Nadpalone końcówki wtrysków i świece żarowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, Haki, Qto, VIP

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Nadpalone końcówki wtrysków i świece żarowe

Post autor: Orzeł_01 » pn lut 28, 2011 14:42

Golf MK2 1.6TD JR
Co może być przyczyną nadpalenia końcówek wtrysków i świec żarowych? Wtryskiwacze są lekko nadpalone wokół iglicy, nadpalenie ma średnicę otworu w podkładce termicznej. Świece żarowe są nadpalone w miejscu gdzie pada na nie wtryśnięte paliwo. Głowica była strasznie spękana i miała popękane wszystkie komory wstępne.

świece i końcówki wtrysków (BOSCH) stosunkowo nowe.

Pozdrawiam :bajer:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2
Silnik: ARL
Kontakt:

Nadpalone końcówki wtrysków i świece żarowe

Post autor: Michał_1977 » pn lut 28, 2011 14:58

Lejące wtryski i za wczesny kąt wtrysku.To miało wpływ :bajer:
Orzeł_01 pisze:końcówki wtrysków (BOSCH) stosunkowo nowe.
Nie powiedziane,że nie lały :bigok:


:arrow: Zielony i jego AAZ- 191PS/443Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + swapujemy ARL-a :food:
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na Forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Nadpalone końcówki wtrysków i świece żarowe

Post autor: Orzeł_01 » pn lut 28, 2011 16:03

Z tego co mi wiadomo - poprzedniemu właścicielowi, mechanik wsadził końcówki bez ustawiania ciśnienia. Silnik przy pracy nie hałasował i nie kopcił nadmiernie. Przed wymianą końcówek na obecne, podobno strasznie kopcił.

To szykuje się kolejny wydatek. Chyba pójdę w DNO SD 274 Monark.

Czy coś jeszcze może być powodem nadpalenia tych elementów?
Mam już naszykowaną "nową" głowicę 1.9TD - porting, nowe prowadnice i wszystkie gumki, zawory dotarte, kolektor dolotowy ARL i niedługo będzie pompa 10mm (dawca dzisiaj doszedł pocztą). Lepiej żeby nie upalało nowych gratów, bo od paru miesięcy spędzam wieczory w piwnicy i pomalutku dłubię, tworząc skrzyżowanie kur... i szatana :satan:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1837
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Nadpalone końcówki wtrysków i świece żarowe

Post autor: JABcok20 » pn lut 28, 2011 22:14

no raczej wtryski lały i to konkretnie. spalanie jakie było?
pewnie kolosalne, silnik jak palił? ostatnio wymieniałem wtryski w t4 to na maszynce wtrysk wogóle nie odcinał ile machnąłem wajchą tyle zapodał.
W tym markach już się pogubiłem ale ja kupowałbym tylko ori wtryski ale i one potrafią być do d...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Nadpalone końcówki wtrysków i świece żarowe

Post autor: Orzeł_01 » pn lut 28, 2011 23:15

JABcok20 pisze:spalanie jakie było?
Tego nie wiem, auto kupiłem z padniętą głowicą (była już zdjęta więc mogłem zajrzeć do cylindrów - zero progów). Kolega od którego go kupiłem, twierdził że auto paliło 5L/100km.
JABcok20 pisze:silnik jak palił?
Raz kolega mnie przewiózł, jak auto już miało pękniętą głowicę - silnik odpalił od strzała, pracował cicho i równo, ale nie wiem czy to był pierwszy start w tym dniu.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości