Strona 1 z 2
					
				wymiana na inne turbo ?
				: pt cze 04, 2010 19:18
				autor: ksiadzt
				witam zrobiłem swap do mk2 1.9td aaz i wyszło że turbo jest do wymiany i pytanie czy warto robic te czy lepiej wsadzic coś innego i pytanie co i co będzie potrzbne 
moja turbina ma nr 028145701r i zawiele tego do kupienia nie ma może coś z tdi  
 
 
z góry dziękuje za odp
 
			
					
				
				: pt cze 04, 2010 21:44
				autor: djozi21
				pewnie ori siedzi tam k14 ale mozesz wsadzic  k24, tylko musiał bys podlac wiecej paliwka zeby ją napedzic, zalezy jakie masz plany co do  mocy silnika i wkładu finansowego, z tdika moim zdaniem nie warto sie bawic , chyba ze bedziesz mogł wszystko sam sobie poskładac ale to łatwe nie bedzie i efekt niewarty roboty
			 
			
					
				
				: pt cze 04, 2010 21:54
				autor: ksiadzt
				czyli że z tdi nie warto ? lepiej k24 a podejdzie bez problemu moja mocowana jest na 3 śruby a większośc co widziałem jest na 4
			 
			
					
				
				: pt cze 04, 2010 22:03
				autor: djozi21
				na 3 srobkach jest chyba garett t2 a co w zamian wsadzic to niewiem  musisz poszukac
			 
			
					
				
				: pt cze 04, 2010 23:33
				autor: ksiadzt
				nie wiem już co robic depresja  

 
			
					
				
				: sob cze 05, 2010 09:17
				autor: t0mal
				Jak to co? Szukaj jakiejś lochy, może coś z serii GT Garretta? Zakładaj, ogień z rury i jazda  

 
			
					
				
				: sob cze 05, 2010 09:55
				autor: ksiadzt
				dobra z tego co sie dowiedziałem na jakiejś stronce to te dwie były montowane 
KKK  	VW  	Golf III/Vento TD  	1993-09  	1.9 Umwelt-Diesel
(1.9) 	75 	D 	K03 	53039700003 	028145701R 	3K
KKK 	VW 	Golf III/Vento TD 	1991-11 	1.9 Umwelt-Diesel
(1.9) 	75 	D 	K14 	53149707009 	028145703E 	3K 
[ Dodano: 05 Cze 2010 09:59 ]
i nr 2 odpada bo jest na 4 śruby  

  czyli zostaje to co pierwotnie siedziało czyli k03
 
			
					
				
				: sob cze 05, 2010 11:15
				autor: t0mal
				A nie możesz poprosić, żeby sprzedali turbo razem z kolektorem?
			 
			
					
				
				: pn cze 07, 2010 22:20
				autor: arwam
				djozi21,   nie wprowadzaj ludzi w błąd
 na trzy śruby w TD są mocowane K03 T15 i GT15.
 
ksiadzt,   jak chcesz zrobić więcej mocy w aucie na większej pompie to szukaj T3  lub K24  ale raczej szukaj tej pierwszej ze względu na grubszy wałek i mocniejszą konstrukcję.
 jeśli chcesz zostać przy ori pompie i jeździsz dużo po mieście to raczej T2 i K14
 jak zamontujesz T3 to można dmuchać 1.8bara .
 wiem bo sam testowałem taką turbinę  na takim ciśnieniu
			 
			
					
				
				: pn cze 07, 2010 22:31
				autor: ksiadzt
				arwam dzięki własnie znalazłem t2 z mk2 1.6 i własnie sie zastanawiam czy kolektor od mk2 1.6td podejdzie do silnika z mk3 1.9 jak na razie wystarczą mi okolice 100 km bo braki z pieniędzmi żebym nie wtopił z silnikiem to by sie podziałało pompa i wtryski a tak musi starczyc to i tak powinien lepiej jechac jak 1.6 na gazniku  

 
			 
			
					
				
				: pn cze 07, 2010 22:37
				autor: arwam
				ksiadzt, 
 kolektor wydechowy będzie pasować.
 możesz się pobawić tez z kolektorem dolotowym efekt jest wart takiej zabawy
			 
			
					
				
				: pn cze 07, 2010 22:43
				autor: ksiadzt
				arwam pisze:pobawić tez z kolektorem dolotowym efekt jest wart takiej zabawy
a co masz na mysli ??
o czymś nie wiem ? dolotowy wyczysciłem i mam zamiar zaslepic to ustrojstwo na górze rgb czy cuś a coś innego jeszcze da sie zrobic jak tak to mów  

 
			
					
				
				: pn cze 07, 2010 23:32
				autor: arwam
				zobacz u mnie w temacie tam masz zapakowany od 1.9 D 1Y
 jest z nim trochę  roboty ale   efekty są tego warte
			 
			
					
				
				: wt cze 08, 2010 18:23
				autor: ksiadzt
				arwam pisze:zobacz u mnie w temacie tam masz zapakowany od 1.9 D 1Y
 jest z nim trochę  roboty ale   efekty są tego warte
no dobra ryje twój temat i jest tam naprawde wiele i robi wrażenie 

 ale o kolektorze nic nie widzę może zdradzisz stronę  
