Witam
Mam następujące objawy
Jak jest ciepło to jak silnik popracuje trochę to ze zbiorniczka wyrównawczego zaciąga płyn i robi się tak jakby za duże ciśnienie do tego stopnia, że płynu ubywa i jest go poniżej minimum, a potem jak odkręcę zbiorniczek to ilość płyny wraca do normy.
nie ma żadnych farfocli ani zabrudzeń w płynie,
czy to jednoznaczne sygnały, że głowica puszcza, czy raczej gdzieś jest przytkany układ chłodzenia?
Zaciąga płyn chłodzący
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zaciąga płyn chłodzący
Gdyby puszczała /// to nie wracałoby tyle płynu co ubyło ( wyciekło ) prawda bo i skąd
Piszesz ,że płyn czysty , bez oleju ( więc też ok ) ... oleju nie przybywa mam nadzieję ....
Wg mnie jest wszystko tak jak powinno być ...
Piszesz ,że płyn czysty , bez oleju ( więc też ok ) ... oleju nie przybywa mam nadzieję ....
Wg mnie jest wszystko tak jak powinno być ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Qto
- _
- Posty: 19378
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Zaciąga płyn chłodzący
Wg mnie też...raczej normalne jest żę jak się otworzy termostat czy wentylatory zaczynają się kręcić, to w zbiorniczku wyrównawczym dzieją się różne rzeczyHaki pisze:Wg mnie jest wszystko tak jak powinno być ...
minimum i maksimum to kreski między którymi ma być poziom płynu przy zimnym silniku...jeżeli płynu nie ubywa, nie przybywa oraz jest czysty to nie ma się czym martwićgrzegorzp pisze:jest go poniżej minimum
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości