Wymiana oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 10, 2009 17:39

xlsss, najlepiej będzie jak poszukasz i poczytasz w tym Forum o olejach,bo z doświadczenia wiem,że gdzie się zaczyna temat z olejem tam zaraz jest awantura,a na koniec przychodzi moderator i zakłada na ten temat kłódeczkę :grin:
Fuchs z dodatkiem molibdenu występuje także w mineralu.



Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

Post autor: xlsss » pn maja 11, 2009 00:36

Ok poczytam troszkę ;) pozdrawiam



slawek317
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontakt:

Post autor: slawek317 » pn maja 11, 2009 20:11

Jeszcze małe pytanko, aby wymienić uszczelkę podstawy filtra oleju tą przy bloku silnika to trzeba spuszczać olej, a co z płynem chłodzącym? Też trzeba go spuszczać???



arwam

Post autor: arwam » pn maja 11, 2009 20:23

slawek317 pisze:Jeszcze małe pytanko, aby wymienić uszczelkę podstawy filtra oleju tą przy bloku silnika to trzeba spuszczać olej, a co z płynem chłodzącym? Też trzeba go spuszczać???
co do płynu chłodniczego nie spuszczasz go tylko odkręcasz chłodniczkę od korpusu filtra kuczem 27mm i dopiero wtedy odkręcasz podstawę filtra.
a oleju też niespuszczasz ale troszkę się po silniku poleje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości