1,6 TD SB - przy mocnym depnięciu słabnie ...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

1,6 TD SB - przy mocnym depnięciu słabnie ...

Post autor: arthek » czw lip 07, 2011 08:15

Nie mam obrotomierza wiec nie wiem przy jakich obrotach , (coś koło 3000-3500 obr /min) ale podam przykład z dzisiaj.
Piąty bieg , spora górka , jadę 90 km/h , nagle wciskam gaz do dechy.
Wskazówka prędkościomierza rusza powoli do przodu , po chwili czuć że suszarka zaczyna dmuchać i auto zaczyna "ciągnąć".
W okolicach 110 km/h czuć że nagle auto słabnie , tak jakbym zdjął nogę z gazu ( auto nie dymi)
Lekkie odpuszczenie pedału gazu powoduje , że "moc' wraca.
Tak samo jest na każdym innym biegu , najlepiej wyczuwalne przy przyspieszaniu z butem w podłodze.
But w podłogę , sprężarka zaczyna pracę , auto przez pewien czas ciagnie i po chwili odcięcie mocy , tak jakby elektronika cięła dawkę ( TDI ) :helm: Padła przepływka ? :hmm:
Nie no oczywiscie żart , ale nie wiem co jest grane .
Gdzie szukac przyczyny ?


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

1,6 TD SB - przy mocnym depnięciu słabnie ...

Post autor: BENITO » czw lip 07, 2011 11:34

Zawór bezpieczeństwa na kolektorze, trza zaślepić i po problemie.

Poza tym możesz mieć zapieczony WG na turbinie przez co masz overboosty i dlatego zawór wypuszcza ciśnienie w atmosferę.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: 1,6 TD SB - przy mocnym depnięciu słabnie ...

Post autor: arthek » czw lip 07, 2011 13:12

Szukałem jakiegoś manuala odnośnie waste gate'a przy suszarce od SB i nic nie znalazłem.
WG jest sterowany naciskiem wstępnym sprężyny ?
Muszę wybebeszać z silnika turbinę aby go przeczyścić ? :panna:


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

1,6 TD SB - przy mocnym depnięciu słabnie ...

Post autor: BENITO » czw lip 07, 2011 14:01

NIE musisz, czasem wystarczy przedmuchać go sprężonym powietrzem przez złączką do której przymocowany jest wężyk idący od muszli, ewentualnie psiknąć do środka jakiegoś penetratora. Podłączając kompresor z manometrem sprawdzisz od razu przy jakim zadanym ciśnieniu otwiera się WG.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości