uswtawienie koła pompy wtryskowej względem stożka. mk4 tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr lut 03, 2010 07:21

a jak będę miał przestawioną pompe o 1 lub 2 ząbki, zobacze to na vagu?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14084
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 03, 2010 07:56

morfeusz86r pisze:a jak będę miał przestawioną pompe o 1 lub 2 ząbki, zobacze to na vagu?
No jasne.
VAG pokaże o ile stopni jest kąt wtrysku wyprzedzony/opóźniony (jeżeli odpali bo 2 ząbki,to już za dużo :bajer: ).
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 08:01 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr lut 03, 2010 17:29

jeśli nie odpali to w którą strone kręcić kółkiem?



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr lut 03, 2010 20:56

morfeusz86r pisze:jeśli nie odpali to w którą strone kręcić kółkiem?
Jeżeli kręcisz pompą to do silnika jak chcesz przyśpieszyć a jak wałkiem jak w twoim przypadku to od silnika tz;w prawo a jak będzie jeszcze mało to przestaw koło pompy o zęba do przodu.A jak nie to czujnik zegarowy i ustaw początek wtrysku tak jak opisywałem
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 01:13 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14084
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lut 04, 2010 08:04

morfeusz86r, załóż tą pistkę koła na wałek według opisu który Ci przedstawiłem,koło przykręć tymi trzema śrubami tak pół na pół,a następnie włóż trzpień ustalający w pompę,wałek i wał ustaw na znakach i zakładaj pasek.Przy tym ustawieniu motor powinien zagadać.Jeśli będzie miał problem,to wtedy samym kołem w lewo lub w prawo (w zależności od tego czy wczesny/późny).Jeśli regulacji na kole braknie to wtedy będziesz musiał wykonać przeskok o 1 ząbek,a w którą stronę to już będziesz wiedział,bo regulując samym kołem na pewno zauważysz różnicę w paleniu.
Lepiej Ci już chyba tego nie jestem w stanie wytłumaczyć :bajer: ...
Powodzenia.

[ Dodano: 04 Lut 2010 07:08 ]
morfeusz86r pisze:jeśli nie odpali to w którą strone kręcić kółkiem?
Metoda prób i błędów... :bigok:
Jak wszystko dobrze złożysz,to tylko 2 próby :grin: -w lewo na max,albo w prawo na max i już wiesz w którą stronę jest lepiej.Później,to już tylko korekta VAGiem :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw lut 04, 2010 21:09

morfeusz86r pisze:jeśli nie odpali to w którą strone kręcić kółkiem?
jak dym czarny to opóźniasz kąt a jak biało niebieski to przyspieszasz



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw lut 04, 2010 21:18

arwam pisze:czarny
wałkiem do silnika
arwam pisze:niebieski
wałkiem w strone przodu auta.
dobrze to zrozumiałem?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14084
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lut 04, 2010 23:56

morfeusz86r pisze:dobrze to zrozumiałem?
Tak.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw lut 18, 2010 21:36

żyje :grin:
dawke dałem 8mg/r
kąt ustawiłem i wacha mi sie na odpalonym silniku między 48 a 51



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lut 18, 2010 21:41

morfeusz86r pisze:żyje :grin:
dawke dałem 8mg/r
kąt ustawiłem i wacha mi sie na odpalonym silniku między 48 a 51
Dawke dygnij nastawnikiem na ok 4mg, 8 trochę za mała, ja u siebie mam na 3,0mg i jest o niebo lepiej niz 5,0mg
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 21:42 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw lut 18, 2010 22:33

no nie wiem. to jest afn po wirusie a teraz pompa 11 doszła to chyba batory na takiej dawce będzie



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lut 18, 2010 22:38

morfeusz86r pisze:no nie wiem. to jest afn po wirusie a teraz pompa 11 doszła to chyba batory na takiej dawce będzie
Jak ustawisz ok 4,0-4,6 nie bedzie batorego, ja mam 3,0 po wirusie i nawet dymku nie puści, poza tym najczesciej fabryczni maja koło 4,0 i na takiej dawce robi sie wirusa.
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 22:39 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw lut 18, 2010 23:07

i tak będzie korekta w następnym tygodniu to nie ma sensu już sie bawić



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14084
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 19, 2010 00:40

morfeusz86r, możesz wreszcie zdradzić w jaki sposób ustawiłeś to koło względem wałka?Niejednemu może to pomóc w przyszłości :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości