Strona 1 z 2
					
				pasek rozrządu
				: pn lis 30, 2009 18:27
				autor: bobson_d
				witam ostatnio odsunąłem osłone na rozrządzie i zauważyłem że pasek rozrządu zsuną się w strone silnika jaki i na kole od pompy i obawiam sie że mi troche kant paska przeszlifowało! co może się dziać Prosze o porady bobson
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 18:30
				autor: karol26
				Sprawdz dobrze rozrząd czy jest ok założony, koło pasowe na wale czy czasem się nie giba, i lepiej nie jeździć w takim stanie bo można sobie kuku narobić
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 18:34
				autor: damian81Z
				witam,proponowalbym sciagac pasek i sprawdzic rolke napinajaca i kolo zebate walu korbowego
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 18:35
				autor: bobson_d
				na wakacjach robiłem w nim głowice mogł mechanik coś narobić jak zakładał pasek na koło
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 18:38
				autor: damian81Z
				jeste jeszcze taka mozliwosc ze jak ktos zbyt mocno naciagne pasek to potrafi wyrobic lozyskowanie pompy 
[ Dodano: 30 Lis 2009 17:39 ]
pod napinaczem czasami jest cienka podkladka dystansujaca moze jej nie zalozyl i rolka napinajaca jest za blisko glowicy i sciaga pasek do silnika
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 18:42
				autor: bobson_d
				ale na poczatku po wymianie było ok dopiero od jakiegoś czasu przy zapalaniu na zimnym silniku jak zapali słychać wyraźny dzwięk jak by coś ocierało i dlatego zajżałem pod osłone bo dzwięk dobywał się właśnie  stamtąd 
[ Dodano: 30 Lis 2009 17:47 ]
a mam jeszcze jedno pytanie co do innego tematu bo u mnie w golfie 1.9td obrotomierz wskazuje na biegu jałowym ok 970 obr/min wskazówka przawie stoi na 1000 regulowane było ale jak mu zmniejszyłem to miał problemy z paleniem! czy ktoś fachowo wie jak je ustawić prawidłowo żeby nie było problemu z paleniem??
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 18:58
				autor: damian81Z
				przewaznie jak rolka pada to jest taki dzwiek ze ociera, rolka byla wymieniona na nowa? , pewnie nie ta srubka pokreciles 
[ Dodano: 30 Lis 2009 17:59 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... f87d2f7593 
[ Dodano: 30 Lis 2009 17:59 ]
tutaj masz ladnie opisane jak to wyregulowac poprawnie 
[ Dodano: 30 Lis 2009 18:00 ]
tylko proponawalbym nie ruszac tej srubki z czerwona strzalka 
[ Dodano: 30 Lis 2009 18:01 ]
a jak krecisz to staraj sie zaznaczyc polozenie srubek przed ruszeniem zeby w razie czego wrocic do starych ustawien 
[ Dodano: 30 Lis 2009 18:27 ]
a co do tego ocierania to sprawdzales obudowe moze jest poobcierana??
 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 20:01
				autor: munior
				czy ktoś fachowo wie jak je ustawić prawidłowo żeby nie było problemu z paleniem??
A czy na pewno kreciłeś tym co trzeba żeby zmniejszyć obroty biegu jałowego?bo coś czuję że zmniejszałeś wydatek szczątkowy i z tąd problemy z odpalaniem .Tu masz regulację pompy 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 20:26
				autor: bobson_d
				no właśnie już widze że kręciłem tym co nie trzeba jak dobrze że jest forum golfa jak zrobie rozrząd bo bez tego sie nie obejdzie to wyreguluje sobie obroty! 
[ Dodano: 30 Lis 2009 19:28 ]
i dlatego może jest auto słabsze przez złą regulacje
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 20:33
				autor: damian81Z
				przyznaj sie ktora pokreciles   

 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 20:35
				autor: bobson_d
				kręciłem na poczatku od obrotów od gazu a później od dawki czyli strzałka czerwona
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 20:37
				autor: damian81Z
				czyli dwa razy chybione hehe,ale teraz juz wiesz to dasz rade
			 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 20:40
				autor: bobson_d
				aż mi głupio! 
 [ Dodano: 30 Lis 2009 19:41 ]
 
[ Dodano: 30 Lis 2009 19:41 ]
ale to dopiero w sobotę zmiana paska bo brat mechanik nie ma dla mnie czasu:(
 
			
					
				
				: pn lis 30, 2009 20:42
				autor: damian81Z
				a kto wie wszystko odrazu,czlowiek uczy sie na forum.vwgolf.pl  
 [ Dodano: 30 Lis 2009 19:45 ]
 
[ Dodano: 30 Lis 2009 19:45 ]
jak zrobisz to napisz co to bylo