Strona 1 z 1
problem ze sprzęgłem
: pn sty 18, 2010 19:45
autor: pączo
witam! mam problem ze sprzęgłem, mianowicie: przy puszczaniu sprzęgła (nie zawsze ale przeważnie na 1 i wstecznym biegu) słychać tarcie jakby przesunął krzesłem po płytkach. posiadam mk IV 1.9 tdi ahf z przebiegiem 230000. często korzystam z forum, pomaga mi to w eksploatacji golfa także proszę o konkretne wypowiedzi a nie tylko gdybanie. z góry dzięki!!
: pn sty 18, 2010 19:59
autor: Haki
Budą nie telepie ? bo może 2 mas się odzywa..na znak swojego końca...
Zobacz też stan poduszek = silnik i skrzynia.
: pn sty 18, 2010 20:22
autor: pączo
budą nie telepie, bardziej mi to wygląda na sprzęgło, znalazłem kiedyś na forum podobny temat i jadna osoba napisała że mogą się kończyć okładziny
: pn sty 18, 2010 20:28
autor: Kulon
bardziej mi to wygląda na sprzęgło, znalazłem kiedyś na forum podobny temat i jadna osoba napisała że mogą się kończyć okładziny
o jakich okładzinach piszesz - o tarczy sprzęgła ? u mnie przy wymianie sprzęgła stwierdziłem że na maxa było zjechane łożysko które powodowało hałas w postaci jakby charczenia na biegu jałowym - ale odrazu wymieniłem komplet z kołem dwumasowym chociaż dwumas wygląda dobrze
: pn sty 18, 2010 20:29
autor: morfeusz86r
pączo pisze:mogą się kończyć okładziny
sam sobie odpowiedziałeś. chcesz zrobić dobrze i tanio to proponuje przeczytać ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
: pn sty 18, 2010 20:33
autor: Kulon
morfeusz86r pisze:chcesz zrobić dobrze i tanio to proponuje przeczytać ten temat
morfeusz86r są podzielone zdania na tematu jednomasu
: pn sty 18, 2010 20:54
autor: morfeusz86r
jest tyle prawd ile dup, każdy ma swoją

: pn sty 18, 2010 21:45
autor: pączo
Kulon pisze:o jakich okładzinach piszesz - o tarczy sprzęgła ? u mnie przy wymianie sprzęgła stwierdziłem że na maxa było zjechane łożysko które powodowało hałas w postaci jakby charczenia na biegu jałowym
na jałowym biegu jest wszystko ok. chałas słychać tylko przy puszczaniu sprzęgła w sytuacjach gdy trzeba go trochę przycisnąć na nim typu podjazd pod wzniesienie no i głównie na wstecznym biegu
[ Dodano: 18 Sty 2010 20:58 ]
Kulon pisze:są podzielone zdania na tematu jednomasu
nie zamierzam wyciskać bóg wie jakich mocy z klekota, mam w planach mkII lub mkIII z silnikami 1.8T lub vr6 ale jak na dzień dzisiejszy to są tylko plany. co do mkIV chcę żeby śmigał normalnie, jest oszczędny i w miarę dynamiczny na co dzień mi wystarczy. Panowie mam jeszcze jedną sprawę w sobotę wymieniałem świeczki, co się okazało 3 na 4 spalone (na 4 tłoku była dobra), przy -17 stopniach odpalał z lekkim bólem trochę się potrząsł i z komina puścił ładny niebiesko siwy dymek (obserwuję go od dwóch dni objaw ten zanikł), moje pytani brzmi tak: czy to że odpalał bez 3 świec świadczy o tym że silnik jest w dobrym czy złym stanie??
[ Dodano: 18 Sty 2010 21:01 ]
a co do sprzęgła jestem gotów wydać na nie ok 2 tysi

tylko potrzebuje pewności że to jest to!!