problem z mocą.turbina po regeneracji

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rado_HK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 01, 2009 12:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

problem z mocą.turbina po regeneracji

Post autor: Rado_HK » pt paź 23, 2009 14:10

Witam serdecznie, przejrzałem troche stron sa podobne tematy, ale ... u mnie jest dosyc specydiczny problem

Bora 1.9 TDI 110km

kwestia w tym ze właśnie byłem na regeneracji turbiny( bo juz padała, nie chciała jechac wogóle, wyłączała sie podczas jazdy) i teraz po regeneracji problem jest taki sam jak nie wiekszy

auto wogóle nie ma mocy. po wyjechaniu z warsztatu najwiecej jechałem 130 km/h . niby słychac jak działa turbina ale wogóle nie ma mocy. do 100 to chyba z "godzine" sie rozpędza

co może być przyczyną i czy musze jechac np do aso zeby to sprawdzili na kompie ?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 23, 2009 14:16

podjedź do kogoś kto ma VAG-coma do magistrali CAN i trza będzie zrobić logi statyczne i dynamiczne, autko chwyta notlauf

[ Dodano: Pią 23 Paź, 2009 ]
pytanie czy w warsztacie wszystko ci poskładali jak należy, mam na myśli wężyki podciśnieniowe od N75 i inne



Awatar użytkownika
b4k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:35
Lokalizacja: OśVWięcim | KrakóVW
Kontakt:

Post autor: b4k » pt paź 23, 2009 16:25

mettenos, a czy przy notlaufie turbo chodzi? Pytam, bo po prostu nie wiem ;-), a kolega pisze, ze turbo niby slyszy...



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 23, 2009 16:33

b4k pisze:mettenos, a czy przy notlaufie turbo chodzi? Pytam, bo po prostu nie wiem ;-), a kolega pisze, ze turbo niby slyszy...
turbo zawsze chodzi!!!!!!!!!! :chytry: (oprócz oczywiście wyłaczonego silnika) przy notlaufie może też przeładowywać czyli mówiąc po chłopsku "za mocno pompować"



Awatar użytkownika
b4k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:35
Lokalizacja: OśVWięcim | KrakóVW
Kontakt:

Post autor: b4k » pt paź 23, 2009 17:09

mettenos pisze:turbo zawsze chodzi!!!!!!!!!! :chytry:
OK ;-)

Mi sie wydawalo, ze po tym jak turbo np. przeladuje i jest notlauf to ma sie zwyklego wolnossacego diesla i stad ten brak dynamiki, bo turbo juz nie wstaje w TA. Ale to bylo tylko takie moje wyobrazenie :P



pioter117
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec św.

Post autor: pioter117 » pt paź 23, 2009 17:28

Witam.
Masz najprawdopodobniej problem z przepływomierzem powietrza, odłącz go zobacz jak
jedzie
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 23, 2009 17:31

pioter117 pisze:Witam.
Masz najprawdopodobniej problem z przepływomierzem powietrza, odłącz go zobacz jak
jedzie
Pozdrawiam.
bez diagnostyki komputerowej i logów to tylko gdybanie



Awatar użytkownika
Rado_HK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 01, 2009 12:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Rado_HK » pt paź 23, 2009 17:35

pioter117 pisze:Witam.
Masz najprawdopodobniej problem z przepływomierzem powietrza, odłącz go zobacz jak
jedzie
Pozdrawiam.
rozumiem ze to jest to ustrojstwo ?

Obrazek



pioter117
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec św.

Post autor: pioter117 » pt paź 23, 2009 17:37

Tak, zgadzam się najlepiej zobaczyć logi,ale najprościej w ten sposób jeśli jest różnica to padł całkowicie przepływomierz.To jest to.
Ostatnio zmieniony pt paź 23, 2009 17:38 przez pioter117, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rado_HK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 01, 2009 12:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Rado_HK » sob paź 24, 2009 18:27

no i tak jak mówiłes odłłaczyłem ten przepływomierz, i hula:)
ten przepływomierz to sie naprawia , czy trzeba nowy kupic? i własciwie jakie sa skutki jezdzenia z odłączonym?



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » sob paź 24, 2009 22:27

jak kupisz nowy to dopiero bedzie auto śmigać :bigok:


User

pioter117
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec św.

Post autor: pioter117 » ndz paź 25, 2009 08:24

Witam.
Na odłączonym komputer ustala stałą dawkę,może trochę kopcić, a przez to możesz sobie
znowu zablokować kierownice w turbinie.Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
konri
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 01, 2007 13:17
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzepin

Post autor: konri » ndz paź 25, 2009 16:10

Witam.
Sprawdz na innej przeplywce czy bedzie tak samo jak na twojej.
Jak bedzie tak jak na twojej to masz znowu turbo do rozebrania - zle zalozony pierscien.
Pozdrawiam.


Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:

Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145

Awatar użytkownika
Rado_HK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 01, 2009 12:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Rado_HK » ndz paź 25, 2009 19:44

a jak juz kupowac to jaki polecacie, ten oryginalny bosha, czy ten jakis zamiennik tez bedzie ok ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 48 gości