szybkie opdowiedzi!
Dziękuje serdecznie za szybkie opdowiedzi!
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
pytanie czy w wężyk zasilający nalałeś paliwa czy do powrotu,chyba ze masz filtr bez podgrzewacza to nie mogłeś się pomylić bo wchodzi tylko jeden wężyk do filtra z baku i drugi wychodzi z filtra do pompy.
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
1.6d pisze:podczas kręcenia sprawdzilem i na wtryskach jest sucho
jak sprawdzałeś odkręciłeś przewody wysokiego ciśnienia od wtrysków czy tak na czuja?zresztą to nie ważne itak by było czuć że prubuje łapać jak by miał paliwo.1.6d pisze: Czy to koniec pompy wtryskowej? wtryskow?
pompa od tak w trakcie jazdy by się nie skończyła a wtryski punkt wyżej jak je sprawdziłeś1.6d pisze:Czy to koniec pompy wtryskowej? wtryskow?
to napewno nie wtryski
i jedno pytanie w jakiej kondycji był silnik?nie brał dużych ilości oleju?w zeszłym miesiącu widziałem silnik który brał dużo dużo oleju i jakoś tam odpalał aż w końcu pewnego dnia właściciel przyjechał nim pod dom zgasił i już nigdy nie odpalił sprawdziliśmy paliwo czy jest rozrząd czy nie przeskoczył wszystko ok ale podczas próby odpalenia leciało więcej spalin przez wlew oleju niż wydechem.skończyło siena drugim silniku od kolegi z forum udało sie odkupić za 250zł
obstawiam brak prądu na elektrozaworze moje byłe 1,6D też gasło w trakcie jazdy i odpalało dopiero po podaniu prądu bezpośrednio na niego z aku przyczyną okazała się kostka stacyjki
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
Witam ponownie,
podłaczyłem elektrozawor bezposrednio pod aku i NIC. Kręci, ale nic poza tym. Zero dymu z rury, brak paliwa na wtryskach przy probie odpowietrzenia.
Znajomy podrzucił opcje, że może to być spowodowane złym jakościowo ON, czy wchodzi to w rachube?
podłaczyłem elektrozawor bezposrednio pod aku i NIC. Kręci, ale nic poza tym. Zero dymu z rury, brak paliwa na wtryskach przy probie odpowietrzenia.
Znajomy podrzucił opcje, że może to być spowodowane złym jakościowo ON, czy wchodzi to w rachube?
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
1.6D -nie chce odpalic, kreci na sucho -pompa?
ja kiedyś robiłem tak że flaszkę z paliwem wieszałem na masce otwartej aby paliwo pod swoim ciężarem spływało do pompy i auto gadało ale jak tą flaszkę położyłem na ziemi to po chwili gasło jak się okazało pompa wtryskowa nie zasysała paliwa coś tam się pojarało po wymianie pompy jest oki ,,,potem rozbierałem tą starą pompę wyczyściłem wszystko i poskładałem i nawet zaczął na niej odpalać ale zaraz gasnął chyba pompiarz by ją musiał poustawiać ale po co jak na alledrogo za 100 idzie dostać dobrą
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości