Drgania na postoju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Drgania na postoju

Post autor: jarciu » ndz paź 11, 2009 14:14

Koledzy zauważyłem ostatnio, że jak silnik idzie na wolnych obrotach na postoju to jak np. dotknę kierownicy to ona minimalnie drga również j dotknę lewarka zmiany biegów lub innych części auta. Czy to może być początek końca dwumasy? Jakie są inne objawy padającej dwumasy? Czy wasze TDI PD też na postoju po otwarciu maski silnika na wolnych obrotach widać, że silnik pracuje bo np. ta plastikowa osłona silnika drga lub przewody od filtra też drgają? Dodam tylko jeszcze, że mam wrażenie, że co jakiś 2-4 sekundy na wolnych obrotach czuć, że silnikiem tak bardzo delikatnie zatrzęsie ale tak, że prawie jest to niewyczuwalne.
P.S Czy zawsze gdy trzeba wymienić dwumasę trzeba też wymienić sprzęgło? Jeśli tak to dlaczego?



szumek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn maja 11, 2009 22:15
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szumek » ndz paź 11, 2009 15:12

w moim TDI PD - AXR mam identyczne objawy, na wolnych obrotach delikatne drżenie kierownicy i co parę sekund lekkie szarpnięcie, tylko że ja już nie mam dwumasy bo to delikatne drżenie z dwumasą było bardzo mocne, wręcz szarpanie a nie drżenie więc padła decyzja o wymianie dwumasy na komplet sprzęgła ze zwykłym jednomasowym kołem zamachowym (zamiennik VALEO ).Boję się czy to nie wina pompowtrysków. Reasumując to te drgawki nie są spowodowane dwumasą a raczej będą rozwalać dwumas.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 11, 2009 15:18

po pierwsze jakieś logi by się przydały ... statyczne 013 023



jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » ndz paź 11, 2009 21:20

byłem już na kompie i wszystkie parametry silnika były w normie. A gość się zna na rzeczy.
A nie rozumiem tylko co miałyby wspólnego pompowtryski z tymi wibracjami, przecież silnik chodzi ok w całym zakresie obrotów.



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz paź 11, 2009 21:25

u mnie jest identycznie czuc lekkie drgania na kierownicy silnik to axr pd ja mysle ze one tak maja bo juz sprawdzalem w innych tdi pd i bylo podobnie, u mnie pompki sa w dobrym stanie byly sprawdzane vagiem



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 11, 2009 21:37

nie dasz pełnych logów to się nie dowiesz ... co Ci szkodzi ? być może nic z nich nie wyniknie, ale jest duża szansa , że będziesz od razu wiedział na czym stoisz



jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » ndz paź 11, 2009 21:48

z tymi logami to nie było by problemu tylko, że znowu trzeba jechać na komputer i zapłacić 50złoty. a z kasą ciężko teraz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości