Kąt wtrysku - 0 - brak odczytów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn maja 17, 2010 03:18

munior pisze:Tego nie wiadomo
wiadomo - jeśli VAG pokazuje stałe wartości 0 - kąt cofnięty poza zakres regulacji - jesli pokazuje 255 - przyspieszony poza zakres



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pn maja 17, 2010 15:17

fleshu pisze:Gorszy problem jest ze zluzowaniem śruby na kole wałka
Ze śrubą nie miałem zbytnio problemu, poszła w miarę szybko ale problem leży z zbiciu koła. Dosyć długo i mocno w nie waliłem ale ani drgnęło!! Zacząłem się obawiać czy nie pęknie mi albo czy go nie ukruszę! więc poddałem się...
Ale niebawem zrobię drugie podejście i mam nadzieję, że się podda :)
fleshu pisze:każde drgnięcie metalu siłą poprzeczną zdejmie wciśnięte koło.
Pod warunkiem, że przy wcześniejszych wymianach rozrządu ktoś w ogóle ruszał to koło, hehe :)
leo... pisze:0 - kąt cofnięty poza zakres regulacji - jesli pokazuje 255 - przyspieszony
Tego nie wiedziałem i musiałem dochodzić do tego empirycznie...dzięki za info :)



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » czw maja 20, 2010 16:58

dziś zrobiłem swojego szerszenia. Był kąt wtrysku 0 i nie mogłem go odpalić na znimnym silniku. Była przestawiona pompa. Ustawiłem rozrząd idealnie na znaki, zablokowałem pompę czpieniem 15.5mm zablokowałem wałek zbiłem koło ustawiłem na znak na wale, skręciłem i dalej był 0 a pompa ustawiona na środku, musiałem ją pchnąć na max w strone silnika do końca regulacji ale i tak punkt w tdi timing był troche poniżej niebieskiej kreski tak jak mniej więcej tutaj



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » czw maja 20, 2010 22:22

KOSA1987 pisze:poniżej niebieskiej kreski tak jak mniej więcej tutaj
ale na tym wykresie punkt jest poniżej zielonej a nie niebieskiej!! jeśli u Ciebie jest trochę poniżej niebieskiej to puknij jeszcze trochę w pompę ( w stronę silnika) i kąt powinien być lux :bigok:

Zajrzyj jeszcze tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 1t+wtrysku :bajer:
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 22:25 przez barbiq, łącznie zmieniany 1 raz.



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » czw maja 20, 2010 22:29

jest poniżej niebieskiej coś jak tu z tamtym zdjęciem to sie pomyliłem. Pompy juz dalej nie moge pchnąć bo skończyła się regulacja. mam na max do przodu w stronę silnika. Dodam ze rozrząd dobrze ustawiony. na blokady łącznie z pompą.



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pt maja 21, 2010 09:14

Najlepiej weź drewnianego kołeczka albo deseczkę, zaprzyj o pompę i udeż w nią młotkiem ale tak z wyczuciem!! Pompie się nic nie stanie, a jak uderzysz w nią kilka razy to na bank wykres dojdzie do niebieskiej.
Kiedyś po wymianie rozrządu miałem tak jak Ty i sprawę rozwiązał kołeczek i młotek :bigok:



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » pt maja 21, 2010 17:54

jest na max



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt maja 21, 2010 18:37

Po prostu przy następnej zmianie rozrządu zadbaj o przesunięcie koła pompy o jeden ząb > to załatwi sprawę.
O to chodzi że w miarę chodzenia i drobnych zmian (rozciągliwości paska), kąt będzie powoli schodził troszkę niżej. Więc każdemu ustawiam lekko ponad niebieską kreskę > to zapewnia utrzymanie kąta praktycznie cały czas na właściwym poziomie.



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pt maja 21, 2010 22:13

fleshu pisze:zadbaj o przesunięcie koła pompy o jeden ząb
to by w zupełności wystarczyło:) Wtedy pompę do przodu i będzie dobrze :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości