Złe wskazania temperatury cieczy
: śr paź 13, 2010 20:21
				
				Witam
Panowie moje auto to mk4 axr, mam dziwne wskazania temperatury cieczy, mialem uwalony czujnik wiec wymienilem na nowy oryginalny. No i tak sprawdziłem temperatury z czujnika g2 i g62 i jest dobrze a na wskaźniku oszukuje... Zrobiłem logi przy pomocy vag 311:
038 906 019 AT ,,1.9l R4 EDC 0200SG 1513,
,Group A:,'007,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Fuel Temp,Fuel cooling state,Intake Air Temp,Coolant Temp,,,,,,,,,,
,TIME,~Amb.Temp.°C,On:100%-Off:0%,~Amb.Temp.°C,~Amb.Temp.°C,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,°C, %,°C,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,0.38,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,0.78,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,1.18,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,1.58,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,1.98,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,2.37,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,2.77,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Temperature, ,Temperature,,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,°C,,°C,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,0.33,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,0.68,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.03,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.38,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.74,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.09,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.44,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.79,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
Jezeli temperatura cieczy to w bloku silnik 007 to ostatnia rubryka to mamy 89.1, a w bloku wskaźniki 003 to temperatura podajaca wartosc na wskażnik to ta pierwszej rybryce to mamy wynik 89, wiec jest dobrze, ciekawi mnie co to za wartosc temperatury w trzeciej rybryce w tym przypadku 80 stopni???
 
I tak kiedy wartosc temperatury z czujników wykazuje jakies 60 stopni to tyle jest mniej wiecej na wskaźniku , ale poźniej juz jest gorzej i zaczyna oszukiwac, np mamy rozgrzany silnik do 90 stopni , tyle jest na czujniku i na wskaźniku, ale w momencie kiedy zgasmy silnik teperatura zaczyna spadac na czujniku a na wskaźniku dopiero zaczyna opadac przy temperaturze na czujniku 74 stopnie..dziwne? Koledzy z wiekszym doswiadczeniem, co moze byc przyczyna takiej sytuacji???
			Panowie moje auto to mk4 axr, mam dziwne wskazania temperatury cieczy, mialem uwalony czujnik wiec wymienilem na nowy oryginalny. No i tak sprawdziłem temperatury z czujnika g2 i g62 i jest dobrze a na wskaźniku oszukuje... Zrobiłem logi przy pomocy vag 311:
038 906 019 AT ,,1.9l R4 EDC 0200SG 1513,
,Group A:,'007,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Fuel Temp,Fuel cooling state,Intake Air Temp,Coolant Temp,,,,,,,,,,
,TIME,~Amb.Temp.°C,On:100%-Off:0%,~Amb.Temp.°C,~Amb.Temp.°C,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,°C, %,°C,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,0.38,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,0.78,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,1.18,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,1.58,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,1.98,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,2.37,72.9,0.0,41.4,89.1,,,,,,,,,,
,2.77,72.9,0.0,40.5,89.1,,,,,,,,,,
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Temperature, ,Temperature,,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,°C,,°C,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,0.33,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,0.68,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.03,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.38,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,1.74,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.09,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.44,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
,2.79,89.0,OK,80.0,N/A,,,,,,,,,,
Jezeli temperatura cieczy to w bloku silnik 007 to ostatnia rubryka to mamy 89.1, a w bloku wskaźniki 003 to temperatura podajaca wartosc na wskażnik to ta pierwszej rybryce to mamy wynik 89, wiec jest dobrze, ciekawi mnie co to za wartosc temperatury w trzeciej rybryce w tym przypadku 80 stopni???
I tak kiedy wartosc temperatury z czujników wykazuje jakies 60 stopni to tyle jest mniej wiecej na wskaźniku , ale poźniej juz jest gorzej i zaczyna oszukiwac, np mamy rozgrzany silnik do 90 stopni , tyle jest na czujniku i na wskaźniku, ale w momencie kiedy zgasmy silnik teperatura zaczyna spadac na czujniku a na wskaźniku dopiero zaczyna opadac przy temperaturze na czujniku 74 stopnie..dziwne? Koledzy z wiekszym doswiadczeniem, co moze byc przyczyna takiej sytuacji???
 a moze pomozesz mi jeszcze w jednej w kwetsii..a mianowice co 2000km nie mam plynu zbiorniczku wyrównawczym, i tak.. zero wycieków, uszczelka głowicy ok, nie kopci na bialo, jedynie co mi przychodzi  na mysl to chlodnica egr, plyn zostaje przepalony ale poniewaz jest to minimalny wyciek dlatego nawet nie widac z rury aby dymil na bialo, co myslisz o tym? słyszałem juz o znikajacym w plynie w tdi ale sa to rozne przypadki.
 a moze pomozesz mi jeszcze w jednej w kwetsii..a mianowice co 2000km nie mam plynu zbiorniczku wyrównawczym, i tak.. zero wycieków, uszczelka głowicy ok, nie kopci na bialo, jedynie co mi przychodzi  na mysl to chlodnica egr, plyn zostaje przepalony ale poniewaz jest to minimalny wyciek dlatego nawet nie widac z rury aby dymil na bialo, co myslisz o tym? słyszałem juz o znikajacym w plynie w tdi ale sa to rozne przypadki.


