Strona 1 z 1

Pytanie o czujnik temperatury do ASV

: ndz wrz 20, 2009 21:16
autor: wojtekma
Jaki jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej do golfa IV ASV (najlepiej jaky ktos podal nr)?
Czy uszkodzenie tego czujnika moze Byc przyczyna tego ze po nagrzaniu silnika mam dosc duzy uBytek cieczy chlodzacej przez zBiornik wyrownawczy? Ewidentnie gdy silnik sie rozgrzeje to w zBiorniczku ciecz jakBy zaczynala sie gotowac i przez odppowietrznik ucieka, po podlaczeniu VAGa pokazal uszkodzenie czujnika temp i widac ze komputer Bierze temp paliwa zamiast temp cieczy. Nie zauwazylem zadnych oBjawow uszkodzenia uszczelki pod glowica wiec nie mam pojecia jaka moze Byc przyczyna tego wycieku... Macie moze jakies sugestie?

: ndz wrz 20, 2009 21:30
autor: leon79
Na pewno czujnik nie jest winny wywalaniu chłodziwa.

: ndz wrz 20, 2009 22:31
autor: Oli
wojtekma pisze:Jaki jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej do golfa IV ASV (najlepiej jaky ktos podal nr)
czujnik temperatury płynu chłodzącego zielony 059 919 501A

poczytaj forum o tym czujniku jest wiele tematów :bigok:

: ndz wrz 20, 2009 22:48
autor: wojtekma
leon79 pisze:Na pewno czujnik nie jest winny wywalaniu chłodziwa.
a nie moze Byc tak: silnik sie nagrzewa do temp ok 90 st ale do kompa idzie informacja z uszkodzonego czujnika ktory podaje temp paliwa zamiast temp cieczy oczywiscie ta temp jest duzo nizsza np ok 40st i kiedy ciecz przekroczy 90 st nie wlacza sie wentylator Bo komp ma inf ze temp jest ok 40 st wtedy faktyczna temp rosnie az zaczyna parowac i sie gotowac no i ze zBiorniczka przez odpowietrznik wycieka

niewiem czy dorze rozumuje? czy to wszystko tak dziala? i czy taka sytuacja jest mozliwa?

jezeli ten czujnik jednak nie ma nic wspolnego z wyciekiem to co moze Byc nie tak?

[ Dodano: 20 Wrz 2009 22:51 ]
Oli pisze:
wojtekma pisze:Jaki jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej do golfa IV ASV (najlepiej jaky ktos podal nr)
czujnik temperatury płynu chłodzącego zielony 059 919 501A

poczytaj forum o tym czujniku jest wiele tematów :bigok:
czytalem na forum ale znalazlem dwie informacje:
zielony 059 919 501A
czarny 078 919 501C
i teraz niewiem ktory kupic a nie moge zoBaczyc jaki mam Bo nie mam przy soBie auta:/

: pn wrz 21, 2009 07:28
autor: $iwy
Mam taki sam problem.Dziś oddaję auto na wymianę uszczelki.
Od 2 tygodni kiedy to przywiozłem sobie moje mk4 asv 01rok dolewam systematycznie płynu który wywala odpowietrznikiem tak jak u Ciebie.Korek i inne duperele sprawdzałem

: pn wrz 21, 2009 09:58
autor: wojtekma
$iwy pisze:Mam taki sam problem.Dziś oddaję auto na wymianę uszczelki.
Od 2 tygodni kiedy to przywiozłem sobie moje mk4 asv 01rok dolewam systematycznie płynu który wywala odpowietrznikiem tak jak u Ciebie.Korek i inne duperele sprawdzałem
kolego $iwy jak juz Bedziesz po wymianie to napisz koniecznie czy pomoglo i jak mozesz to napisz ile taka zaawa kosztowala i czy wymieniales cos jeszcze czy tylo uszczelke?

: pn wrz 21, 2009 12:25
autor: Oli
wojtekma pisze:czarny 078 919 501C
czarny został wycofany ze sprzedaży zielony jest jego zamiennikiem

: pn wrz 21, 2009 13:44
autor: antojuja
napewno uszczelka, mam moja Izabele 7 rok i kilka razy slyszalem tylko jak sie wlaczyl wentylator i to w korku upalnym latem, wniosek z tego taki ze dieslel tak szybka nam sie nie zagrzeje jak benzyna i wskazuje to ewidentnie na uszczelke pol roku temu mialem tak w tds-ie

: pn wrz 21, 2009 15:42
autor: leon79
wojtekma pisze:a nie moze Byc tak: silnik sie nagrzewa do temp ok 90 st ale do kompa idzie informacja z uszkodzonego czujnika ktory podaje temp paliwa zamiast temp cieczy oczywiscie ta temp jest duzo nizsza np ok 40st i kiedy ciecz przekroczy 90 st nie wlacza sie wentylator Bo komp ma inf ze temp jest ok 40 st wtedy faktyczna temp rosnie az zaczyna parowac i sie gotowac no i ze zBiorniczka przez odpowietrznik wycieka
Za właczanie wentylatora odpowiedzialny jest termistor przy chłodnicy a nie czujnik G62.

: pn wrz 21, 2009 15:57
autor: wojtekma
Dzieki koledzy za wyjasnienia, chyba jednak macie racje i to najprawdopodobniej uszczelka:/ jak zrobie to dam znac czy pomoglo:)

: pn wrz 21, 2009 22:23
autor: $iwy
Znajomy mechanik powiedział że to na 100% uszczelka więc powołuję się na Jego wiedzę.Części mam po kosztach bo pracuję w sklepie motoryzacyjnym.
Wymieniam uszczelkę pod głowicą,pod kolektorami,uszczelniacze-głowicę będzie planował,simmeringi na wałku.

No i mam nadzieję że będzie spokój bo dopiero kupiłem auto a już tyle kasy wsadziłem że masakra-sam rozrząd... :helm: i napinacz micro+pasek i sprzęgiełko

[ Dodano: 23 Wrz 2009 08:57 ]
Dziś wieczorem odbieram auto.Ale dzwoniłem do Niego i była to uszczelka między 3 a 4 cylindrem