Strona 1 z 1

Zalepiony smok w zbiorniku???

: wt wrz 15, 2009 06:52
autor: szwari
Witam

Od jakiegoś czasu mam problemy z kopceniem jasnym dymem (zaznaczę że
turbo po regeneracji i płynu chłodzącego mi nie bierze) ale ostatnio
zauważyłem że mając mniej paliwa (jedna kreska przed rezerwą) autko
jakoby przestaje kopcić a jak zalewam tak do połowy wydaje mi się że
kopcenie jest większe. Więc czy takie rzeczy mogą mieć miejsce mając
zalepionego smoka w zbiorniku (mówię o odstojniku i pompie w zbiorniku oczywiście)oraz zakitowanego filtra paliwa
czy tylko mi się może tak wydawać

Z góry bardzo dziękuję za pomoc
pozdrawiam

: wt wrz 15, 2009 09:49
autor: szwari
Witam

Filtr powietrza wymieniany był w maju wraz z olejem a filtr paliwa w
lipcu 2008 21.000 km na nim przejechałem. Cały czas tankuje na
orlenie wiec jest taka nadzieje że jakiegoś syfu mi tam nie wlali, ale
to różnie może być...raczej będę chciał się wybrać na VAG-a..może on
prawdę powie.. :helm:

: wt wrz 15, 2009 11:12
autor: Sztomel
szwari pisze:raczej będę chciał się wybrać na VAG-a..może on
prawdę powie.. :helm:
nie powie, ja mam podobny przypadek z tym, że zostawiam za sobą zasłonę dymną w kolorze biało-szarym i zmulenie silnika bez względu na obroty, wykluczyłem uszczelkę pod głowicą, lewe powietrze w paliwie, przestawienie rozrządu i kąta wtrysku a Vag pokazuje tylko błąd przeładowania turbo, dziś uruchomię silnik ze zdjętym z kolektora ssącego wężem powietrza doładowanego i sprawdzę czy nadal będzie kopcił bo podejrzewam turbinę a odmę mam wypiętą z dolotu.

: wt wrz 15, 2009 14:10
autor: szwari
Sztomel pisze:nie powie, ja mam podobny przypadek z tym, że zostawiam za sobą zasłonę dymną w kolorze biało-szarym i zmulenie silnika bez względu na obroty, wykluczyłem uszczelkę pod głowicą, lewe powietrze w paliwie, przestawienie rozrządu i kąta wtrysku a Vag pokazuje tylko błąd przeładowania turbo, dziś uruchomię silnik ze zdjętym z kolektora ssącego wężem powietrza doładowanego i sprawdzę czy nadal będzie kopcił bo podejrzewam turbinę a odmę mam wypiętą z dolotu.
Ja dałem turbo do regeneracji i nadal kopci ale delikatnie.. po regeneracji przejechałem już ok500km i co miało wydmuchać to myślę że wydmuchało..dlatego nie wiem co jeszcze może być..


Map pytanko Sztomel co sądzisz o moim "oil catch tank" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45 i czy warto w moim przypadku podpiąć się pod VAG-a??

: wt wrz 15, 2009 14:20
autor: Sztomel
odnośnie Twojego OCT jest OK tylko gruby wąż jest zbyt długi i się zagina a to może doprowadzić do przyblokowania swobodnego ujścia gazów ze skrzyni korbowej, możesz spróbować podpiąć Vaga, dla mnie to nie problem bo mam swojego więc bez kosztów ale nie wiem czy Ty masz dojście za free.

: wt wrz 15, 2009 15:43
autor: szwari
właśnie też myślałem żeby to skrócić więc dziś to zrobię...podjadę do fachowców niech podłączą i sprawdzą jakimiś testami dynamicznymi..a co do Vag-a to gonie posiadam..
a jest jakaś możliwość zdobycia go za nie wielką cenę???????

Pozdrawiam
:pub:

: wt wrz 15, 2009 18:07
autor: Sztomel
szwari pisze:a jest jakaś możliwość zdobycia go za nie wielką cenę???????
albo na allegro albo u Viakena, ja zakupiłem u Viakena ten http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103, ściągnąłem sobie pełną jego wersję i mam.